Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח להמלצה לשואב איכותי, מעדיף לא מעל 250 שקלים.

משיטוט באמזון מצאתי כמה שואבים, הכי חשוב לי יכולת שאיבה כמה שיותר טובה (עדיף עם אביזרים שייקלו על המלאכה), יש לי חיבור חשמל זמין.

מצאתי את אלו, אך נראה שהם לא מגיעים עם חיבור לחשמל

https://www.amazon.com/Black-Decker-BDH1200PVAV-Automotive-Vacuum/dp/B014UZ01X6/ref=dp_ob_title_home

https://www.amazon.com/gp/product/B014UZ00YQ/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER&linkCode=sl1&tag=alibuy0e-20&linkId=cdfab488b17e0b632f2350b66d35f752

  • תגובות 420
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפני שנתיים המלצתי בשרשור הזה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?518736-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%91-%D7%90%D7%91%D7%A7&p=4816376&viewfull=1#post4816376

 

על השואב הזה, ועדיין ממליץ עליו, למי שיש ספק יש לו את כח השאיבה של הדייסונים אך הוא רק בא עם חשמל

יש שיראו כחסרון אני רואה זאת כיתרון - זמן עבודה ארוך ולא עשר דקות, כל שאר התכונות שוות לדייסון מבחינת משקל וכו'

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=889321

 

ממליץ בחום אבל תבדוק אולי יש דברים חדשים בשוק.

פורסם
לפני שנתיים המלצתי בשרשור הזה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?518736-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%91-%D7%90%D7%91%D7%A7&p=4816376&viewfull=1#post4816376

 

על השואב הזה, ועדיין ממליץ עליו, למי שיש ספק יש לו את כח השאיבה של הדייסונים אך הוא רק בא עם חשמל

יש שיראו כחסרון אני רואה זאת כיתרון - זמן עבודה ארוך ולא עשר דקות, כל שאר התכונות שוות לדייסון מבחינת משקל וכו'

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=889321

 

ממליץ בחום אבל תבדוק אולי יש דברים חדשים בשוק.

תודה רבה על ההצעה, אשמח לעוד המלצות

  • חודש מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מחפש דיל עדכני לשואב ידני. הבנתי שיש דגם של vax שמוגדר כטוב יותר מהדגם v6 של דייסון ואפשר להשיג אותו במחיר סופי ב650 שקל בערך. מצד שני נתקלתי בv7 של דייסון:

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B0748TR6Q1/ref=dp_ob_neva_mobile

 

איך הוא? האם 200 יורו זה כולל מיסים ומשלוח? קצת פחות מבין באמזון.. תודה :)

פורסם

יש לי את הדייסון DC59 ולאמא של אשתי רכשתי את ה-V6 שמאוד דומה לו מבחינת חוזק ומשך עבודה (ה-V6 הוא המחליף שלו).

אם השימוש העיקרי שלכם הוא עבור הרכב, אז אין לי ספק שהעסקה ב-690 ש"ח כולל משלוח ומע"מ היא משתלמת ביותר.

שימו לב שהוא מגיע רק עם אביזר אחד - Crevice tool for in between gaps

אני משתמש בו עבור ניקוי ברכב, אבל יש שמעדיפים את האביזר עם המברשת..lrg_ACCDC16CTOOLGEN2.ashx?bc=White&w=434&mh=321

פורסם

עברתי על כל השרשור ולא מצאתי המלצה לשואבים של SHARK.

יש למישהו נסיון לניקוי הרכב עם shark rocket ?

יש לי שקע זמין בחניה אז אין לי בעיה להשתמש בו.

https://www.amazon.co.uk/Shark-Rocket-Corded-Cleaner-HV292UK/dp/B01M2VFLII/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1505978657&sr=8-6&keywords=shark+rocket

 

 

שואב נוסף שאני חושב עליו הוא הדייסון V6 המפורסם אבל ללא המוט ובמקום מגיע עם קיט לרכב :

https://www.amazon.co.uk/Handheld-Cordless-Cleaner-Caravan-Accessory/dp/B0718Z2RLX/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1505980762&sr=8-1&keywords=dyson+v6+car

 

האם זוהי האופציה העדיפה?

S60 Rdesign

פורסם

אני צריך את השואב למטרת שאיבה בבית, שאיבה בקירות למעלה משקופים ספות ואבק בסיסי במסילות החלונות או מה שזה לא יהיה. שאיבת רצפה ושטיחים עושה לי הרובוט, הזמנתי לניסיון את השואב הזה:

https://www.gearbest.com/steam-cleaners/pp_747870.html

 

ונראה מה יצא לי ממנו.

