Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס e קלאס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

136 ל-200.

בגלל זה הייתי ציני בתגובה הראשונה. זה טוב שיש קצת מושג על הרכב לפני שמתלהבים מנסיעה חלקה.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אך אם בכל זאת תלך על זה אני ממליץ להכניס לצבע כללי ולעשות שינוי לשחור שיוריד ממנה את הגועל של המונית ותראה

כמו רכב של 350 אלף שח.

בהצלחה

הגועל שיש לך ממוניות זה כי אתה לא מבין עם אילו רכבים יש לך עסק. מציע לך לעשות חוייה מתקנת ולנהוג על רכב כזה עם חצי מיליון קילומטר במשך שנתיים.

 

מי שמבין, נוסע ונהנה מכל רגע. מרצדס E דיזל מסדרה הזאת דגם מוצלח מאוד ואמין, זה נכון גם לC.

 

ולגבי שינוי צבע - שומעים שזה דיזל. חוץ מזה שינוי צבע כמו שצריך עולה כמו רכב כזה (אם עושים כולל פירוק מלא, הסרה של צבע ישן וכד').

 

מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין דגם e220 לבין דגם e200 ?

 

 

זה אותו מנוע עם תוכנת ניהול שונה. E220 עד 2007 היה 150 סוסים, אחרי זה 170/ לאומת E200 שהיה 136 סוסים.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עלויות אחזקה (טיפולים) לא שונות מאף רכב אחר שאתה מכיר. טיפול קטן 15000 שמן מנוע ופילטר שמן כולל עבודה בחברה כ 400 ש"ח

טיפול גדול כ 2000 ש"ח

בגדול אין מחלות מיוחדות. מחלה אחת נפוצה זה מנעול הגה (משנת 2008 כ 4000 ש"ח

כל השאר זה לפי אורך חיים. מנוע עושה מעל מיליון בשקט, גיר כ 700000.

כל שאר הדברים שהולכים שם בדרך כלל זה זרועות פרונט ותושבות מנוע.

סך הכל רכב אמין מאד ונוח במיוחד

שיהיה בהצלחה

פורסם

מציע לבדוק היטב מי היה נהג המונית שהחזיק את הרכב. אם מדובר בנהג יחיד, אחד ששמר על הרכב בפנדנטיות, תחזק ברמה גבוהה, יתכן שזה כדאי.

 

 

אם על הרכב היו שני נהגים- בד"כ הרכב לא שמור.

 

 

אם התחזוקה היתה בקטע של קמצנות/חסכנות מציע להתרחק מהרכב.

 

ככלל, מוסך אמין ורציני יוכל לתת דיאגנוזה טובה על הרכב.א

 

 

אני באופן אישי מסתייג מהחזקת רכב כזה עם קילומטראז' כזה, גם אם מדובר ברכב שמור מאוד.

 

 

זאת מהסיבה שיהיה לך קשה להיפטר ממנו.

 

 

הייתי בשבוע שעבר בביקור בטירה וטייבה במשולש, בני דודנו מאוד אוהבים להחזיק רכב שהיה מונית לשעבר, הם אוהבים את סטייל השופוני, למרות שאני מזהה אם מדובר ברכב שהיה מונית.

 

 

הכל ענין של טעם וריח.

 

 

שיהיה לך בהצלחה. אם אתה קונה, נשמח אם תצרף תמונות שנוכל להתרשם מהכלה.

פורסם

כל מטומטם יכול לזהות רכב שהיה מונית, גם כזה שפראיירים למיניהם ניסו להסוות באמצעות שינוי צבע או אלוהים יודע מה.

כל עוד מדובר ברכב שמור ומטופל - לא יהיה קשה להפטר ממנו.

המעוניינים במכוניות האלה מתחלקים לשתי קבוצות - אלה שיודעים מה מרצדס שווה (גם אחרי 400K ק"מ), ואלה שאין להם מושג מה הם קונים כל עוד יש לזה סמל של מרצדס מקדימה ומחיר קוסם (שזה הרושם שקיבלתי מפותח השרשור). אם אתה רוצה למכור ויגיע אליך מישהו מהקבוצה הראשונה, אתה תמכור אותה בלי יותר מדי משחקים - בהנחה והרכב שלך שמור כמובן. לא חסר אנשים רציניים שיהיו מעוניינים וגם מבינים דבר או שתיים במכוניות האלה.

