Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה להראות עם ולהרגיש בלי, זה רק יכול לתת קצת יופי, אבל מי שיראה את זה מקרוב יצחק ובצדק, ואין שום בעיה עם הדבקות, 95 אחוז ממגני הרוח בארץ מודבקים וזה הדבקה של 4 מגנים בכל רכב! ועוד לא יצא לי לראות מגני רוח מעופפים בכבישים.

פורסם
אתה יכול סיליקון שקוף, ואתה יכול דבק דו צדדי שקוף של 3M או חברות אחרות אבל משהו איכותי, למרות שהכי טוב יהיה סיליקון שקוף.

 

+1 לדוצ של 3M.

יש בהום סנטר דוצ של 3M ממש חזק, עולה בסביבות ה35-40 שקלים.

השתמשתי בו להמון דברים. הוא שורד בלי בעיה את השמש הישראלית.

ובנוסף גנבים שינסו לגנוב לך את זה יצטרכו לעבוד קשה.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

מזל טוב, שברת שיא חדש בהתקנת השטות הכי גדולה אי פעם.

זה בערך כמו להתקין ספויילר על כף חפירה של בובקט.

פורסם

באמת שבדרך כלל אני לא נוהג להתערב לאנשים בחופש הביטוי והבחירה.

אם בא לך על משהו, ואתה חושב שזה יפה ומספק אותך, לך על זה...

 

אבל (!), אחי, בבקשה אל תעשה את זה :)

 

רכב בלי סאן-רוף אבל עם מגן רוח של סאן-רוף?

 

סליחה על הביטוי אבל וואלה אחי, זה כמו לזיין עם קונדום.

 

זה לא אמיתי... מוזר... מאוד מוזר..

 

ובלי קשר, אם אתה כבר הולך על זה, אז בגלל שאין לך סאן רוף שים לב שאתה ממרכז את זה כמו שצריך, אחרת בכלל אבדנו..

פורסם

יש לך רק מגן רוח של סנרוף, מזה כבר יתן לך? זה לא יוסיף כלום אלה רק יראה מאוד מוזר.

אם שתיים שלוש אנשים היו אומרים לך שזה לא מתאים, אז מיילה אבל כולם כאן חושבים שזה יראה מוזר.

 

כמו שהביאו כאן קישור, אתה יכול ללכת על דבר כזה, לא מזיק ומדמה סנרוף סגור, יכול להיות נחמד מאוד אפילו כתוספת.

האמת אם הייתי סתם עובר ורואה דבר כזה על רכב לא הייתי חושד אפילו שזה מדבקה.

 

 

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=align: center]

2c14_1.jpg

2c34_1.jpg

2c48_1.jpg

2c69_1.jpg

2c87_1.jpg

2c9e_1.jpg

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2, align: left] [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2] [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

×
×
  • תוכן חדש...