Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שניסיתי כל שואב אבק 12v שקיים בשוק (ניסיתי הרבה) אני אגיד לך בצער רב ששום שואב 12v לא ייתן לך מענה נורמלי.

חלק יוכלו לשאוב טיפה יותר, חלק טיפה פחות, אבל לבסוף אין תחליף לשואב אבק שמחובר לחשמל או נייד, הם עולים יותר אבל התמורה שווה את המחיר.

שאר שואבי ה 12v פשוט לא מוצלחים.

  • תגובות 420
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני גם רציתי להשקיע סכום דומה, אבל קראתי באין ספור מקומות שיכולות השאיבה של השואבים הפשוטים לא יעילה במיוחד. פירורים הם ישאבו יופי אבל אבק מעומק המושב בחיים לא. גם נהרסים מהר.

אני החלטתי לחכות קצת ולחסוך ולרכוש את הקרשר יבש-רטוב.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

סיקור שלי לשואב נייד שעושה עבודה טובה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?594644-סיקור-מוצר-BLACK-AND-DECKER-ACV1205

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אחרי שניסיתי כל שואב אבק 12v שקיים בשוק (ניסיתי הרבה) אני אגיד לך בצער רב ששום שואב 12v לא ייתן לך מענה נורמלי.

חלק יוכלו לשאוב טיפה יותר, חלק טיפה פחות, אבל לבסוף אין תחליף לשואב אבק שמחובר לחשמל או נייד, הם עולים יותר אבל התמורה שווה את המחיר.

שאר שואבי ה 12v פשוט לא מוצלחים.

זה לא הבעיה שהם עולים קצת יותר,

הבעיה שאין לי נקודת חשמל באזור,

ולקנות שואב ב1500 שקל (דייסון לדוגמא) זה לא בא בחשבון.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Seat Ibiza FR

פורסם
זה לא הבעיה שהם עולים קצת יותר,

הבעיה שאין לי נקודת חשמל באזור,

ולקנות שואב ב1500 שקל (דייסון לדוגמא) זה לא בא בחשבון.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

אותה הבעיה כמו שלי, אני גר בבניין דירות, לכן מאלתר הכול (ערכת שטיפה 12V, שואב 12V, מקציף Gloria).

השלב הבא - רכב שלם 12V חחחחחחחחחחחחחחחח.

פורסם
אותה הבעיה כמו שלי, אני גר בבניין דירות, לכן מאלתר הכול (ערכת שטיפה 12V, שואב 12V, מקציף Gloria).

השלב הבא - רכב שלם 12V חחחחחחחחחחחחחחחח.

אל תשכח מצבר ואלטרנטור

Seat Ibiza FR

פורסם

אני משתמש בזה

http://www.amazon.com/gp/aw/d/B00IOEFBKS/ref=psdcmw_3743521_t1_B00GXFIS5A#featureBulletsAndDetailBullets_secondary_view_div_1462636209287

הוא היה במבצע לפני כמה חודשים וככה עם המשלוח יצא לי 200 וקצת שקלים.

להגיד לך שהוא דייסון, הוא לא, אבל, גם הדייסון הנייד לא ירים לך הכל כמו שואב ציקלוני רגיל או שואב תעשייתי, ואני אומר את זה בתור אחד שניסה כמה פעמים את הנייד של הדייסון.

למקרים ממש קשים אני לוקח את האוטו לשאיבה בעבודה עם שואב תעשייתי עם 3 מנועים, מה לעשות שרק המנוע של התעשייתי הוא בערך בגודל של השואב הנייד.

פורסם

מה הדרך הזולה ביותר להזמין שואב מאמזון ?

אני רוצה להזמין את השואב הבא - http://www.amazon.com/Shark-Pet-Perfect-Hand-SV780/dp/B0037HHFMO

חפשתי באמזון גרמניה ולא מצאתי .

דרך buy2usa יוצא 387 ש"ח דרך הים (פעם הזמנתי מחבתות דרך הים והמתנתי 3 חודשים לקבלת החבילה)

תודה

פורסם

אתה צריך לחכות למבצעים של חברות שילוח, לפני שבועים בערך נגמר המבצע של מסטופ, 25 דולר ל5קג משלוח אווירי, ככה אני קניתי את שלי.

או שפיתרון ימי זאת האופציה השניה.. שלושה חודשים זה לא אפשרי אבל חודשים זה בהחלט זמן סביר למשלוח, כמובן ללא הספירה של הזמן של המוצר להגיע אליהם.

 

דרך אגב, למרות שהגנתי עליהם עם זמני הגעה, חשוב לציין שבתוך הארץ יש עיקובים קטסטרופאלים עם סדרס, חברת המשלוחים שהם משתמשים בה.

ובנוסף buy2usa זה השירות שאני אישית הכי שונא.

פורסם
ובנוסף buy2usa זה השירות שאני אישית הכי שונא.

איחוד חבילות, משלוח זריז עד הבית במחיר אטקטיבי. אני מאוד מרוצה מהם... אבל אף פעם לא קניתי משהו כבד, יכול להיות שיעלה הרבה יותר.

 

היכן ניתן להתעדכן במבצעי חברות השילוח ?

מניח שצריך להירשם באתר שלהם ולאפשר קבלת מיילים.

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

איחוד חבילות יש לכולם, ודילטס לדוגמא מציעים אותו חינם!.

משלוח זריז עד הבית, החיים יפים, יש כמה ערים מרכזיות ספציפיות שיש אליהם משלוחים. אין משלוחים לישובים וערים קטנות, משמע ל80% מהארץ אין משלוחים, אתה סתם משלם על זה.

לעומת זאת בmustop שליח dhl מגיע אליך הביתה לא משנה מה.

ובקשר למשקל, אז זה לא קשור.

שירות נמדד כשיש בעיה ולא כשהכל עובד חלק.

אני מאחל לך שלא תהיה לך בעיה איתם, נציגים משקרים וייחס כאילו עשו לך טובה זה חלק מהשיגרה.

וסתם לשתף קבל סיפור דבילי שהיה לי איתם.

הזמנתי מקדחה ב2000שח דרכם, הכל טוב אבל אם תהיה לי בעיה ואני אצטרך לממש אחריות, אז אני חייב חשבונית מהמכס.

עד כאן לגיטימי כי הם משלמים בשבילי את המכס, אני לא משקר כאן לאף אחד.

אז כאן טעיתי, אחרי הרבה שקרים למה הם לא יכולים להביא לי את זה, הוחלט להגיד לי שעד 1000$ הם לא מביאים חשבוניות כאלה.

ניסיתי להסביר לנציגה, מי שואל אותך, אני משלם על זה אני רוצה חשבונית. זה נגמר בלך חפש.

 

ואכן חייבים להיות מכותבים כדי לדעת מבצעים.

השלוש העיקרים שלי הם, dealtas mustop shipito וכשממש אין ברירה וחייב ימי buy2usa

פורסם

קניתי את הדייסון DC34 בדיוטי פרי תמורת 200$, נראה מבטיח.

מבטיח לפרסם פה איזה סיקור.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...