Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעבר לנושא האחריות אני מעדיף לרכוש בארץ גם בגלל שחשוב לי שזה יהיה אצלי לפני פסח, וגם בגלל נושא הסוללה, מדובר בסוללה שחייבת להיות מחוברת לחשמל כל הזמן (ליתיום ברזל), משמע, חשוב לי שהיא תעבור איזה שהוא תקן בארץ.

 

לגבי הV6, המתאים הוא ה TOTAL CLEAN או הANIMAL PRO?

  • תגובות 420
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1. גם אם תזמין מאמזון, המוצר יגיע אלייך הרבה לפני פסח.

יש לך שם משלוח אקספרס. תוך 5 ימי עסקים הדייסון נוחת אצלך בבית.

 

2. אותו דבר לגבי סוללה ושואב אבק דייסון, מדובר באותו דייסון שמוכרים בחול ובארץ.

מדובר באותו תקע אירופאי שמוכרים פה בארץ.

החשש שלך לגבי סוללה זה סתם.

 

לא מומלץ להשאיר את הדייסון בחשמל 24\7.

הסוללה ריקה? אתה מטעין וכשהסוללה מלאה, אתה מוציא מהחשמל את המטען.

 

3. ההבדל ביניהם:

טוטאל קלין= 2 רולרים ממונעים.

1 רולר לניקוי עמוק של שטיחים.

1 רולר לניקוי ריצפה\ פרקטים וכו'.

 

אנימל פרו= 1 רולר ממונע לניקוי עמוק של שטיחים.

פורסם

ממש לא מיותר. זה לא רק לשערות.

זה רולר כללי לניקוי עמוק של ריפודים.

הרולר ממש מוציא אבק\ לכלוך\ שערות מתוך הריפוד.

 

רולר חובה! במיוחד לרכב!

פורסם

יכול להיות, לי אישית אין צורך. ראשית כל אין לי בעלי חיים

דבר שני הרכב שלי נקי משערות לחלוטין. (בעבר הרחוק אולי כן היו...)

פורסם

חבל שאתה מוותר על אביזר שהוא MUST HAVE.

כפי שאמרתי, זה לא רק לשערות.

אתה יכול לשאוב איתו עמוק גם סדינים\ מצעים\ שטיחים\ ספות וכו'.

אתה לא תאמין כמה חרא הוא מוציא.

 

בחירה שלך.

פורסם
1. גם אם תזמין מאמזון, המוצר יגיע אלייך הרבה לפני פסח.

יש לך שם משלוח אקספרס. תוך 5 ימי עסקים הדייסון נוחת אצלך בבית.

 

2. אותו דבר לגבי סוללה ושואב אבק דייסון, מדובר באותו דייסון שמוכרים בחול ובארץ.

מדובר באותו תקע אירופאי שמוכרים פה בארץ.

החשש שלך לגבי סוללה זה סתם.

 

לא מומלץ להשאיר את הדייסון בחשמל 24\7.

הסוללה ריקה? אתה מטעין וכשהסוללה מלאה, אתה מוציא מהחשמל את המטען.

 

3. ההבדל ביניהם:

טוטאל קלין= 2 רולרים ממונעים.

1 רולר לניקוי עמוק של שטיחים.

1 רולר לניקוי ריצפה\ פרקטים וכו'.

 

אנימל פרו= 1 רולר ממונע לניקוי עמוק של שטיחים.

 

 

לפי מה שאני מבין סוללת ליתיום ברזל חייבת להיות מחוברת כל הזמן כיון שהיא מאבדת מעצמה את הטעינה והסוללה נהרסת.

לפחות כך הסבירו לי כשרכשתי את הIROBOT :)

 

 

כאחד שלא הזמין אף פעם מאמזון, מה לגבי מכס וכאלו כשמזמינים במשלוח מהיר?

יש לך במקרה לינק למוצר הנכון באמזון?

 

שוב תודה וסליחה על השיגועים

פורסם

פתחתי את חוברת הוראות הפעלה של דייסון, אין שם שום איזכור לגבי טעינה 24/7.

