Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס e קלאס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא זה ולא זה.

עדיף טרקטור שחור ואלפי שקלים בפח.

מצחיק שכשהוא מציין משהו לגבי וולוו אז הוא טועה, וכשאתה מציין שטויות לגבי מרצדס אז אתה צודק.

תמשיך לחיות בהמשך הסרט

ילד...

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנראה שאין לך ממש מושג ואתה זה שחי בסטיגמות!

סטראוטיפים של מונית, לקרוא למרצדס טרקטור, לשנות צבע זה לשנות פוזה ועוד. ואחרי זה אתה אומר שאני זה שחיי בסטיגמות? :-D

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

חברים יש לי שאלה חבר עם מונית c קלאס הלכה לו משאבת הגה במוסך מרצדס ת"א דרשו ממנו 12000 ש"ח לחדשה הוא הלך למוסך מורשה אחר אותה משאבה ב 2500 כולל עבודה הגיוני פער מחירים כזה ?

פורסם
לגולף ידידי, אולי לך לא אכפת לנהוג בטרקטור לבן עם סמל של כוכב אבל לדעתי זה מגוחך. אם אני קונה מרצדס אז לפחות שתראה ככה.

היום צבע כללי נע בין 3000 5000. שווה את ההשקעה וגם תהיה בטוח שמי שיבוא לקנות מונית לשעבר ישמח על כך.

 

 

צבע כללי לרכב בגודל של מרצדס E קלאס עולה 5000 שקל?

כנראה שבסוף הצביעה תגלה שגם הגומיות השונות ברכב עברו צביעה ואולי כמה סימני נזילות פה ושם.

צביעה איכותית לרכב בגודל הזה (מכל סוג) תעלה הרבה יותר מ-5000 שקל.

צביעה איכותית- פירוק חלונות, גומיות, פנסים, דיפונים, שליפת מנוע וצביעת תא מנוע וכן הלאה (הרי אתה רוצה רכב בצבע אחיד ולא פח שחור מבחוץ ותא מנוע לבן וכן הלאה) וכמובן צביעה שתיהיה אחידה מבחינת שכבות ומרקם חלק ולא תפוזי ושתחזיק לקצת יותר מ-5 דקות.

 

מעבר לזה, אתה לוקח את העניין יותר מדי "אישי", רכבי מרצדס ידועים כרכבים מאוד עמידים לאורך שנים וכל עוד הרכב מטופל ברמה סבירה המנוע שלו יעבור בשקט מאות אלפי קילומטרים ללא תקלות מיוחדות, כנ"ל לגבי הגיר וגם הסלון יראה טוב כל עוד יתוחזק כראוי.

 

אתה צודק בכך שהרכבים האלה הם טרקטורים, הם באמת סוג של בולדוזרים- סוסי עבודה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)

צבע כללי למרצדס יעלה בסביבות 10000 ולמי אכפת שהצבע לבן הרי גם עם תצבע לשחור לפי המספר רכב אתה תזהה שזה מונית לשעבר הרבה מוניות לשעבר צובעים את הגג בשחור "לטשטש עקבות"

עריכה אחרונה על ידי רונן שחפ
פורסם

תהרוג אותי אני לא מבין את זה.

למה "לטשטש עקבות"? הרכב רוצח? ולמה שמישהו ידע או לא ידע שהרכב היה מונית? מישהו יעמוד בצד ויצחק עליך?

תיקוני צבע במקרה הצורך זה דבר אחד, אבל לזרוק אלפי שקלים על צביעה מחדש לצבע אחר רק כדי להסתיר שהרכב היה מונית - זה פשוט דפוק. במיוחד שלא תראה מזה שקל במעמד המכירה אח"כ.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תשמע בדקתי כמה ריכבי מוניות די\ל יש כאלו שאחרי 300k שומעים את רעש הדיזל חזק וזה מונית שלא מטפלים בא כראוי לפי המוניות שבדקתי

ויש מוניות (לא הרבה ) שעשו 500k ובקושי שומעים בחוץ את רעש הדיזל ובפנים אחרי שסוגרים את הדלת בכלל לא שומעים

פורסם

רעש דיזל שומעים רק באקזמפלרים גמורים. באקזמפלרים שמורים המנוע עובד שקט וחלק, רק מי שיקשיב לרכב בחוץ יוכל להבחין שמדובר בדיזל ולא בנזין וגם זה בקושי, במיוחד במנועי דיזל V6 של מרצדס שבקושי שומעים שהם עובדים.

 

אפילו מנועים עם רעש דיזלי חזק לרוב מחזיקים עוד המון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...