Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

מציעים לי רכב השכרה, 105 אלף קילומטר, שברולט קרוז LT משנת 2009, ללא תאונות ובמצב טוב, אחריות לשנתיים על מנוע וגיר - ב 36 אלף שקל.

יש לי כמה שאלות שאשמח אם תעזרו בהן:

1. האם המחיר ריאלי וטוב? הסתכלתי קצת בלוחות ונראה לי שכן.

2. הבנתי שקשה למכור שברולט קרוז בשוק המשומשות. עד כמה זה יהיה בלתי אפשרי למכור את הרכב במידת הצורך?

3. הדבר היחידי שעלה בדו"ח הרכב הוא הספק מנוע שונה מנתוני יצרן. נתוני היצרן הם 121 כ"ס, ובבדיקה היה 101 כ"ס. המוכר טען שזה ככה בכל הרכבים, אבל לאוזני חסרות הידע זה נשמע לי מאוד קלוש...

 

תודה לכל העוזרים!

ליאת

פורסם

מי מציע? חברה גדולה ומוכרת, סוחר קטן, אדם פרטי...?

הסיכוי למצוא רכב בן 5 מחברת השכרה בלי תאונות הוא כמו הסיכוי שלך ללכת על הירח.

מהודעתך אני מבין שאתה מחפש זול, וזה גם מה שתקבל.

למכור קרוז ועוד מהשכרה לא יהיה פשוט ולכן המחיר בהתאם.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

הק"מ סביר ביותר.

הרכב לא מהמוצלחים, בשנתון הזה הוא חלש וסובל לעיתים מבעיות גיר.

מצד שני הוא מרווח, בטוח, נוח מודרני וזול.

סחיר הוא לא, בטח לא מהשכרה.

 

את האחריות הזאת יש לקחת בעירבון מוגבל, הם לא צמיד עומדים מאחורי המילה שלהם ולעיתים מערימים קשיים במקרה וקורה משהו, גם בחברות הגדולות.

 

נ.ב.

אם אינני טועה ירידה של עד כ20 אחוז בהספק בין נתון רשמי של המנוע (מה שהיצרן מפרסם) לנתון בגלגלים (יש הפסדי כוח בגיר, ציריות וכו' גם ברכב חדש לחלוטין).

עריכה אחרונה על ידי עומר ב
פורסם
מי מציע? חברה גדולה ומוכרת, סוחר קטן, אדם פרטי...?

הסיכוי למצוא רכב בן 5 מחברת השכרה בלי תאונות הוא כמו הסיכוי שלך ללכת על הירח.

מהודעתך אני מבין שאתה מחפש זול, וזה גם מה שתקבל.

למכור קרוז ועוד מהשכרה לא יהיה פשוט ולכן המחיר בהתאם.

 

חברה גדולה ומוכרת - אוויס.

פורסם

תבדוק טוב טוב תאונות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תודה לכולם על התגובות וההתייחסות :)

יש לכם אולי המלצה על רכב בסביבות 30-40K שיכול לשמש לנסיעות מזדמנות בתוך העיר ופעם בשבוע נסיעה מתל אביב לירושלים בלי למות בדרך?...

פורסם

אם אין לך צורך בתא מטען גדול- יונדאי I20 יוצאת ליסינג/השכרה שנת 2009 יכולה להיות בחירה טובה עבורך, יכול להיות שתמצא אחת בסביבות 40-45 אלף.

בטיחותית, מאובזרת מאוד, טיפולים לא יקרים וצריכת דלק טובה.

×
×
  • תוכן חדש...