Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אז בעקבות פרידתנו בטרם עת מהפיאסטה שבחתימה שלי, אני מחפש רכב אחר שרוב הזמן אשתי תנהג בו.

הדרישות שהוא צריך לעמוד בהן :

1. 5 דלתות

2. יכול לקחת 3 ילדים ( בוסטרים + כסא תינוק ) בספסל האחורי.

3. תקציב של בערך 30000 ש"ח

 

הייתי מעדיף ידני, אבל נראה לי שאין אפשרות כזאת.

הרכב שאני חשבתי עליו הוא פוקוס 5 דלתות שנת 2008.

אשמח לעוד דעות.

 

בנוסף אני רוצה גם להחליף את הרנו סניק ( שגם נמצאת בחתימה ) לרכב משפחתי גדול סטיישן.

גם פה הייתי מעדיף ידני, אבל גם כן נראה לי שאין אפשרות כזאת.

אני חשבתי עד עכשיו על מונדאו סטיישן שנת 2009

התקציב הוא בערך 60000

 

תודה מראש

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

איך הספסל האחורי?

מרווח מספיק?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם (נערך)

לפי המדידות שלי (ושל אחרים) לפוקוס אכן ספסל אחורי רחב יחסית, אולם יש לזכור שבדגם 5 הדלתות תא המטען קטן עד מאוד (ברמה של סופר מיני). אם זה מספיק, אז מצויין. אחרת אפשר לבדוק את הסטיישן. לגבי מונדאו סטיישן, בתור אחד שמחפש גם כזו (אומנם בתקציב מעט גדול יותר) אוכל להפנות אותך לסטיישן שבחנתי מאוויס - 2010 עם כ-100,000 ק"מ. על פניו הרכב נראה יחסית שמור, עם חשד למכה קלה מאחור (עקב קימוט קל של הפגוש הפנימי ועבודת צביעה בהיסטוריה שלו). בגלל שהעדפתי קילמוטרז' נמוך יותר לא לקחתי לבדיקה (בבדיקה של אוויס יש ציון רק של משאבת מים, שבהיסטוריית הטיפולים הוחלפה אחרי ביצוע הבדיקה). עד שבוע שעבר הרכב היה באוויס ברחובות, לא יודע איפה הוא עכשיו. לי הציעו אותו בכ-60,000. לגבי ה-i30, הספסל האחורי שלה צר מהפוקוס בכ-10 ס"מ. לא יודע עד כמה זה ישפיע על הכנסת שלושה כסאות/בוסטרים.

עריכה אחרונה על ידי foo_bar
פורסם

לגבי הפוקוס 5 דלתות, אשתי לא רוצה רכב גדול יותר מזה, אז סטיישן או 4 דלתות בשבילה לא רלוונטי.

לגבי המונדאו, כבר בבוקר השארתי הודעה לאויס, אבל אף אחד לא חזר אלי...

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם (נערך)

אני הייתי מדגם את הסניק ומעביר אותה לאשתך. בהחלט רכב שיסיע 3 ילדים בבוסטרים.

בשארית הכסף שחסכת הרגע תמצא לעצמך פיאסטה.

לגבי המונדיאו - אם אתה רוצה : קח אותה לעצמך , רכב מפנק אבל תזכור שהמושב האחורי שלה צר כמו זה של יונדאי i30 (לפי מדידות בשטח שערכו פה חברי הפורום - בהורדת מרחב משענת יד בדלת.)

קיה סיד או I30 סטיישן (אותו יצרן , גיר שונה) - לא מתאימות לשלושה בוסטרים מאחור. אפשר אולי בלחץ רב...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?368689-%D7%A8%D7%95%D7%97%D7%91-%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%91-%D7%90%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%99

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

אשתי לא מוכנה לנהוג על הסניק...

ואין לי מה לדגם שם יותר מידי, הרכב במצב טוב, עונה על כל הדרישות מבחינת גודל, אבל הגיע הזמן להחליף.

וכמו שאתה יכול לראות, בקישור שצרפת כבר השתמשתי לפני שקניתי את הסניק, אפילו הגבתי שם.

לגבי המונדאו, המושב האחורי צר יותר מבדור הקודם?

כי שכרתי פעם לכמה ימים והיה המון מקום.

עריכה אחרונה על ידי יניב ח.

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם (נערך)

הלכתי באוגוסט האחרון לאולם התצוגה של פורד בת"א. מדדתי במונדיאו 128 ס"מ (מידית לידית). הייתי המום כי הרכב נראה שמן.

לכן אני ממליץ לך ללכת פיזית ולנסות להושיב שלושה מבוגרים.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לגבי הפוקוס 5 דלתות, אשתי לא רוצה רכב גדול יותר מזה, אז סטיישן או 4 דלתות בשבילה לא רלוונטי.

לגבי המונדאו, כבר בבוקר השארתי הודעה לאויס, אבל אף אחד לא חזר אלי...

 

היי יניב,

מתנצל שאתה נאלץ להמתין אך לשמחתנו קיבלנו פניות רבות במהלך הסופ"ש ואנו עושים את כל המאמצים לחזור לכולם במהרה.

אתה מוזמן להשאיר לי פרטי התקשרות בפרטי ואשמח לזרז את הטיפול בפנייתך.

גיל

פורסם

יש למישהו הצעה לרכבים אחרים שעונים על הדרישות?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

כרכב לאשתך הפוקוס היא באמת אפשרות טובה, היא מרווחת ונוחה וגם בטוחה.

 

כרכב גדול יותר, אני מצאתי את ה-I30CW מאוד מרווחת, יש לה בסיס גלגלים גדול משל דגם ה-5 דלתות ומושב אחורי מצויין, מציע לך לבדוק.

אולי תצליח למצוא אוקטביה סטיישן אבל סבירות נמוכה כי הן נמכרו בכמויות קטנות מאוד, גם פוקוס סטיישן 2 ליטר יש מעט יחסית אבל היא עדיפה בהרבה על ה-1.6 העצלה.

פורסם

מבחינת ה I30CW והפוקוס סטיישן, על אילו שנים אנחנו מדברים?

כי אם הפוקוס 2010, תא המטען נראה לי קצת קטן

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

2010 יוצאות ליסינג, יש כמויות דיי גדולות של I30 במגרשים, פוקוס פחות, במיוחד 2 ליטר. אגב אני מתכוון לדגם הישן ולא לנוכחי.

פורסם

מה לגבי B4 סטיישן?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

×
×
  • תוכן חדש...