Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, Dimo כתב:

 

השאלה היותר מתבקשת, האם הצורה של השואב מספיק נוחה לניקיון הרכב?

 

לדעתי כל השואבים האלה לא ממש נוחים לרכב, ולו מהעובדה הפשוטה שאתה מחזיק ביד את כל השואב (מנוע סוללה מיכל איסוף), בשונה משואב מסורתי שאתה מחזיק רק את ראש השאיבה בעצמו 

 

לי את את הדרימי v9

שואב טוב את הרכב, אבל כאמור - מעדיף שואב מסורתי 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

 

יש לי את הדרימי V9 כבר כשנה וחצי, שואב יחיד בבית. סה"כ הייתי מרוצה ממנו, כל עוד דואגים לנקות את הפילטרים בתכיפות גבוהה מספיק אחרת הוא נסתם ועוצמת השאיבה יורדת משמעותית.

לא מזמן שמתי לב שזמן השאיבה התקצר משמעותית, ירד לדקות בודדות במצב הכי גבוה (וכן, אני לרוב משתמש בו, ככה אני אוהב).

הבנתי שהסוללה סיימה את חייה והנחתי שיהיה פשוט לקנות סוללה חדשה 'סינית' כי גם ככה המכשיר סיני. לדייסון שהיה לי קניתי סוללה ב-30$ בזמנו.

אז מאד הופתעתי לגלות שאין כמעט היצע של סוללות תואמות, לא באיביי ולא באליאקספרס, והמחיר מתחיל מ-80$ לסוללה (!).

למזלי לחבר היה שואב זהה שנשבר לו הראש הגדול, והוא זנח אותו לטובת שואב רטוב - אז קיבלתי אותו במתנה.

שווה להכניס את זה למכלול השיקולים כי סוללות דינן למות לפני שהשואב ימות.

  • רעיון טוב! 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלומות,

 

מחפש שואב אלחוטי אבל לא מוכן לשלם את המחיר המופקע של הדייסונים.

 

בתקציב של עד 1,000 ש"ח (ועדיף פחות) ראיתי כמה חלופות:

Xiaomi Mi

Dreame V9

Jimmy JV83

Black n Decker FEJ520JF

LG VS8411SCW

 

מחפש מוצר אמין לשאיבה בעיקרה של לכלוכים מהרצפה ואבק, רצוי חזק ככל הניתן.

 

פורסם (נערך)

אומנם לא אחד מהרשימה.

אבל שווה לקרוא את הסקירה הזאת (אין לו אותו אישית, אבל שקלתי ברצינות לקנות אותו)

 

https://zuzu.reviews/סקירה-שואב-אבק-אלחוטי-bobot-dps121/

 

 

גם זה יכול לעשות קצת סדר בראש

https://www.mylist.co.il/דירוגים/שואב-אבק-אלחוטי/

 

 

אבל... קח בחשבון שיש לכל סקירה אנטרס מסוים

 

 

עריכה אחרונה על ידי om2

.

פורסם

לי יש XIAOMI MI 1C, כתבתי עליו כאן בתגובה האחרונה, עולה 600 ש"ח באושר עד.

שים לב שXIAOMI שאתה שמת זה הגרסה הישנה יותר שמשווקת במקביל ל1C, אך נחותה ממנו בכמה פרמטרים. 

×
×
  • תוכן חדש...