Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רציתי את עזרתכם באיזה סוג של דבק אני יכול להדביק גוף פלסטיק שהוא דמוי סאנרוף לגג הרכב כמובן שדבק חזק ומתאים.

 

תודה.1394024067490.jpg

פורסם

לא הבנתי... אתה רוצה להדביק את זה ואין לך סנארוף???

זה יהיה מכוער בצורה מגעילה ביותר.

למה לעשות דבר כזה?

פורסם

לא שאלתי אותך מה דעתך. ותאמין לי כשזה מצולם ככה זה נראה זוועה ואתה צודק כשזה יהיה מודבק על גג הרכב אני יעלה תמונה ואז אלף אחוז שתשנה את הדעה שלך.

פורסם

אתה יכול סיליקון שקוף, ואתה יכול דבק דו צדדי שקוף של 3M או חברות אחרות אבל משהו איכותי, למרות שהכי טוב יהיה סיליקון שקוף.

פורסם (נערך)

אך ורק דו"צ של M3 שהמק"ט שלו הוא 4011 (מצויין בחלק השמאלי תחתון של האריזה) והצבע שלו אפור כהה עם כיסוי מתקלף בצבע אדום.

נראה כמו בתמונה המצ"ב.

תשים פסים ארוכים ורציפים לאורך כל הליפ של הספוליר.

הוא היחיד שמתאים. כל השאר או ישתחררו מהחום של השמש תוך יומים, או שלא יעמדו בלחצי הרוח.

בסוף אתה עוד תאבד את "יצירת המופת" הזו באמצא כביש מהיר, והיא עלולה לפגוע ברכב חולף, ולגרום חלילה לתאונה.

 

סיליקון יתייבש מקרינת הUV וישתחרר.

סופר7 בטח יהיה יותר עמיד, אבל אם תתחרט, הוא ירד לך עם חתיכת פח מהגג :)

 

*גם אני לא מבין את הרעיון של ספוילר גג שמש, כשאין גג שמש.

אבל על טעם וריח...

mt76274-9_x.jpg

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

אתה מסכן אחרים בכך שהדבר הזה יכול להתלש באמצע נסיעה ויפגע במשתמש דרך אחר.

 

המיקום שבחרת להדביק את הפלסטיק לא משחק לטובתך בעניין הסיכויים שזה באמת יחזיק.

צריך לבחור דבר שמצד אחד יהיה גמיש ומצד שני יהיה חזק. אני אישית לא מכיר כאלה.

 

ישנם שיקולים לבחירת הדבק המתאים.

אנחנו בפתחו של הקיץ, פח הרכב עשוי ממתכת וידוע כי מתכת מוליכה חום מעולה ולכן מתחממת בצורה רצינית.

מכאן שעליך לבחור דבק שיתאים לחום גבוה.

תופעת לוואי לכל חומר שמתחמם הוא התפשטות החומר ולכן עליך לבחור דבק גמיש, אחרת יתעייף וייכנע מהר מאוד להתפשטות בצהריים והתכווצות בערב. (יש גם התכווצות והתפשטות של הפלסטיק עצמו ששונה מהמתכת ועלול לפתח סדקים)

תוסיף את המאמצים שחווה הדבק ע"י הרוח.

 

תחשוב טוב לפני שאתה נכנס לזה, לפעמים זה נחמד להוסיף משהו, רק צריך לחשוב פעמיים על כל דבר לפני כן.

עריכה אחרונה על ידי stillness6
פורסם

מרחם על אותו רוכב \ נהג \ משפחה , שהולכים לקבל את זה בשמשה הקדמית כמו בומרנג .

 

אל תעשה שטויות שיכול לעלות בחיי אדם .

פורסם

זה אמור ליהיות מגן רוח לסאנרוף ולא דמוי דאנרוף , ממליץ לך לא לנסות בכלל לשים את זה.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
זה אמור ליהיות מגן רוח לסאנרוף ולא דמוי דאנרוף , ממליץ לך לא לנסות בכלל לשים את זה.

 

+1.

אני חושב שזה מיועד בכלל להגנה מרוח/חרקים בתא הנוסעים של רכב עם סאן רוף.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

כמו קודמיי אני לא ממליץ כלל, זה לא בטיחותי וסתם יכער את הרכב בגלל חוסר של החלק העיקרי שעלייו המגן הזה אמור להגן- הסאנרוף!

סכנת נפשות של ממש ואני נורא מקווה שכשזה ייתלש זה לא יפגע במישהו חף מפשע שרק החליט לנסועה מאחוריך או משהו בסגנון.

פורסם

החברים צודקים שום דבק לא יחזיק את זה

תאר לך מישהו עושה את אותו הדבר וחס וחלילה אתה זה שמקבל אותה לשמשה לא נעים בכלל

ואם יש בך קצת הבנה בנושא בטיחות זה יעזור לכל אחד ולאלה שירצו גם לעשות שטוש כזו .

 

לפני כמה ימים נסעתי בקורולה אם שכן שיש לו מגיני רוח נחשו מה קרה ?

עפה באמצה נסיע במהירות של 120 ומזל שאף אחד לא היה על הכביש באותו הזמן .

 

למחרת כבר הורדתי את המגינים מטעמי בטיחות .

 

הבנתי שאפשר לקבע מגנים בניטים עד כמה זה חזק ?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

הבנתי שאפשר לקבע מגנים בניטים עד כמה זה חזק ?

 

ממליץ להשקיעה קצת יותר כסף ולקנות כאלה שנכנסים במסילה של החלון.

לפולו שלי קניתי ב450 כבר חודשיים +- הם אצלי ואני מבסוט על מלא:-D

×
×
  • תוכן חדש...