Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי כמה שקלים בהייטקזון שעוד כמה ימים מתאדים, וכך יצא שנשבר לי משואב האבק הישן (חוטי).

מה מומלץ עד 1000 ש"ח?

אלו האופציות שראיתי בטווח המחירים:

 Mi Handheld Vacuum Cleaner, ב790 ש"ח

 Mi Handheld Vacuum Cleaner 1C, ב740 ש"ח

שואב אבק אלחוטי ידני JIMMY JV71, ב570 ש"ח

שואב אבק אלחוטי ידני JIMMY JV51, ב600 ש"ח

שואב אבק אלחוטי ידני JIMMY JV53, ב730 ש"ח

שואב אבק אלחוטי ידני JIMMY JV63, ב820 ש"ח

dyson V7 Motorhead, ב1100 ש"ח

 

דירה לא גדולה, אין בע"ח, אין שטיחים, מחפש את הVFM.

מה דעתכם? 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Step

פורסם (נערך)

לי יש V7 שקניתי לפני למעלה משנה עם ערכת אבזרים נוספת, עלה לי כ-1300 ש"ח בדיוטי בנתב"ג.

 

לפני כחצי שנה קניתי איזו גרסה משופרת של V7 לבני, עלה כ-800 ש"ח באילת.

 

שנינו מרוצים, הנשים מרוצות, המכוניות מרוצות, והכי חשוב - העוזרת (אצלי) מאושרת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

על הdreame שמעתי המון דברים טובים, אבל לצערי אין אותו באתר של הייטקזון... 

לכן כרגע אני מתלבט בעיקר בין הjimmy למיניהם לבין הmi.

פורסם (נערך)

אם המטרה היא ניצול האובליגו שלך, חפש משהו באותו הסכום, גם אני עושה את זה מדי פעם.

 

 

עריכה אחרונה על ידי michaelbe6
  • מעניין 1
פורסם

אם זה דייסון, אל תסתכל אחורה לדגמים ישנים כמו ה V7 בשום אופן.

רק V10 או V11 (האחרון סתם יקר, ה V10 יתן לך יותר VFM).
המחיר באילת ל V10 Animal הוא כ 1500 שח, יש את המוטור-הד בקצת פחות.
היתרון של ה ANIMAL וגם ה ABSOLUTE הוא באביזור נוסף (ראש חובט קטן לספות ומזרונים) שיוציא לך ליכלוך שלא דמיינת שקיים על המזרן שלך או הספה שלך. מכשיר פגז.

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

Mi Handheld Vacuum Cleaner 1C

מאובזר בכל המברשות, יוצא ליכלוך מספות ומזרנים בעזרת המברשת המיוחדת שאני לא מבין איך זה מצטבר בכלל.

יש לי את v9 שהוא דומה.

פורסם

אני רכשתי את ה Jimmy JV83 לפני כשנה באילת, מאוד מרוצה ממנו (שילמתי עבורו, בזמנו, כ 600 ש"ח).

רוב הזמן עובד במהירות הנמוכה (מבין 3) וזה לחלוטין מספיק. מבטל לגמרי את הצורך במטאטא, מגיע עם 

לא מעט אביזרים - בעל סוללה נשלפת, למקרה ואם וכאשר יהיה צורך להחליף (למרות שהמחיר של הסוללה 

כרגע די גבוה - סביב ה 70$).

פורסם

תודה לכולם, אחרי עוד קצת חפירות באינטרנט, הוזמן mi 1c, כי הוא מספיק לשעה של עבודה, עם הרבה חלקים ועמדת התליה שלו גם מטעינה, סה"כ נשמע כמו vfm טוב.
אחזור לדווח.


Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

 

 

בתאריך 2.9.2020 בשעה 14:51, Step כתב:


אחזור לדווח.


Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 

איך השואב?

 

 

מי רכש לאחרונה שואב budget ? 

האם dreami v9 pro עדיין עסקה משתלמת או שיש חבילות טובות יותר?

 

תקציב באזור ה800 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי Dimo

פורסם

לדעתי עדיין חבילה משתלמת.

רכשתי בימים הראשונים שנמכר בארץ במבצע שמאז לא חזר על עצמו רק 629 ש"ח, משרת אותי כבר שנה וחצי בשימוש יומיומי בלי להתעייף ומתמודד יפה גם עם שטיח קטן בסלון והמון המון שיער של הכלבה בת כלבה.

פילטרים ומברשות חדשות יש באלי אקספרס בשפע, הרוב תחליפי פחות איכותי אך יש גם מקוריים אם רוצים במחיר כפול (10 דולר במקום 5 לזוג כן?).

אגב, V9 וגם V9 PRO זה בדיוק אותו שואב, אם מצאת את הV9 בלי הPRO בזול יותר, תקנה אותו. ההבדל היחידי הוא עיצובי. חבר שרכש את השיומי C1 אמר שהוא קנה פילטרים של V9 והם מתאימים, גם כל הנתונים היבשים שלהם זהים אולי זה בדיוק אותו שואב גם כן.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, dalet11 כתב:

לדעתי עדיין חבילה משתלמת.

רכשתי בימים הראשונים שנמכר בארץ במבצע שמאז לא חזר על עצמו רק 629 ש"ח, משרת אותי כבר שנה וחצי בשימוש יומיומי בלי להתעייף ומתמודד יפה גם עם שטיח קטן בסלון והמון המון שיער של הכלבה בת כלבה.

פילטרים ומברשות חדשות יש באלי אקספרס בשפע, הרוב תחליפי פחות איכותי אך יש גם מקוריים אם רוצים במחיר כפול (10 דולר במקום 5 לזוג כן?).

אגב, V9 וגם V9 PRO זה בדיוק אותו שואב, אם מצאת את הV9 בלי הPRO בזול יותר, תקנה אותו. ההבדל היחידי הוא עיצובי. חבר שרכש את השיומי C1 אמר שהוא קנה פילטרים של V9 והם מתאימים, גם כל הנתונים היבשים שלהם זהים אולי זה בדיוק אותו שואב גם כן.

תודה על המידע,

 

ב-V9  הרגיל העמדה שעל הקיר טוענת את השואב?

 

טוב ראיתי שכן,

 

השאלה היותר מתבקשת, האם הצורה של השואב מספיק נוחה לניקיון הרכב?

צורה מוארכת כמו של jimmy jv63 עדיפה?

 

עריכה אחרונה על ידי Dimo

פורסם

מעדכן על הMI 1C:

לצרכים שלי (דירה קטנה) הוא מספיק מעל ומעבר. ניסיתי להשוות אותו לדייסון v8 ולא הצלחתי לשים לב להבדלים בעוצמה/נוחות.

הסוללה מספיקה להרבה זמן, אוסף את כל הזבל\לכלוך בלי בעיה, נוח לשימוש וריקון.

יתרון גדול שלו על מתחרים זולים אחרים זה שעמדת העגינה שלו היא גם מטען. 

לא יכול לחוות דעה על איך הוא עם שטיחים כי אין לי, אבל כן כדאי לשים לב שבערכה מגיעה מברשת רחבה לרצפה רגילה (שלדעתי תקשה על עבודה עם שטיח שאגי), ומברשת צרה שמתאימה לשטיחים\ספות וכו'.

סה"כ מבחינתי זו קניה מעולה מבחינת vfm והתאמה לצרכים שלי.

אני קניתי ב700 וקצת בHTZ, אבל ראיתי שהיה באושר עד ב600.

 

×
×
  • תוכן חדש...