Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה AM5 או קליו 1.2 0ק"מ מליסינג?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום המכובדים.

אני עוקב זמן רב אחרי השירשורים הפורום והוא תרם לי רבות. מראש מצטער על החפירות, אך חשוב לי להמחיש את המצב.

כרגע אני עומד מול משבר ומבקש את עזרתכם.

הרכב שהיה ברשותינו החל משבוע שעבר יכול רק להבריח גנבים מתחת לבית...

בתום ליבי ובפזיזות ביצעתי הזמנה (מקדמה של 2K) על האיביצה AM5 החדשה. המחיר המלא הוא 84K (איתורן+צבע+רישוי)

לאחר קריאת השרשורים האחרונים על הרכב אני ממש התחלתי להתלבט.

מנוע+גיר לא הבי אמינים, איבזור דל-...

בקיצור,

האם כדאי להשאר עם האיביזה (רוב הסיכויים שאוציא עוד כסף על איבזור, מערכת שמע נורמלית (5-6K))

או שעדף לקחת את הקליו במבצע 0ק"מ מליסינג? לפי הבנתי האיבזור טוב+ גם ללא תוספות תשלום על איבזור.

בסופו של יום ההבדל במחיר יהיה 84K(רוב הסיכויים 90+K) לאיביזה לאומת 94K לקליו.

 

 

ההעדפות שלי הן:

1.תמורה לכסף : אני מתכוון להחזיק באוטו מעל 3 שנים. אולי עד 4-5. האם ההפסד של יד "הליסינג" של הקליו מתבטל במקרה כזה?

2.מרווח : האיביזה ממש לא מרווחת מאחור? האם זה גם המצב בקליו?

3.חיסכון בדלק : אני מבין ששתי המכוניות חסכוניות +

4.ביצועים : לפי הבנתי הקליו עדיפה כאן?

אני קונה את הרכב במימון כך שחשובים התנאים... האיביזא מוצאת בתנאיי מימון טובים למדיי. האם רכב ממוטודיל 0ק"מ גם זכאי למימון טוב?

איזה רכב כדאי יותר בתנאים האלא?

נ.נ. האם ניתן לקבל בחזרה את ה2K ששילמתי על "הוצאות ייבואן" על האיזה אם עוד לא עבר 14 יןם מתאריך ה"עסקה" ?

 

תודה מראש :)

פורסם

אענה רק על חלק, הקליאו הרבה יותר מאובזרת גם בגרסת הבסיס שמוכרים בליסינג, אחריות ל 3 שנים לעומת שנתיים של האיביזה, לקליאו יש השהייה מאוד מעצבנת בתחילת הנסיעה לוקח לה איזה שניה להבין מה אתה רוצה ממנה מרגע שאתה לוחץ על הגז.

בגלל החותמת של הליסינג תאבד 20%+ שאתה מוכר תבדוק את המחירון אחרי 3 שנים תראה כמה זה משמעותי וכמה זה לעומת ההנחה שאתה מקבל מהליסינג.

האיביזה לפי מה שקראתי יותר חסכונית מהקליאו.

נראה לי שדווקא באופן מפתיע האיביזה מרווחת מאחור כמו הקליאו אם לא יותר, בכל הביקורות שקראתי על הקליאו אומרים שלמרות שנראית גדולה היא צפופה מאחור.

פורסם
לקליאו יש השהייה מאוד מעצבנת בתחילת הנסיעה לוקח לה איזה שניה להבין מה אתה רוצה ממנה מרגע שאתה לוחץ על הגז.

 

מניח שזה מה ששמעת וקראת פה ולא משהו שחווית אישית נכון?

אמרתי בעבר ואומר שוב, מי שמתלונן על השהיה כנראה לא יודע איך לעבוד עם דוושת הגז ברכב הזה, נקודה.

קל מאוד ללמוד איך להתגבר על ההשהיה, שאגב גם בDSG (כמו באיביזה) קיימת.

 

בלי קשר, אני חושב שהאיביזה במחיר הנוכחי שלה מהווה תמורה מעולה ולא הייתי חושב פעמיים.

שילוב גיר-מנוע מהנה ביותר.

פורסם

אם אתה משלם את הביטוח באופן ועצמאי וזה לא הביטוח של הליסינג קח בחשבון שהביטוח של האיביזה מאוד יקר היום, תוסיף את זה לחישוב שלך.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
אענה רק על חלק, הקליאו הרבה יותר מאובזרת גם בגרסת הבסיס שמוכרים בליסינג, אחריות ל 3 שנים לעומת שנתיים של האיביזה, לקליאו יש השהייה מאוד מעצבנת בתחילת הנסיעה לוקח לה איזה שניה להבין מה אתה רוצה ממנה מרגע שאתה לוחץ על הגז.

בגלל החותמת של הליסינג תאבד 20%+ שאתה מוכר תבדוק את המחירון אחרי 3 שנים תראה כמה זה משמעותי וכמה זה לעומת ההנחה שאתה מקבל מהליסינג.

האיביזה לפי מה שקראתי יותר חסכונית מהקליאו.

