היי לכולם,
רכשתי פוקוס טרנד מחברת השכרה, והיום נסעתי איתו בפעם הראשונה מתל אביב לירושלים. טנק הדלק היה מלא כשיצאתי, והנסיעה הלוך חזור לקחה בערך שליש מיכל דלק. מה שכן, בצג המחשב ראיתי את הערכת הקילומטרים שניתן לנסוע על הטנק הנוכחי, וההערכה ירדה בקצב מהיר הרבה יותר מאשר הקילומטרים בפועל שעברתי. זה משהו מוכר, או שאולי אני לא קוראת נכון את הצג?....
תודה על העזרה!
קלולסית מרמת גן