פורסם
למי שלא יודע, כרגע יש מחיר מבצע שחיטה על הדייסון V6 נטען- נייד באמזון.

הלינק:

https://www.amazon.com/gp/product/B00GXFIS5A/ref=ox_sc_act_title_1?smid=ATVPDKIKX0DER&psc=1

 

יוצא כולל הכול עד לבית- 690 ש"ח

 

לאחר שבדקתי את כל האפשרויות לגבי הדייסון החלטתי להשקיע ולקנות את דגם ה V7 המשופר יחד עם המוט והמברשת הממונעת.

1400 שקל עד הבית כולל המשלוח וכל המיסים ב eBay.

S60 Rdesign

פורסם

ההורים מעוניינים לקנות שואב יבש רטוב חדש על מנת להקל בנקיון הרצפה בבית, חיפשנו ומצאנו את המוצר הזה של קארשר:

allkarcher.com/שואבי-אבק/karcher-fc5

 

השאלה היא מכיוון שאבא שלי ואני רוצים לנצל את הקנייה שהשואב יוכל גם להוות פתרון לניקיון המושבים ברכב, האם יש לשואב הנ"ל אופציה לשאיבת ריפודים? ובכלל חוות דעת על המוצר אם הוא עושה את עבודתו נאמנה? ואם לא האם מישהו מכיר שואב המשלב את שני האפשרויות? (קרצוף רצפות ושאיבה יבשה רטובה של ריפודים).

מבחינת תקציב לא הקצבנו, כי עדיין לא ידוע לנו מה טווח המחירים שצריך להשקיע לשואב כזה, אך אם במידה והשואב שהוזכר למעלה עונה על הדרישות אין בעיה להוציא את הסכום הזה.

אשמח להמלצות תודה.

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
ההורים מעוניינים לקנות שואב יבש רטוב חדש על מנת להקל בנקיון הרצפה בבית, חיפשנו ומצאנו את המוצר הזה של קארשר:

allkarcher.com/שואבי-אבק/karcher-fc5

 

השאלה היא מכיוון שאבא שלי ואני רוצים לנצל את הקנייה שהשואב יוכל גם להוות פתרון לניקיון המושבים ברכב, האם יש לשואב הנ"ל אופציה לשאיבת ריפודים? ובכלל חוות דעת על המוצר אם הוא עושה את עבודתו נאמנה? ואם לא האם מישהו מכיר שואב המשלב את שני האפשרויות? (קרצוף רצפות ושאיבה יבשה רטובה של ריפודים).

מבחינת תקציב לא הקצבנו, כי עדיין לא ידוע לנו מה טווח המחירים שצריך להשקיע לשואב כזה, אך אם במידה והשואב שהוזכר למעלה עונה על הדרישות אין בעיה להוציא את הסכום הזה.

אשמח להמלצות תודה.

 

אין מישהו שיכול לחוות דעה? ייעוץ?

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קיבלתי את הדייסון. למרות שמדובר בשואב נייד ע"י סוללה הופתעתי מאוד מעוצמת השאיבה ורמת הניקיון.

למי שיש את התקציב מדובר בפתרון האולטימטיבי!

סירטון קצר מצורף .

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

S60 Rdesign

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום ,

 

יש לי שואב יבש+רטוב 25 ליטרים תעשייתי,חזק ביותר אבל אין לו אביזרים לרכב ,עד עכשיו הסתדרתי כי אף פעם לא שאבתי נוזלים ברכב. ישנה מברשת גדולה וארוכה שאמורה לשאוב נוזלים, די בטוח שהעבודה איתה ברכב תהיה מסורבלת ולא אצליח להגיע לפינות.

אני רוצה לנסות לנקות ריפודים ושטיחים ברכב ובסופו של דבר לשאוב שאריות של חומר ניקוי (סבון,apc וכו').

חפשתי אביזר אוניברסלי ליניקת נוזלים

בסגנון הזה

1.jpg

בארץ ואני לא מצליח למצוא.

הבעיב ברכישה מחו"ל הן מידות האביזר והמוט שיש לי, צריך לבדוק התאמה במקום.

אם לא תהיה ברירה אזמין מחו"ל ,אמדוד היקף המוט ואקווה שיתאים.

תודה

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:


×
×
  • תוכן חדש...