Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל פעם מצטבר לי מלא לכלוך בפנים ואני מחכה שיהיה לי זמן ללכת לשטוף את הרכב פנים וחוץ אבל עד שנמצא הזמן אני כל פעם מתעצבן על רכב מלוכלך מבפנים...

 

מחפש משהו זול וטוב, אין תקציב מסויים אבל משהו סביר. שיתחבר לשקע מצית ברכב ויהיה קומפקטי ויושאר ברכב גם.

 

כמובן גם המלצות מאיביי יתקבלו בברכה.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • תגובות 420
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רכשתי לא מזמן באמאזון black&decker pav1200w ב-80 דולר כולל משלוח. קראתי עליו ביקורות מצויינות ואכן מתברר כמוצר איכותי וחזק למדי. גם הגיע תוך שבוע עד הבית. מה שכן, תבדוק שהמחיר נשאר כמו שרשמתי כי כשניסיתי להמליץ עליו לחבר אחרי הרכישה ראיתי פתאום שהמחיר קפץ. כנראה שהבינו שמכרו אותו זול מדי.

פורסם

אני גם עם BLACK & DECKER, הוזמן סביב הBF ב45 GBP, מחיר שחיטה.

לדעתי הוא גם שווה את המחיר בו הוא נמכר כיום.

 

זמן עבודה ארוך, עוצמת שאיבה טובה, נותן תפוקה הן בתוך הבית והן ברכב. קל מאוד לניקוי ותפעול.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

~

אני לא מוביל דעה, אבל יש לי נסיון טוב עם שואב כזה:

hot-new-high-power-car-vacuum-cleaner-car.jpg

 

מופיע מדי פעם במבצעי אוטודיפו ב-40 שקלים, ובאיביי יעלה כנראה אף פחות. לא הייתי מנקה איתו את הבית, אבל באוטו פעם בחודש הוא היה עושה אחלה עבודה. אחרי כשנה אצלי הנ"ל נמסר לחבר שלי והמשיך לשרת אותו מספר שנים נוספות עד שסוף סוף התפגר.

 

היום אני עובד במקום שמאפשר לחבר את הדייסון הביתי אחת לתקופה, וסובל מבעיה הפוכה - המניאק תולש לי את השטיח מהרצפה של האוטו. :-)

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם
רכשתי לא מזמן באמאזון black&decker pav1200w ב-80 דולר כולל משלוח. קראתי עליו ביקורות מצויינות ואכן מתברר כמוצר איכותי וחזק למדי. גם הגיע תוך שבוע עד הבית. מה שכן, תבדוק שהמחיר נשאר כמו שרשמתי כי כשניסיתי להמליץ עליו לחבר אחרי הרכישה ראיתי פתאום שהמחיר קפץ. כנראה שהבינו שמכרו אותו זול מדי.

 

דווקא המחיר נראה כמו שאמרת 67 ועוד 12 למשלוח ,

https://www.amazon.com/PAV1200W-Cyclonic-Action-Automotive-Pivoting-Nose-Handheld/dp/B001AQEQNA

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

עכשיו במבצע- שואב אבק לא נטען Black & Decker BDH1200FVAV:

 

https://www.amazon.com/gp/product/B014UZ00YQ/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER&linkCode=sl1&tag=alibuy0e-20&linkId=cdfab488b17e0b632f2350b66d35f752

 

אתר הבית:

http://www.blackanddecker.com/products/power-tools/automotive/car-care/car-flex-handheld-vacuum/bdh1200fvav

 

237 ש"ח כולל הכול.

עריכה אחרונה על ידי rsm130d
פורסם

בסופו של דבר עדיף ללכת לתנת דלק לשלם 10 שקלים ל 6 דקות שאיפה עם שואב תעשייתי חזק.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
ואתה ממליץ עליו מנסיון?

מניסיון עם שואב של Black & Dacker השואב עובד מעולה (נכון שהיניקה שלו זו לא יניקה של שואב חשמלי) מוציא את כל הליכלוך שיכול וטוב לניקיון יום יומי או שבועי בלי בעייה

קובי

:-)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לגבי שואב ATL 2350 (גולד ליין)

למה משמשת השקית שמקבלים איתו אם אפשר להשתמש בשואב בלי השקית ואיפה מוצאים שקיות נוספות לרכישה (זה כזה ענתיקה השקיות האלה)

פורסם
לגבי שואב ATL 2350 (גולד ליין)

למה משמשת השקית שמקבלים איתו אם אפשר להשתמש בשואב בלי השקית ואיפה מוצאים שקיות נוספות לרכישה (זה כזה ענתיקה השקיות האלה)

 

אני משתמש בשקית כי ככה יותר קל לרוקן, כשאתה פותח את השואב לא כל האבק עף עליך כי הוא בתוך השקית וגם כי ככה הפילטר לא מתלכלך.

ככל הידוע לי אי אפשר להשיג שקיות, אולי אם תתקשר ליבואן יעזרו לך..


×
×
  • תוכן חדש...