Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,



אני צריך את העזרה שלכם לגבי בנייה של תיבה עבור הסאב שלי .utopia 33 wx2

אני צריך תיבה של 45 ליטר לפי המלצה של פוקל .

התיבה צריכה להיות פתוחה ,

השאלה שלי איפה למקם את הפורט?

חשבתי לעשות תיבה שבחלק האחורי פרספקס במקום עץ ,יש לו תחת סקסי מה לעשות:-)

מה אתם חושבים ?

תודה

פורסם

מה תכלס השאלה? איפה לשים את הפורט? - למיטב ידיעתי קרוב בצורה סבירה לרמקול עצמו.

אתה יכול להתקין את הסאב גם הפוך כך שיבלוט החוצה ותראה לו את התחת :sissies:

פורסם

יצא לי לדבר עם כמה אנשים ,והם אמרו לי שהפורט צריך להיות במקום מסויים.

לגבי התיבה אני רוצה שבמקום עץ בחלק האחורי יהיה פרספקס ,אין לי אפשרות להרכיב אותו הפוך.

פורסם

אוקיי...

אין בעיה עקרונית לבנות את התיבה עם דופן פרספקס. אני מניח שהוא צריך להיות בעובי מסוים או עם חיזוקים מסויימים.

 

http://www.talkaudio.co.uk/ipb/index.php/topic/361398-focal-utopia-bmw-e92-m3-carbon/

 

ולגבי הפורט, מה אתה חשאי כל כך?! :wink: מה אמרו לך ואילו סיבות נתנו לך?

כמובן שאפשר להתקין את הפורט בצורות אחרות, נגיד אל תוך חלל הרכב. מומחי ה-SPL פה לבטח יוכלו להוסיף בענין זה.

פורסם
לא אמרתי שלא חשוב בצורה אבסולוטית. אבל כן שאלתי איפה אמרו לך למקם את הפורט...

 

עד שיענה פה מישהו מוסמך/בעל ידע רציני יותר ממני, חפש מידע גם באנגלית.

בהצלחה: http://forum.speakerplans.com/reflex-port-location_topic45906.html

לא אמרו לי איפה רק אמרו שאני צריך לקחת בחשבון ולבדוק את המיקום .

פורסם

ערב טוב . תיבה עם פורט היא מאד לא סלחנית . כאשר נפח התיבה, קוטר הפורט , ואורך הפורט לא מחושבים נכון הסאב לא יחזיק הספק יהיה רעש של אוויר מהפורט ובכלל הבאס ישמע רע . לגבי שאלתך על מיקום הפורט . מומלץ מלפנים במרחק מינימלי של קוטר הפורט מכל דופן . זאת אומרת אם הפורט הוא בקוטר 4 אינצ אז המרחק מהחיצון שלו צריך להיות מינימום 4 אינצ מכל דופן .

פורסם

נתוני התיבות המומלצות (35, ו-45 ליטר) מצויות במפרט שצורף, כמו גם אורך ורוחב הפורט הדרושים לכל מקרה.

השאלה היתה לגבי מיקומו של הפורט - ועל זה עניתם :-)

 

אגב, אם אני לא טועה יש למקם גם את הסאב כך שלא יהיה בדיוק במרכז התיבה על מנת להימנע ככל הניתן מגלים עומדים.

אשמח לחיזוק או לתיקון בנושא זה.

פורסם

נכון . אך גם לזה יש חוקים . התיבה המומלצת ניבנת עיי זויות מסוימות שמבטיחות שלא יווצר גל עומד בתיבה . זה ניקרא "golden ratio" . בעברית יחס הזהב .

×
×
  • תוכן חדש...