Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 403
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ממממ.... יש כל כך הרבה מכוניות מדהימות... אני חושב שמבחינתי אחת ההכי יפות שיש זו הפרארי אנזו. כמובן שגם היגואר E-type, אסון מרטין DB5, למבורגיני קונטש (איך שלא מאייתים את זה) ופגאני זונדה.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

טוב יש כמה מכוניות..

1.Aston Martin DB9

095f4b06.jpg

 

 

2.Ford mustang shelby GT 500 67

 

1968FordMustangShelbyCobraGT500KR(6).jpg

 

הראשונה יותר בגדר חלום השניה.. בעזרת השם בחניה בעוד שנתיים...

פורסם

לתשומת קהל המנהלים, אם יהיה לכם זמן פנוי , אני מציע לכם לבחור 10 מכוניות שחוזרות על עצמן הכי הרבה ולבחור את האחת-האוטו המוערץ של האתר.

אם אין לכם כוח אני יכול לעשות זאת, מחכה לאישור.

 

לדעתי האחת והיחידה, שהיא גם תשאר לעד בלתי נשכחת היא הSHELBY MUSTANG GT500

67gt500int7.jpg

1967%20Mustang%20Shelby%20GT500%2003.jpg

1967_Shelby_GT500_Eleanor_side_low.jpg

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם
לתשומת קהל המנהלים, אם יהיה לכם זמן פנוי , אני מציע לכם לבחור 10 מכוניות שחוזרות על עצמן הכי הרבה ולבחור את האחת-האוטו המוערץ של האתר.

אם אין לכם כוח אני יכול לעשות זאת, מחכה לאישור.

ואללה רעיון טוב..

ואני אפילו חושב שאם תתחיל עכשיו תצליח לסיים לעבור על כולן עוד לפני תחילת הלימודים.. :smile:

 

אבל באמת זה רעיון טוב.

 

עמוס.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
ואללה רעיון טוב..

ואני אפילו חושב שאם תתחיל עכשיו תצליח לסיים לעבור על כולן עוד לפני תחילת הלימודים.. :smile:

 

אבל באמת זה רעיון טוב.

 

עמוס.

לאחר התכתבות קצרה עם מוטי הובהר לי שכבר נערכו סקרים , בנוגע לכמה מכוניות.

אבל מה שמוטי לא הבין ואני מקווה שתקרא זאת. ( מוטי )

אני מתכוון לבחר את 12 המובילות-שחוזרות על עצמן הכי הרבה ואז לבחר את האחת והיחידה שאולי תייצג את הפורום כמכונית הפורום ותתפוס את מקומה הראוי ליד לוגו\כתובת האתר.

רק אחת מבין כולן שתהיה בלתי מעורערת, סקר מקייף שיכולל 12 מכוניות ולא משהו כמו אימפרזה או איוו..?

עדיין כאן ועדיין שולט

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני מודע שהמכונית הזו מאוד שנויה במחלוקת אבל אני דווקא חושב שמכל הטירוף הזה יצא משהו די מרשים..



TVR Sagaris

TVR-Sagaris-05-1024.jpg

 

"It looks like it's been styled by an axe murderer"

-Jeremy Clarkson

 

 

עמוס.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אני הייתי אומר שהקוראדו של פולקווגן היא היפה ביותר מכיוון שהיא מאחדת ייחודיות ספורטיביות ופשטות

פורסם

מישהו צריך לייצג את אולדסמוביל וביואיק:

 

 

טורונדו 1966

1966-Oldsmobile-Toronado-Jay-Leno-FA-1024x768.jpg

ביואיק גרנד נשיונל 3.8 ליטר טורבו

 

l-1.jpg

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...