Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אוהב נהיגה אנרגטית לכן צמיגים הם הדבר החשוב ביותר באוטו לדעתי. חבל שבפורום רכב שכזה לא מבינים את החשיבות .

 

התגובות פה פשוט מעליבות חובב רכב . כשאני קונה רכב אני רוצה צמיגים עם יכולת מוכחת בשטח כגון מישלין / קונטי / דאנלופ. ולא איזו חברה שפעם ראשונה שאני שומע עלייה .

 

וניתן לסגור את השרשור תודה!

 

שוב,זה שאתה לא מכיר זה לא אומר שזו חברה לא מוכרת.

אני בטוח שאתה לא מכיר את כל חברות הצמיגים בעולם.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

 

קודם כל תודה על כך שאתה עונה בצורה עניינית ולא כמו קודמייך בדיון שעונים בצורה מזלזלת.

שנית , אני קורא המון מגזני רכב וחובב רכב מגיל קטן ואני מכיר כמעט כל חברת צמיגים אפילו MAXXIS שהתחיל להיות להם שם נחמד. מצד שני אני תמיד שמח ללמוד דברים חדשים . כנראה שאזמין את הרכב בכל מקרה.

 

תודה ושבוע טוב.

פורסם

עד לא מזמן לא שמעתי על מקסיס בארץ בכלל,זו גם חברה וותיקה בתחום ואנשים לא מכירים אותה ואני הכרתי אותה מתחום האופניים.

יש המון מותגים שלא נמכרים בארץ ולא מוכרים בארץ אבל בחו"ל הם מוכרים,תיהיה בטוח שאם VW בחרו את נקסן בתור צמיגים שיוצאים עם הרכב מהמפעל הם טובים.

ולפי חיפוש קצר מאוד בגוגל החברה קיימת משנת 1942.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אתה צודק, אבל הבעיה היא שאתה פשוט טיפוס חסר פרופורציות. כיצד זה אתה מעז לקונן על עזיבת מקדונלד'ס את הקטשופ של היינץ, משובח ככל שיהיה, בזמן שבעולם מתרחשות זוועות על בסיס יומיומי, כדוגמת פולקסווגן פולו 1.2 שנמכרת מהחברה עם צמיגי NEXEN?

 

וכן, נהיגה בפולקסווגן פולו 1.2 היא בפירוש אנרגטית. המנוע הזה נמצא גם בשקודה פאביה, וזה לכעצמו אומר עליו רבות.

אם מיטב הנוער יכול להשתולל באנרגטיות באיביזות 99 שלהם עם צמיגים סינים שעשויים מקונדומים ממוחזרים, גם עם צמיג NEXEN ניתן!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מוריד את כל החשק לקנות את הרכב . 90 אלף שקל + אגרה 1500 + גאנטים וצמיגים טובים עוד 4000 שקל

אני לא יכול להתפשר בצמיגים זה פשוט א ב' ברכב.

 

המודגש אומר שאתה מתכוון לשלם ליבואן עבור תוספת ג'אנטים "קלים"?!

בשוק האפטרמרקט בסכום כזה תוכל לרכוש כמעט כל דגם ג'אנט איכותי שתרצה כולל צמיגים כרצונך.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בעניין ג'אנטים, לא תמיד ג'אנט "מגנזיום" שמוכרים בסוכנות בתוספת תשלום עם הרכב הוא באמת מקורי כזה שמוטבע עליו לוגו ומק"ט של היצרן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בנוסף אפילו לא עשית נסיעת מבחן אז על פי מה אתה קובע שהם צמיגים לא טובים?

זה שזו פירמה לא מוכרת בארץ זה לא אומר שהצמיגים לא טובים, זו חברה עתיקה בתחום הצמיגים.

 

תגובה לעניין. לא תמיד מה שלא מוכר או זול יותר הוא זבל (כמו בדיטיילינג, ווקס יקר יותר לא בהכרח טוב יותר).

גם בצמיגים מסין יש פירמות יותר טובות ופחות טובות.

אגב, יצא לי לראות היום כמה רכבים חדשים עם הצמיגים הנ"ל (לא של VAG אלא של יצרנים נוספים) וגם בראשי עלתה השאלה מי זו החברה הזו.

 

יצא לי כבר להתאכזב מצמיגים ממותגים גבוהים עם שמות סקסיים לא פעם, למרות שאני עדיין חושב שחייב להשקיע בצמיגים טובים.

פורסם

 

קודם כל תודה על כך שאתה עונה בצורה עניינית ולא כמו קודמייך בדיון שעונים בצורה מזלזלת.

כן, גם לי לפעמים זה קצת צורם פה בפורום. טוב למה ציפית, זה עולם של גברים... :)

פורסם (נערך)

מאחר וחברות הרכב עובדות לפי סטוקים וכל פעם מגיע על הרכבים משהו אחר , דווקא אם המשלוח הנוכחי הגיע עם NEXEN, אולי זה מפחית את הסיכוי שבמשלוח הבא יהיו כאלה על הרכב.

 

אגב, הבנתי שמטאדור זה יצרן ספרדי מקומי וזה מתיישב עם העובדה שהפולו מיוצרת בספרד לצד האיביזה.

עריכה אחרונה על ידי אייל

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

Matador זה קונטיננטל בתחפושת, נראה לי שפעם פתחתי עליהם שרשור. לא רואה כל סיבה למה לא לרכוש אותם.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...