שם רשום שצריך להטעין את הדייסון 5 שעות (בדגם שלי), וחוץ מזה כלום.

השואב אצלי כבר כמה חודשים ולא הרגשתי שמשהו השתנה מבחינת חיי הסוללה.

 

המחיר באמזון כולל מכס ושאר ירקות.

 

שואב נייד:

http://www.amazon.de/Dyson-trigger-Handstaubsauger-Elektrob%C3%BCrste-Nickel-Mangan-Cobalt/dp/B012FYQTSK/ref=sr_1_5?s=kitchen&ie=UTF8&qid=1459766471&sr=1-5&keywords=dyson+v6

 

שואב אלחוטי- אבסולוט:

http://www.amazon.de/Dyson-v6-Absolute-Cordless-Cleaner/dp/B00U654VSG/ref=sr_1_1?s=kitchen&ie=UTF8&qid=1459766471&sr=1-1&keywords=dyson+v6

פורסם

אני הזמנתי את השואב הנ"ל (אפילו פרסמתי כמה עמודים אחורה את המוצר הספציפי ), אני יכול לעדכן שאני פשוט מת על השואב הזה.

הוא אלחוטי, אז אין בעיה לקחת אותו לרגע ולשאוב כל דבר בבית, כמות הלכלוך שהוא מוציא מהשטיחים היא לא נורמלית. לפעמים נדמה לי שהוא שואב את הסיבים של השטיח.

כשאני שואב את הרכב אני מוריד 3 אביזרים, את המוט למקומות צרים, ראש לשטיחים (איתו אני שואב את הבגאז) ואת הראש לבעלי החיים איתו אני שואב את פנים הרכב (הוא קטן ומגיע לכל הפינות).

 

לאחר החפירה אני ממליץ לכל מי שמחפש שואב חדש הביתה שיקנה כזה ויחסוך לעצמו שואב לרכב.

ועוד דבר, בסופו של דבר אמאזון זיכו אותי על המס (בערך 150 יורו) :) . אז יצא ממש זול

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

למי שאין אפשרות לשאוב מתחת לבית מסיבות כלשהן יש שואב אבק בתחנת דלק במחלף הקוממיות התחנה של "דלק" אם אני לא טועה,5 שקל 5 דקות משהו כזה...

m7kj.jpg
פורסם

שלום חברים,

אני לקראת רכישת רכב חדש עם ריפוד בהיר.

הרכב מגיע עם ריפוד בגוון בהיר כך שאין ממש ברירה.

אני רוצה לרכוש שואב אבק לא גדול שיהיה מסוגל לנקות את ריפודי הרכב.

יש לי מספר שאלות:

1.האם קיים שואב יניקה בלבד?

1.1 מה היתרונות /חסרונות מול הזרקה +יניקה?

2. האם קיים שואב שמסוגל לעבוד כמכשיר קיטור(יניקה ללא כימיקלים וחומרי ניקוי)

שהופך לשואב מנקה עם הוספת חומרי הניקוי?

3.כמה וואט מומלץ כאשר מדובר בשואב לרכב בעיקר?

 

התקציב שלי די מוגבל ועומד על כ500 ש"ח.

 

כל טיפ יתקבל בברכה

אמנם השואב ישמש אותי פעם בחודש +- אך אני רוצה מכשיר עמיד שיעבוד כמה שנים טובות

שואב אבק ביתי קונים פעם בעשור או מספר עשורים תלוי ברמת השימוש

זה הקנה מידה.

מעדיף לרכוש באמזון (משלוח עם b2u? )

 

תודה

פורסם

נייד? טווח מחירים?

 

אני מתכנן לקנות בקרוב את ה-Karcher WD3 Premium או את ה-MV3 Premium.

שואב אבק יבש-רטוב. יש עליו הרבה המלצות לניקוי רכב וגם לניקוי כללי של הבית, רהיטים וכל דבר שאפשר להרטיב ולשאוב.

 

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%91-%D7%90%D7%91%D7%A7-KARCHER-MV3-Premium.html

Fiat Bravo 2011 TJET​


×
×
  • תוכן חדש...