Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום,

 

אני בתהליך קניית רכב ראשון, פרטי כמובן, ואני באמת מבולבל בכל הנושא הזה.

אבל בכל מקרה הדרישות שלי מהרכב הם לא בשמיים והיגיוניות לגמרי:

 

- לא חשוב לי אם הרכב יהיה קטן או סופר מיני או משפחתי בינוני או קטן.

- הנסיעות הן בעיקר משולבות עם נטייה לבין עירוני.

- רכב חסכוני בדלק (לא מצפה שיעשה 1/17 אבל שיתקרב ל-1/12-15.

- מראה הוא לא פחות חשוב. מעדיף ספורטיבי וצעיר.

- אמינות הכי חשוב לי. לא רוצה כל חודש להיות במוסך.

- שנתון 2007-2008

- אני לא מצפה שהרכב יהיה ביצועיסט. העיקר שיסע מA ל-B ולא יקרטע כל הדרך.

 

בנתיים ממה שבדקתי אז זה מה שנראה לי:

 

- מיצובישי לנסר

- סובארו אימרפזה

- סובארו B3 האצ'בק

אני יודע שהרכבים האילו לא חסכוניים בדלק כל כך 1/10 אבל נחשבים כאמינים ונותנים תמורה יחסית טובה למחיר.

 

אני אשמח לשמוע על הצעות נוספות גם על רכבים קטנים וחסכוניים יותר בדלק.

 

תודה רבה לכל העוזרים ושבת שלום ושקטה.

פורסם

ידני או אוטומט?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הרכבים שציינת טובים מהחענת אמינות אבל פחות לגבי צריכת דלק,אם כי אין לך דרישה גבוהה.

הייתי מציע לך לבדוק פיאט גרנדה פונטו/איבו הם יותר חסכונית,יש להם גיר רובוטי,הוא חסכוני אבל פחות נעים בעיר,תבצע נסיעת מבחן.

יש גם את הסריון,מאוד אמינה,די מרווחת בפנים.

יש גם את הגטס,לא הכי חסכונית,אבל תוכל לרכוש מודל 2009,חפש רמות איבזור .gls/gli

הb3 והלנסר בכזה תקציב לרכוש עם מנוע 1.5 לא יהיה נבון,הם די חלשות ולכן עדיף מנועי ה 1.6

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מניסיון עם הB3:לא מרווחת,נוסעת על טורים גבוהים והצריכת דלק בהתאם,נוחה לנסיעה,בגאז קטן,אבל למי שמחפש רכב לעד 4 אנשים ולא אכפת לו מצריכת הדלק זה אחלה אוטו,יביא אותך ממקום למקום,אגב אם רוצה גם להגיע יותר מהר תשתמש בטיפטרוניק שתורם המון ברכב

פורסם

את האמת שמצאתי בתקציב שלי מיצובישי לנסר 2007 1600 סמק. לגבי פיאט, האוטו של ההורים, יש לי ניסיון רע עם גיר רובוטי. לא מזמן הלך הקלאצ' מדובר על פיאט בראבו 2010. נזק של 5000 שקל. כולה רכב של 77000.

אני אשקול גם את הסיריון.

יש לכם עוד משהו בכוונת?

תודה רבה.

פורסם

שיפוץ של גיר אוטומטי גם עולה בערך ככה,במיוחד אם אתה קונה רכב אחרי ליסינג שעבר לא מעט ובדרך כלל גם חיים לא קלים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מתרחק מליסינג. מצאתי כמה רכבים עם 90000 ק"מ יד שנייה מפרטי וגם בעלים קודמים מפרטי. מה אתה אומר בחירה טובה?אני מדבר על מיצובישי לנסר.

פורסם

אם מצאת קמ טוב,כן אתה בהחלט יכול לבדוק,הדור הקודם היה אמין,יצא לי לנסוע עליו בתור נוסע,רך נעים לנסיעה דווקא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה רבה על העזרה.

אני מניח שקשה למצוא את כל הדרישות באוטו אחד. גם אם הוא זולל יותר דלק עדיף שיהיה אמין. סהכ את העלות על דלק באותה מידה ניתן להחזיר בטיפולים.

פורסם

האיווי החליפה את הגרנדה,רכב אמין כמו הגרנדה,חלפים לא יקרים,הגיר שם רובוטי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...