Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי קנה פיוניר 240 וואט מהתחנה מרכזית החדשה בת"א ב 250 ש"ח

ואני גם רוצה לקנות משם..

שמעתי שיש שם זיופים, זה נכון? איך אני יכול לבדוק עם מה שהוא קנה זה מזויף

נ.ב. על הקופסא היתה אפילו מדבקה של עוזי רדיו

פורסם
חבר שלי קנה פיוניר 240 וואט מהתחנה מרכזית החדשה בת"א ב 250 ש"ח

ואני גם רוצה לקנות משם..

שמעתי שיש שם זיופים, זה נכון? איך אני יכול לבדוק עם מה שהוא קנה זה מזויף

נ.ב. על הקופסא היתה אפילו מדבקה של עוזי רדיו

איך אתה יכול לדעת שזה לא חיקוי ?

בטוח שאין קשר למדבקה כי כמו שארמת זה מדבקה...גם אני יכול להדביק מדבקה...

פעם מישהו רשם על זה משהו...תעשה חיפוש "קטן"( ממש לא קטן ) ותמצא על זה קצת מידע

פורסם

1. המוצרים בתחנה המרכזית לא מזוייפים.

 

2. המחירים שם הם הזולים ביותר בארץ - אם יודעים איך להתמקח.

 

3. כל הקטע הוא שהמוצרים שמה באים ב"ייבוא מקביל" כלומר לא דרך היבואנים הגדולים, כמו עוזי רדיו וניופאן אלא בקומבינה - ולי אישית זה לא אכפת כי אני לא צריך לממן את עוזי רדיו או ניופאן.

×
×
  • תוכן חדש...