Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פנצ'ר פשוט שהסתבך, סיאט איביזה 2013


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשמדובר על תוספות שצריך לשלם זה הגיוני,בגלל זה אני שאלתי בעת ההזמנה האם המגנזיום הוא מקורי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בעת הרכישה הרכב לא צוין מפי המילה "מקורי" בתוספת ששילמתי עבור המגנזיום מסיבה שפשוט נראתה לי מובנת שכשרוכשים אוטו חדש מסוכנות היבואן המורשה

הרכב מגיע מקורי לחלוטין

 

אני צריך לבדוק את האופציות העומדות בפני בנושא זה

 

אם במעמד הרכישה שילמת תוספת כסף עבור המגנזיום זה חד משמעי לא מקורי.

פורסם

עוד משהו שכדאי שתדע לגבי זה שהג'אנטים שלך לא מקוריים - במקרה של חס וחלילה תאונה, אם אחד הג'אנטים נפגע, אתה לא זכאי לג'אנט מגנזיום.

פורסם
אני חושב שזאת טעות שרוב רובנו היינו עושים עד שראינו את השירשור הזה, מי היה מאמין שיקבל משהו לא מקורי ברכב חדש מהחברה , ואני מתכוון לדברים בסיסיים כמו גלגלים , כנ"ל אם מחר ייפתח שרשור חדש, "רכב חדשה נקנה מהחברה עם שלט תואם למקור,מה עושים ?"

 

"שלטי נוחות" (עם מרימי שמשות) אפרופו גם לא מקוריים. מקורי כמעט תמיד יהיה מובנה במפתח שלך.

בכל מקרה זה משהו שפשוט יודעים, ואם לא יודעים אז שואלים.

עוד משהו שכדאי שתדע לגבי זה שהג'אנטים שלך לא מקוריים - במקרה של חס וחלילה תאונה, אם אחד הג'אנטים נפגע, אתה לא זכאי לג'אנט מגנזיום.

 

זה פשוט לא נכון.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

זה נכון מאוד...אתה מוזמן להתקשר לחברת ביטוח ולשאול אם הג'אנטים שלך לא מקוריים האם הם מבוטחים.

 

אני עברתי את הסרט הזה פעמיים.

פורסם

נכנסו בפולו של אמא שלי בכנף שמאל קדמית, נפגעה הכנף, ג'אנט, פנס ועוד כמה קשקושים.

מקיף שילמו החלפה של הכל כולל הכל, כמעט ₪19,000.

 

..גם את הג'אנט הלא מקורי, וגם את שני הצמיגים הקדמיים אע"פ שרק אחד נפגע.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מה נתפסתם על הג'אנטים המסכנים? מקוריים, לא מקוריים. הרכב הגיע לארץ בלי הג'אנטים, הלקוח רצה ג'אנטים. הלכו החבר'ה של היבואן באיפה שהם מחזיקים את המכוניות, נכנסו למכולה של ג'אנטים (ככל הנראה כן מקוריים) והתקינו על האוטו. מה הביג דיל? זה שהרכב לא ישב על הגלגלים האלה בדיוק במהלך המשא שלו מספרד (או איפה שזה לא יהיה שמרכיבים היום את האיביזות. צכ'יה, סלובקיה או וואט אבר). לא אומר שהם נקנו ע"י היבואן באוטו דיפו במבצע של קנה 1 קבל 3 במתנה.

 

השירות שהוא קיבל, עם זאת. וההתנערות מהאחריות, ללא ספק מרתיחים.

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אולי זה מה שהבחור צריך לעשות. ליזום תאונה באיזו אבן מדרכה בולטת, לשבור את הג'אנט ושהביטוח ישלם.

כמובן שאין לקחת את ה"עצה" הזאת ברצינות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
נכנסו בפולו של אמא שלי בכנף שמאל קדמית, נפגעה הכנף, ג'אנט, פנס ועוד כמה קשקושים.

מקיף שילמו החלפה של הכל כולל הכל, כמעט ₪19,000.

 

..גם את הג'אנט הלא מקורי, וגם את שני הצמיגים הקדמיים אע"פ שרק אחד נפגע.

 

מדובר בזמן של תאונה שאתה אשם, כשמישהו נכנס בך - יחליפו לך כל מה שנפגע באוטו ללא שום תנאים.

