Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

הפאביה שלי (TSI 1.2) חגגה לא מזמן שלוש שנים על הכביש, והבנתי משיטוטים כאן בפורום ששלוש שנים הן תוחלת החיים המומלצת לצמיגים. בכל אופן אפשר כבר לראות עליהם סימני עייפות וגם לשמוע צלילי חריקה צורמים, ולכן אני מוצא לנכון להחליף את כולם. מדובר בצמיגים 195/55R15.

 

ניגשתי בשבוע שעבר לסניף של CheckUp הקרוב למקום מגוריי, ושם הוצעו לי שתי אופציות:

1. האופציה היקרה יותר: צמיגים של Falken (תוצרת יפן) במחיר 1,370 שקלים.

2. האופציה היקרה פחות: צמיגים של Ovation (תוצרת סין) במחיר 1,128 שקלים.

 

המחירים כוללים מע"מ + חבילת שירות אטרקטיבית למדי (שאינני זוכר בדיוק מה היא כוללת).

 

מאחר שאין לי שום ידע בעניין, אשמח לדעת באיזו משתי האופציות כדאי לדעתכם לבחור, או אם יש יצרן אחר מומלץ יותר.

 

תודה מראש!

יונתן

פורסם

מבין שני אלה הפאלקן עדיפים. הצמיג במקור מיפן אולם לרוב מיוצר כיום בתאילנד. אני לא הייתי מרכיב על הרכב שלי צמיג סיני,

במיחד שההבדל במחיר הוא לא מאוד גדול, וזה מתפרס על 4 שנים.

ישנם כמובן צמיגים טובים יותר מהפאלקן, אולם הם יהיו יקרים יותר. לדעתי לנסיעה ממוצעת הפאלקן הם תמורה מעולה למחיר.

 

אולג

פורסם

מצויין, אתה די קרוב...

 

המלצה חמה - הרם טלפון אל פנצ'ריית "צמיגי מוריס-בית עובד". מסור להם ד"ש מאוראל, הם כבר ידאגו לך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...