Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים.

יש לי את המערכת הנ"ל כבר כמה חודשים.

עד כה כשניסיתי לכוון את היציאה של המגבר למקום המיועד להם (rear output and subwoofer output) כל מה שאני מקבל מהרמקולים זה באסים.

אין לי סאב מחובר למגבר, לכן מה שעשיתי זה לחבר את היציאה של המגבר ל front output

כשאני אני עושה את זה, זה מבטל את הרמקולים הקדמיים (מחוברים דרך הצמה של המערכת - רמקוליים של הרכב).

כשאני מחבר את היציאה של המגבר לrear output הרמקולים הקדמיים עובדים מעולה, אבל הרמקולים האחוריים (שמחוברים למגבר) פועלים רק כבאס.

 

ניסיתי לשחק עם ההגדרות של המערכת, אבל לא השגתי כלום בזה.

 

אשמח לקבל את עזרתכם בעניין

תודה :)

פורסם

למכשיר הנ"ל יש שתי יציאות למגבר כאשר היציאה האחורית ניתנת להגדרה או עבור שליטה ברמקולים או עבור שליטה בסאב

אתה צריך להגדיר את האופציה הזו דרך המכשיר ,כדי להגדיר זאת קרא היטב עמוד 15:

http://www.pioneer-latin.com/downloads/deh-4550bt%20%20%20deh-x6550bt%20%20operating%20manual%20eng-esp-por.pdf

פורסם
למכשיר הנ"ל יש שתי יציאות למגבר כאשר היציאה האחורית ניתנת להגדרה או עבור שליטה ברמקולים או עבור שליטה בסאב

אתה צריך להגדיר את האופציה הזו דרך המכשיר ,כדי להגדיר זאת קרא היטב עמוד 15:

http://www.pioneer-latin.com/downloads/deh-4550bt%20%20%20deh-x6550bt%20%20operating%20manual%20eng-esp-por.pdf

תודה רבה!!

 

הטעות שלי הייתה שחיפשתי את ההגדרות כאשר המוזיקה פעלה. היה צורך בלכבות את המוזיקה ואז להיכנס להגדרות.

×
×
  • תוכן חדש...