נראה לי שדווקא באופן מפתיע האיביזה מרווחת מאחור כמו הקליאו אם לא יותר, בכל הביקורות שקראתי על הקליאו אומרים שלמרות שנראית גדולה היא צפופה מאחור.

 

אני לא חושב שבאמת מפסידים 20% על חותמת הליסינג. אולי 20 אחוז מהמחירון אבל ההשוואה צריכה להיות מול מחיר מכירה בפועל של רכב זהה מהיבואן.

בפועל אנשים היום יודעים שהכתם הזה הוא די תיאורטי. משפיע אבל לא ברמה המוזכרת כאן.

 

אחרי 4-5 שנים זה בכלל הופך להיות די זניח. הרווח כעת בהחלט שווה את זה (אני מבין שהוא כ 15K).

 

הקליאו אכן קצת צפופה מאחור. אבל זה עניין יחסי. היא מאכזבת בהתחשב בזה שהיא סופר מיני חדשה ועם בסיס הגלגלים הגדול ביותר בקטגוריה. האיביזה זה רכב ותיק שיצא בזמן שהסופר מיני היו קטנות מהמקבילות העדכניות שלהן. כך שאני מהמר שהמרחב "המאכזב" בקליאו עדיין עדיף על המרחב באיביזה, או לפחות לא קטן ממנו.

פורסם

תודה רבה על התשובות.

בסופו של יום ההבדל במחיר הוא 94k לקליו ובערך 88-9k לאיביזה (בהתחשב בתוספות) . האם שווה להשקיע עכשיו עוד 5k לקליו? בעוד שלוש שנים עבר ה"ליסינג" של הקליו יהווה מכשול רציני במכירת הרכב?

פורסם (נערך)

יהיה לך קשה למכור את שתי המכוניות האלו, חותמת הליסינג בהחלט תגרע עוד כמה אחוזים. אני הייתי שמח לומר לך בדיוק כמה תקבל על כל מכונית בעוד 5 שנים, אבל כדור הבדולח בשיפוצים. כנראה שבחישוב שנתי ההבדל לא יהיה מאוד גדול.

 

חשבת על הרעיון המהפכני של לנהוג בשתי המכוניות, להתרשם בעצמך מהמרחב הפנימי, הבדלי האבזור, התנהגות המנוע-גיר והביצועים ואז לקחת זאת שאתה אוהב יותר?

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם

הדוקטור צודק לחלוטין.

 

קנה מה שאתה רוצה להחזיק ולא מה שאתה צריך למכור.

 

הפערים הכספיים במכירה יהיו די זניחים.

 

מבחינת שורה תחתונה אני הייתי הולך על הקליאו (אבל הידנית 0.9)

פורסם

אני הייתי הולך על הקליאו איבזור טוב יותר,עוד שנת אחריות,דווקא לי ההשהיה לא הפריע כשנסעתי,עיצוב בפנים הרבה יותר מעניין לדעתי מהפשוט שלאיביזה,מאחור אכן גם הקליאו והאיביזה לא הכי מרווחת,אבל פה לפחות גם אין לך את הdsg.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא כ"כ הבנתי את ההשוואה, הקליאו עולה 14K יותר, ועם כתם ליסינג שבסופו של יום יוריד לך 22% מהמחיר שתקבל על הרכב. וגם אם לא היה כתם ליסינג, זה עדיין 14K יותר, זה הרבה כסף.

פורסם (נערך)
לא כ"כ הבנתי את ההשוואה, הקליאו עולה 14K יותר, ועם כתם ליסינג שבסופו של יום יוריד לך 22% מהמחיר שתקבל על הרכב. וגם אם לא היה כתם ליסינג, זה עדיין 14K יותר, זה הרבה כסף.

 

ההבדל הרבה יותר קטן.

באיביזה : איתורן SAVE (הביטוח מחייב)+צבע+מולטימדה נורמלית+ בקרת שיוט (וכל זה כלול בקליו) = בערך 88-89K

לאומת 94K של הקליו.

סך הכל הבדל של 5-6K.

עריכה אחרונה על ידי Pete
פורסם

תודה על התגובות.

כרגע באמת מה שנשאר לעשות זה לקחת את הקליו לנשיאת מבחן.

 

בכל זאת אולי מישהו יודע האם ניתן לקבל עיסקת מימון כשקונים רכב 0ק"מ ממוטורי או ממוטודיל?

פורסם

גם אם אינך יכול לקבל עסקת מימון מסוכנות הרכב תוכל לקבל הלוואה מהבנק, כמובן בתלות במצבך הפיננסי. יתכן מאד שאפילו בתנאים יותר נוחים מאלה של חברת המימון. ממליץ לך לפנות לפקיד ההלואות בסניף הבנק "שלך" בימים הקרובים ולבדוק את התנאים להלואה בנקאית. להלואה כזו יתרון נוסף - תוכל לקבל בסוכנות הרכב (של היבואן) תנאי רכישה של מזומן, אולי אפילו להפטר מהגיבנת של רישום חברת הליסינג ביד הראשונה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...