 

כשאתה אשם בתאונה, בודקים הכל.

פורסם

היה פה מישהו שהזמין (או רצה להזמין) פולו חדשה 110 כ"ס והחישוקים אצלו גם לא מקוריים, למרות שבאתר שלהם רשום שפולו עם המנוע הזה מגיע עם חישוקים.

פורסם
מה נתפסתם על הג'אנטים המסכנים? מקוריים, לא מקוריים. הרכב הגיע לארץ בלי הג'אנטים, הלקוח רצה ג'אנטים. הלכו החבר'ה של היבואן באיפה שהם מחזיקים את המכוניות, נכנסו למכולה של ג'אנטים (ככל הנראה כן מקוריים) והתקינו על האוטו. מה הביג דיל? זה שהרכב לא ישב על הגלגלים האלה בדיוק במהלך המשא שלו מספרד (או איפה שזה לא יהיה שמרכיבים היום את האיביזות. צכ'יה, סלובקיה או וואט אבר). לא אומר שהם נקנו ע"י היבואן באוטו דיפו במבצע של קנה 1 קבל 3 במתנה.

 

השירות שהוא קיבל, עם זאת. וההתנערות מהאחריות, ללא ספק מרתיחים.

 

אני ככ חולק על דעתך , ולא מסכים איתה , הרכב היה עם גאנט מקורי , ללא כל צל של ספק אמור לקבל גאנט מקורי , והתברר בדיעבד שהגיע בלי המקורי , מעבר להבדלי האיכות מן הסתם בין החיקוי למקורי , גם אם האיכות היתה זהה זאת פשוט חוצפה לא לציין את זה .

פורסם

עם מה אתה לא מסכים? בטופס ההזמנה הגלגלים היו רשומים תחת "תוספות מקומיות". משמע - הגלגלים לא הותקנו במפעל.

 

בטופס ההזמנה המגנזיום רשום תחת הכותרת "תוספות מקומיות" לא הוזכר המונח מקורי/חלופי.

 

עדיין, אין בזה לומר שהם חיקוי. יכול להיות שיבואן הזמין 100 מכוניות בלי ג'אנטים ו-30 סטים של ג'אנטים (מקוריים לגמרי) בנפרד? אפשרי שברשות היבואן יש איפשהו מפתח ברגים וג'ק שמאפשר החלפת הגלגלים על רכב כזה או אחר לפני המסירה? הגיוני, לא? אז למה בהכרח הגלגלים חייבים להיות חיקוי אפילו שהם הורכבו בארץ? גלגל זה הרי לא משהו שמחייב התקנה מקורית במפעל. גם אם ירכיבו את הגלגלים על המדרכה מתחת לבית של הלקוח יכולים לעשות את זה טוב בדיוק כמו במפעל.

 

*יש לציין שאני לא "מגן" על צ'מפיון או כל דבר אחר. אמרתי כבר שאני חושב שהפתרונות (אם אפשר לקרוא להם ככה) שניתנו לבעיה הם בזיוניים על גבול המסוכנים. אני מתייחס כרגע רק לעניין ה"מקוריות" של הגלגלים שנראה שתפס הרבה יותר מדי משקל בשרשור.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

כמובן שגם לשירות המטרטר והמזלזל אנחנו מתייחסים , לעצם העניין הנחת העבודה שלנו היא שאל תצפה לשום דבר כמובן מאליו , להפציץ בשאלות ולבקש הכל בכתב , לא מאמינים לבעפ , הדף סובל הכל , אני לא יודע מצביע אגב על קשר בין החוסר מקוריות של הג׳אנט , לפגם שנמצא בו , שככל הניראה נגרם מסגירה לקויה ביותר בהרכבה .

פורסם

חברים,

 

בטופס הזמנת הרכב מצויין שנקנה עם גלגלי מגנזיום (וזה לא משנה אם הורכבו בארץ או לא) כך שהביטוח מכסה בכל מקרה.

פורסם

נשמח אם תעדכן אותנו מה נסגר בסופו של דבר.

 

זה מאוד חמור בעיני שניסו לערבב אותך בשני מוסכים, ממליץ לך לערב את איגוד המוסכים כמו שהוצע לך כאן


×
×
  • תוכן חדש...