Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, 3 סמלים מתוך 4 בסה"כ הגלגלים ברכב שלי חסרי סמל (כנראה נגנבו).

 

אני מעוניין לקנות מאיביי את הסמלים לגלגלים אבל אין לי מושג איזה צריך.

 

אני מוסיף תמונות של הגלגל עם הסמל ותמונות של אחד הגלגלים בלי הסמל.

 

אני ממש אשמח אם אוכל לקבל קישור לסמלים האלה באיביי (לא אכפת לי החומר, לא רוצה מקורי, גם פלסטיק הולך כל עוד נראה טוב, עדיף שלא יעלה הרבה).

 

תודה רבה!

 

ואגב אם אני יכול להתעלק לעצמי על השרשור - בדיוק עכשיו שמתי לב שאני מעלה את התמונה הזאת -

 

יש מצב שהגלגלים שלי לא מחוברים על הסוף ?? זה לא מרגיש ככה בכלל (האוטו יציב כמו בטון) אבל אני מסתכל על התמונה וזה גורם לי לתהות ..

 

php8mx9Qz.jpg

 

phpxY147Z.jpg

פורסם

בד"כ הדרך הכי טובה למצוא את מה שאתה באיביי היא לשחק עם צירופי מילים, כמו בגוגל.

 

נסה כאן:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=ford+alloy+wheel+emblem&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR11.TRC1.A0.H0.Xford+wheel+cap&_nkw=ford+wheel+cap&_sacat=0

 

וכאן:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xford+alloy+wheel+emblem&_nkw=ford+alloy+wheel+emblem&_sacat=0&_from=R40

 

לגבי זה שניראה לך שהגלגלים לא מחוזקים עד הסוף, הסיבה לכך היא שיש מעיין מכסה לפני הבורג עצמו שגם אותם כניראה גנבו:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=ford+alloy+bolt+screw&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xford+alloy+bolt+cap&_nkw=ford+alloy+bolt+cap&_sacat=0

 

תוודא את מידת הג'אנט לפני שאתה מזמין משהו, בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...