Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה נחמד אם הייתה רושם את הדגם ומחיר?

 

גם אני מחפש כבר יותר מידי זמן שואב קומפקטי וקל לתפעול. (ושיעשה משהו לא רק רוח)

 

בכל מצב תודה קובי.

  • תגובות 420
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי דעתי כל השואבים שמתחברים למצת לא באמת שווים משהו, רק שואב אלחוטי עם סוללת ליתיום כמו שצריך(לפחות 15-20 דק שאיבה).

 

ראיתי המון ביקורות טובות על השואב הנייד של הובר(bh52160) והמחיר כולל משלוח והכל דרך אמזון הוא 539, כנראה שארכש אותו השבוע-ברגע שיגיע אתן ביקורת

פורסם
היה נחמד אם הייתה רושם את הדגם ומחיר?

 

גם אני מחפש כבר יותר מידי זמן שואב קומפקטי וקל לתפעול. (ושיעשה משהו לא רק רוח)

 

בכל מצב תודה קובי.

הדגם שרכשתי הוא ADV1220

מחיר כולל משלוח ומס 51 יורו

d96f12c18d225e57ffdd0a00b60c3d90.jpg

 

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם

Black and decker אחלה שואבים

אני קניתי את זה ועושה עבודה טובה מאוד.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?594644-סיקור-מוצר-BLACK-AND-DECKER-ACV1205

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ממליץ בחום על המוצף מאיסנטבול, הגירסה הקטנה.

מומלץ גם לשמור את האביזרים מהשואב הישן ולעשות התאמות במידת הצורך.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

מחזק, לפני כמה חודשים קניתי את הטורקי ואני מרוצה ממנו מאוד.

מה גם שלא נזקקתי לעשות התאמות (מאריכים) מהשואב הישן. בשביל הרכב הוא מעולה.

image.jpg

image.jpg

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מקפיץ פה קצת את השרשור,

בהמלצת חלק מהתגובות פה קניתי את הATL2350 של גולדליין ורציתי לתת עליו מיני-סקירה למי שמתלבט לגבי קנייה שלו.

7968c3c115f4d10f968d700599bb5574.jpg

403bf245741d238ecad4bdb7c04f6b4a.jpg1f6f1914ce216a528a8c93d968a06bf2.jpg

השואב למעשה מורכב מיחידת מנוע (ראש) ודלי איסוף על גלגלים. על הראש עצמו מורכב פילטר HEPA שמסביבו רשת כדי שהפילטר עצמו לא יתלכלך. בפועל - אם שואבים ביבש, אפשר להשתמש בשקית בד רב פעמית שמצורפת לשואב (וניתן לקנות עוד כאלה באיביי), כך שהלכלוך נשאב לתוך השקית ולא מלכלך את הפילטר. אם שואבים ברטוב - הפילטר אכן מתלכלך.

הערכה מגיעה עם 3 מקלות שניתן לתקוע אחד בתוך השני, כך שירכיבו מטר של צינור מאריך. אם תוקעים אותם טוב אחד בשני - לא מרגיש שברירי. כמו כן מגיע אביזר לפינות (די גרוע) עם מברשת שנפתחת

מתוכו (די סבבה, אבל מגבירה את הרעש בגלל ניתוב האוויר הלא ישיר), ואביזר לשאיבת משטחים (רצפות) עם מברשת שניתן לפתוח או לסגור.

ברמה הכללית - חששתי מהפלסטיקה הזולה שדיברו עליה הרבה בנוגע לשואבים של גולדליין, ובפועל לא נפגשתי איתה. הפלסטיקה מרגישה סבבה ולא אחת שהולכת להשבר. הדבר שהפריע לי הם התופסנים של יחידת המנוע בדלי, שהם לא מתוחכמים מידי. פשוט 2 קליפסים. וזה בלי לציין את הכבל שנשאר בחוץ, וכל פעם צריך לקפל אותו ביד.

יש לציין שלשואב יש אפשרות של מפוח, משמע אם מרכיבים את הצינור השרשורי על הפתח שביחידת המנוע (ולא בפתח של הדלי) האוויר שיוצא מהשואב מנותב לתוכו ונותן זרם אוויר די טוב. ממש נחמד כדי להעיף אבק לדוגמא מהדשבורד בלי לגעת בו עם הפה של השואב.

 

מצרף תמונה של שאיבה לפני ואחרי כדי להדגים את היכולת של השואב, שהיא די טובה.

e95fd2fe8939e5eb4c3c9557147aa66f.jpgb356ef7a7cf001e6c36c3db76d131a70.jpg

עריכה אחרונה על ידי MiG
פורסם

תשים לב, אתה צריך לסובב את השקית בחצי סיבוב שמאלה או ימינה, כרגע אצלך אין לשקית לאן להתנפח וללכוד את האבק.

אתה יכול להעלות קישור מאיביי לשקיות?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
תשים לב, אתה צריך לסובב את השקית בחצי סיבוב שמאלה או ימינה, כרגע אצלך אין לשקית לאן להתנפח וללכוד את האבק.

אתה יכול להעלות קישור מאיביי לשקיות?

 

טעות שלי, השקיות באיביי הם אוניברסליות עם פתח של 5 סנטימטר כשפה הפתח להתאמה הוא 6.5. מחיפוש קצר שערכתי לא ראיתי שמוכרים אוניברסלי בגודל הזה, אבל תמיד אפשר להמשיך לחפש

פורסם

תודה על הסיקור,

התמונה לא עושה ממש חשק לקנות. נראה כמו שאיבה של שואב שמתחבר לשקע מצת. הרבה חול עוד נשאר ברכב

פורסם
תודה על הסיקור,

התמונה לא עושה ממש חשק לקנות. נראה כמו שאיבה של שואב שמתחבר לשקע מצת. הרבה חול עוד נשאר ברכב

 

לא יצא לי להשתמש בשואב 12V, אבל אני מאמין שאין מקום להשוות אותו עם שואב בעל הספק 1200W. חוששני שהבעיה עם החול היא לא של השואב, אלא של הריפוד. בסופו של דבר, הוא בן 17 שנה - וכדי להוציא את הסימונים שיש בקצוות אני מעריך שיש צורך להתאמץ קצת יותר מאשר שאיבה סטנדרטית


×
×
  • תוכן חדש...