Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות התקנת מונובלוק חדש, הגיע הזמן לדיסק חדש!

לא אכפת לי שירים ישנים/חדשים.

צריך המלצות לשירים טובים עם באסים נמוכים/ארוכים/קצרים/ הכל!

פשוט שהזוג הזה בבגאז' יחלץ עצמות =]

תודה!

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

נסה קצת Akufen. לא טוב רק בשביל באסים, אלא גם בשביל בדיקת טוויטרים ותפקודיות של חולים סופניים/גריאטריים.

תתחיל עם Skidoos (קליל) ותמשיך לדברים היותר מטרידים, כמו Jeep Sex ו The Dragonfly Who Thought He Was A Mockingbird ואולי גם Late Night Munchies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

candy shop זה הקלאסי בשביל זה :-)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

קנדי שופ....

הייתי מנגן את זה 15 פעם ביום. לגרום לאנשים לוובירציות בכל הגוף

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

יש סרטון ביוטיוב של בחורה שכביכול מקבלת אורגזמה מהויברציות של הסאב באוטו,

מפה לשם מצאתי קישור לגרסא של השיר ותיקיה שלמה של המון שירים שעברו הגברה של הבאסים,

ניסיתי את זה במערכת בסלון (סאב פשוט של ימאהה) ופשוט שמעת את החלונות רועדים (!!!) מיד סגרתי שהבניין לא יפול.

פורסם
יש סרטון ביוטיוב של בחורה שכביכול מקבלת אורגזמה מהויברציות של הסאב באוטו,

מפה לשם מצאתי קישור לגרסא של השיר ותיקיה שלמה של המון שירים שעברו הגברה של הבאסים,

ניסיתי את זה במערכת בסלון (סאב פשוט של ימאהה) ופשוט שמעת את החלונות רועדים (!!!) מיד סגרתי שהבניין לא יפול.

 

זרוק איזה קישור לחבר'ה! לא אומרים דבר כזה ככה והולכים.

 

תודה על ההמלצות, עוד לא הספקתי לשמוע הכל.

אני רוצה למקד קצת את בקשה שלי, אני לא מחפש טראנסים שנותנים בום קטן מידי פעם.

שמעתי היום שיר שחבר שלי נתן לי עם

וזה היה מדהים. הסאב פשוט ניגן את רוב השיר.

אם אתם מכירים דברים בסגנון אני אשמח, פחות אוהב ראפ.

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם
זרוק איזה קישור לחבר'ה! לא אומרים דבר כזה ככה והולכים.

 

תודה על ההמלצות, עוד לא הספקתי לשמוע הכל.

אני רוצה למקד קצת את בקשה שלי, אני לא מחפש טראנסים שנותנים בום קטן מידי פעם.

שמעתי היום שיר שחבר שלי נתן לי עם

וזה היה מדהים. הסאב פשוט ניגן את רוב השיר.

אם אתם מכירים דברים בסגנון אני אשמח, פחות אוהב ראפ.

 

https://www.youtube.com/watch?v=J73R5gKP1Fk

×
×
  • תוכן חדש...