Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרוייקט שהתחלתי על המאזדה 323F שלי.

מצטער על התמונות עם העיצוב , מחקתי בטעות את התמונות המקוריות.

אחרי שקניתי את האוטו התחלתי עם הדברים הקטנים:ניקיון יסודי בפנים ובחוץ,החלפת נורות ללדים, החלפתי לוחית רישוי מקדימה ומאחורה השארתי בלי, הורדתי את האנטנה.

אז התחלתי עם השחרות והמדבקה הנחמדה הזאת:

tkxyj.jpg

אחרי הפלסטלינה + ווקס(עוד חודש חודשיים נעשה לה גם פוליש):

o784.jpg3xq2o.jpg

 

בנוסף לזה גם קרבון בידיות ו"גבות" והמדבקה מעל הפנס.

התחלתי פרוייקט של צביעת הפלסטיקים בשחור מאט זה בינתיים מה שהספקתי.

מראות והספויילר למעלה אין לי תמונות מלפני אבל המראות היו במצב על הפנים:

53a86b6f07c90.jpg

1npr.jpg

ווישר אחורי לפני:

20140622_071537.jpg

אחרי:

20140622_071649.jpg

פלסטיק ליד הגלגל לפני:

20140622_071614.jpg

אחרי:

20140622_071622.jpg

כמובן עוד לא סיימתי הכל יש עוד הרבה דברים

עוד פרוייקט שהתחלתי זה APC בפנים לא הספקתי הרבה אבל הנה מה שהספקתי

לפני:

kcd12.jpgxkv1.jpg

 

אחרי :

4txm.jpg

kdcbo.jpg

 

כמובן שיש עוד הרבה עבודה עם הAPC

 

וגם צביעת טאסות בלבן בינתיים הספקתי רק 2:

IMG-20140621-WA0004.jpg

 

 

כמו שאתם רואים יש עוד הרבה עבודה, אמשיך לעדכן ולפרסם תמונות.

אשמח לתגובות!

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה יפה מאוד!!

צביעת הטאסות מאוד מוסיפה.

הייתי מציע לך להוריד את "הגבות" של הפנסים הקידמיים - מדובר בפנסים גם ככה קטנים אז הוספת הגבות רק מקטינה אותם עוד יותר.

בנוסף, הייתי ממליץ לך לנקות את הפנסים הקדמיים, בדגש על פנסי האיתות הקדמיים שנראה לי שניקוי טוב ישדרג את מראה החזית וייתן להם מראה חדש יותר.

פורסם

גם לדעתי כדי להוריד את הגבות,מעבר לזה עשית דברים נחמדים ולא מוגזמים,מה שנקרא לשפר בטעם טוב.

אני זוכר בתור ילד ישבתי בה בסוכנות מזדה כשהייתה חדשה,הייתה שם בצבע אדום,אז זה פשוט היה מדהים כמה היא הייתה יפה ומיוחדת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

וואוו יפה מאודד! עבודה מדהימה, האוטו נראה דלוקס ;)

ממש כיף לראות עבודות כמו שלך, במיוחד על רכב שהוא ישן. שמור עליו, באמת אהבתי לראות את התמונות והשינוי.

סחתן

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם (נערך)

תודה רבה ! :)

אז סיימתי את הטאסות...

53aae83009dba.jpg

לדעתי זה ממש יפה ומוסיף ;)

עריכה אחרונה על ידי ronlitma
פורסם (נערך)

תודה , נקווה שלא יהיו מניאקים שיגנבו.

שאלה - זה לא מראה לי חלק מהתמונות. הבעיה רק אצלי או שגם אתם לא רואים?

עריכה אחרונה על ידי ronlitma
פורסם

ממש יפה כל התהליך שביצעת! הטאסות ממש מוסיפות למראה הרכב :mm_yeah:

אני רואה תמונה אחת בהודעה האחרונה שלך.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21


×
×
  • תוכן חדש...