Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יתכן שכיוונים לא מדוייקים בשיפוץ הבלוק גורמים מידי פעם לנקישה קלה בהחלפת ההילוך.

אם זו רק נקישה קלה, חבל על הכסף שלך לרוץ ולתקן את זה.

 

נראה שזה המקרה שלך.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
פורסם

העברת הילוכים מוקדמת?? לא ניתקלתי בדבר כזה. אולי ירידה בהספק מנוע גורמת לתחושה של החלפת הילוכים מוקדמת.

ניתן לשפץ את בלוק השסתומים בעלות של 4000 שח, וזה נוסע אחר-כך טוב מאוד.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

מחזיר לחיים את השאלה (ומעדכן בהתפתחות).

 

לקחתי את הרכב לפני שבועיים וחצי לגירומטיק בחיפה, והאבחנה היתה (כמו שציפיתי) בעיה במוח הגיר וההמלצה לשפץ אותו.

השארתי את הרכב שם לטיפול והם החזירו לי אותו (למעשה, הם השאירו אותו אצלם יום יותר ממה שתוכנן מכיוון שבנסיעת מבחן הם ראו שהבעיה לא טופלה).

 

כשקיבלתי את הרכב חזרה, המצב בפירוש היה טוב יותר - העברות ההילוכים בהילוכים הנמוכים היו יותר חלקות והבעיה העיקרית (מכה בהעברת ההילוכים) לא חזרה על עצמה.

מאז התחושה היא שהמצב מתדרדר חזרה - אומנם לא הרגשתי עדיין מכה ממש בהעברת ההילוכים אבל התחושה במעבר להילוך שני חוזרת למה שהיה קודם - טלטול קל.

ת'כלס, כל עוד זה לא מזיק לאוטו, זה לא כזה מפריע לי, רק שאני מפחד שזה מראה שהבעיה חוזרת ושהטיפול לא הצליח. קבעתי תור לגירומטיק ליום ראשון שיבדקו את זה (ברמת נסיעת מבחן).

לפני כן, הייתי שמח לשמוע את דעתכם - אני צריך להיות מודאג? ואם כן, האם אני צריך לצפות שהם יקחו אחריות? פתיחה חוזרת של מוח הגיר תעזור?

 

תודה מראש על התגובות!

פורסם

שיפוץ של המוח זה לא פשוט וקל והשאלה מה הם עשו או החליפו בשיפוץ.

 

חבר הפורום ספי משפץ את המוח בצורה טובה ומקצועית.

 

חבר הפורום רון מחליף את המוח כולו.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...