Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

רכשתי רכב גולף 2010 1.4 (122)

 

קיימת אצלי תופעה כאשר אני מכבה את הרכב גם אם זה ללא נסיעה בכלל של רעש של מין פריקת אוויר כמו "טססס טססס טססס" לאחר כמה שניות זה מפסיק

 

קיימים גם רעשים של דפיקות מהירות מאיזור צד ימין של הרכב שהוא על מצב סרק...

 

מישהו יודע ממה זה נובע?

 

ועוד משהו לפעמים שאני מניע את הרכב שהוא קר מעט הרכב נחנק למשך דקה עם טורים של 1200 ואז חוזר חזרה לטורים רגילים של 800-700 כאילו לא קרה כלום

 

אודה לעזרתכם...

 

לפני כניסה לצמפיון צריך עזרה...

עריכה אחרונה על ידי oz1985
פורסם

הכל תקין זה רעש פריקת לחצים מהמכטרוניקס

 

הטורים עולים עד שהמנוע מגיע לטמפרטורת העבודה שלו ואז יורד לטורים נמוכים , ככה זה אמור להיות .

 

יום טוב , דביר .

פורסם (נערך)

רכב 2010 נחנק ומקרטע בהנעה למשך דקה זה תקין?

 

האגזוז ממש דופק שזה קורה ומוציא עשן לבן

עריכה אחרונה על ידי oz1985
פורסם

אני עם מנוע דומה , ובבוקר בהנעה הרכב מעלה לטורים למשך חצי דקה כדי להתחמם ולאחר מכן יורד ,

אם אתה מתאר בעיה של עשן ודברים נוסיפים גש למוסך ,על גבי הפורום יהיה קשה לעזור לך ....

 

* אתה משתמש בשמן הנכון ? התעסקת עם המנוע לאחרונה ?

פורסם

רכב נקנה מאלדן לפני שבוע עבר את כל הטיפולים בזמן עם 63000 ק"מ עבר טיפול ב60 אלף

 

בכללי הרכב נוסע פיקס ומתנהל כמו 2014 אבל לפעמיפ שהוא עומד הרבה זמן קר בהנעה הוא נחנק ומקרטע למשך דקה עם טורים של 1200 ולאחר דקה זה חוזר לרגיל....לא התעסקתי עם כלום!!

פורסם

שלום לבעל הגולף ,האם דגם המנוע שלך הוא CAVD?

 

את זה תוכל לבדוק ברשיון רכב.

עדכן אותי.

 

יוםו טוב

כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר:roll:

פורסם

בדגם מנוע הזה אני פחות מכיר את התופעה שאתה מתאר.

 

הא ישלך מרכז שירות שאת בו?

מהיכן אתה?

כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר:roll:

פורסם

מטופל בהשחר מוטורס חולון...אמינות התשובות שלהם מוטלת בספק

אני ממושב במרכז

 

אני חייב תשובה לתת להם ממי שמכיר את התופעה שלא יבלבלו לי את המוח שזה בסדר ואז ילך מנוע

יש אחריות לרכב עדיין

פורסם

אם אתה רוצה אתה מוזמן לבוא אלי למחלקת איבחון ואנסה לעזור לך במציאת התקלה.

 

מרכז שירות ח.ח יפו VW SEAT דרך בן צבי 45 תל-אביב יפו.

כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר:roll:

פורסם

במידה ולא מסתדר לך להיפגש עם יניר86 הייתי ממליץ לך לפנות למוסך רון, מקצוען ממש מומלץ בפורום- ולו רק בשביל חוות הדעת.

רון בד"כ לא גובה תשלום על בדיקה כזו.

פורסם

ממש לא

אבל אם אתה רוצה לדעת מידע על טיפולים והיסטוריה תצרך להכנס למרכז שירות ברשת.

 

בכול מקרה אם תרצה לבוא אני אשמח לעזור לך.

כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר:roll:

×
×
  • תוכן חדש...