Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס e קלאס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה קונה מונית יד ראשונה מהבעלים שקנה את המרצדס, זה לרוב רכב שטופל כראוי. נהג מונית שמוציא מעל 200K על מרצדס E דנדשה יטפל ברכב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

פותח הנושא התעניין ברכב שעשה 480 אלף אז ככל שיהיה מטופל, ובנינו כולם יודעים שנהגי מוניות מעדיפים מכונאי מדרכה כדי לחסוך ולקצר זמן.

אז מטופל פחות או מטופל יותר היא תרעיש כמו טרקטור.

לגבי הצבע 3000-5000 לצבע קומפלט במצבעה מיקצועית בב"ש

פורסם (נערך)

לא יודע מאיפה לקחת שנהגי מונית מטפלים במוסכי מדרכה. כי אני מכיר מוסך מומחה מרצדס ברמה הכי גבוהה בארץ שהרבה מאוד נהגי מונית מטפלים רק שם.

 

ולגבי צבע מקצועי ב3~5K זה מעלה חיוך ציני והתוצאה ניראית בהתאם.

 

ולגבי 480Kק"מ: לפי מה שאתה כותב יוצא שאתה לא מכיר רכבי דיזל של מרצדס. ואני במקרה דווקא מכיר היטב מהכרות אישית עם רכב מעל חצי מיליון קילומטר ועשרות אקזמפלרים אחרים שמטוופלים כמו שצריך. אף אחד מהם לא נשמע כמו טרקטור.

 

אף אחד לא ממליץ לקנות מרצדס מונית שהושכר לשני נהגים שעבדו איתו 24 שעות בעיר ולא טיפלו.

 

מונית מרצדס קונים מנהג מבוגקרשיש לו הסדר עם חברה כלשהיא להסעות VIP ו/או לנמל תעופה.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתם מבינים בכלל שעוצמת הרעש לא מצביעה על כלום? טרקטור שמקטור...

רוב הרעש מגיע מאזור ממיר המומנט, ולהרבה מכוניות חסר המגן התחתון שגם מבודד מהרעש הזה. גם הכיסוי העליון משמש כמבודד וגם הוא חסר בהרבה מכוניות. חוץ מזה, רעש הדיזל תמיד יגבר עם השנים וזה לא משנה אם הרכב היה מונית או של שר הבטחון. בקיצור הכי חשוב זה הבידוד של הרכב (שהוא לצורך העניין טוב יותר ב-E קלאס מאשר ב-C). מה אכפת לי אם כלפי חוץ ישמעו רעש של דיזל? מבחינתי שישמעו יבבה של תן.

 

העיקר שיש פה מישהו בלי טיפת מושג שרק אוהב להשתמש במילים כמו "טרקטור"...

פורסם (נערך)
ובנינו כולם יודעים שנהגי מוניות מעדיפים מכונאי מדרכה כדי לחסוך ולקצר זמן.

אז מטופל פחות או מטופל יותר היא תרעיש כמו טרקטור.

 

נהגי מוניות ברב המקרים ממש לא מטפלים במוסך מדרכה, וזה לא משנה עם מדובר במרצדס או בקיה ריו. הם חייבים קבלה על התיקון בכדי להגיש הוצאות. להיפך, בהרבה מהמקרים משתשמים בחלפים מקוריים בכדי לקבל אחריות על החלק.

אני מסכים איתך שברוב המקרים הרכבים האלה לא שמורים, אבל עדיין אפשר למצוא פנינות.

אני היום מחזיק ב c 200 עם 500k , עובדת לפחות 12 שעות ביום, מנוע שקט מאד.

 

עוד כמה חודשים אני אמכור אותה ואני מזמין אותך לקנות אותה. תצבע אותה באיזה צבע שאתה רוצה . אני מבטיח לך שהיא תעשה עוד 500k בשקט.

עריכה אחרונה על ידי silence
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חברים מאז שפירסמתי את השירשור איני מוצא רכב במצב נורמאלי ראיתי כמה רכבים היו הקטסטרופה מדובר על e קלאס 2008 מצד שני יש כמה רכבים שמורים שרוצים עליהם 25000 ש"ח יותר מהמחירון עובד עצות

פורסם

על מרצדס טובה צריך לשלם. מה שנמכר בזול יוצא יקר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

המחירון של מרצדס e קלאס 2008 לפי לוי יצחק הוא 94000ש"ח לפרטי תוריד 35% מונית יוצא 64800ש"ח לפי מחירון של לוי יצחק אנשים דורשים בין 90000 ל100000ש"ח

עריכה אחרונה על ידי רונן שחפ
פורסם

כלומר דורשים מעל 40% מעל המחירון?

 

צודק, מחיר מוגזם לחלוטין עם כל הכבוד למרצדס שמורה.

 

אני חושב ש-10-15% מעל המחירון אכן הייתי משלם עבור אקזמפלר שמור אבל לא מעבר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קח את הזמן, רכבים כאלה אינם כמשפחטומטיות הממלאות את הכבישים כך שהזמן למציאת הרכב המתאים ארוך יותר. מניסיון אישי, קניית רכב כזה לא שמור היא מתכון לצרות.

במקרה של מונית לשעבר זה אפילו יותר מסובך, הרכבים האיכותיים (נהג יחיד שביצע בעיקר נסיעות בין עירוניות קבועות) נמכרים מפה לאוזן ולא בלוחות. אם יש לך חברים/בני משפחה מקושרים אז כדאי שתעזר בהם.


×
×
  • תוכן חדש...