 

אני מחזיק בשלי כבר שלוש וחצי שנים. אני זוכר לפחות 5 מקרים בהם רצו לקנות אותה ממני אנשים רציניים. אחד מהם כמעט גרר אותי בכח לדואר יומיים בלבד אחרי שקניתי אותה.

יש הרבה זבל בהיצע, אבל יש גם לא מעט מציאות. חשוב לבדוק לפני רכישה.

פורסם

לגולף ידידי, אולי לך לא אכפת לנהוג בטרקטור לבן עם סמל של כוכב אבל לדעתי זה מגוחך. אם אני קונה מרצדס אז לפחות שתראה ככה.

היום צבע כללי נע בין 3000 5000. שווה את ההשקעה וגם תהיה בטוח שמי שיבוא לקנות מונית לשעבר ישמח על כך.

 

לגבי הערות הלא מנומסות שלך , תשמור אותם לחברים שלך

פורסם

"טרקטור לבן עם סמל כוכב". הגדרה מעניינת לרכב מעולה שנראה מגוחך בעיניך רק בגלל שהוא היה מונית.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
לגולף ידידי, אולי לך לא אכפת לנהוג בטרקטור לבן עם סמל של כוכב אבל לדעתי זה מגוחך. אם אני קונה מרצדס אז לפחות שתראה ככה.

היום צבע כללי נע בין 3000 5000. שווה את ההשקעה וגם תהיה בטוח שמי שיבוא לקנות מונית לשעבר ישמח על כך.

 

לגבי הערות הלא מנומסות שלך , תשמור אותם לחברים שלך

 

לא מנומס?! לא אמרתי שום דבר לא מנומס, רק משהו שלא אהבת - תתמודד.

אף רוכש לא יודה לך על זה שצבעת מכונית עם צבע לבן (במיוחד עם מקורי) לצבע שחור. בסכום שרשמת תקבל עבודה סוג ג' במקרה הטוב, וגם לא תראה מזה שקל אח"כ.

 

בהמשך להודעה האחרונה שרשמתי - אתה בדיוק מסוג האנשים ששייכים לקבוצה השניה.

אני יודע להסתכל על המכונית הזו כחבילה כוללת, ואתה לעומת זאת, לא מוכן להסתכל על מרצדס כל עוד היא צבועה בלבן כי לבן מזכיר לך מונית ואתה נגעל (סטיגמה).

אני רק מקווה שפותח השרשור לא יממש את המלצתך במידה וירכוש את הרכב.

פורסם (נערך)
לגולף ידידי, אולי לך לא אכפת לנהוג בטרקטור לבן עם סמל של כוכב אבל לדעתי זה מגוחך. אם אני קונה מרצדס אז לפחות שתראה ככה.

היום צבע כללי נע בין 3000 5000. שווה את ההשקעה וגם תהיה בטוח שמי שיבוא לקנות מונית לשעבר ישמח על כך.

 

לגבי הערות הלא מנומסות שלך , תשמור אותם לחברים שלך

 

 

 

 

השאלה מה עדיף: טרקטור לבן עם סמל כוכב או פוקוס ליסינג עם קו חוצה בגריל?

טרקטור לבן שנוסע חלק, אמין וחסכוני, חלפים זולים יחסית עדיף בעיני על פוקוס ליסינג גם אם שמו לו קו חוצה בגריל. לטרקטור הזה הנעה אחורית ולפוקוס המדובר הנעה קדמית לא סימטרית (במקרה הכי טוב עם הלדקס בהחלקה לסרן האחורי - כלומר התנהגות רכב משתנה בהחלקה - אני ממש לא אוהב את זה).

 

קו חוצה זה סוג של תשלום לכיוון פרמיום, אבל גם בדגמים הכי יקרים המותג עדיין לא נחשב כמתחרה מותג של הכוכב. וזה נכון לכל דגם שתבחר להשוות. גם מונית עם חצי מיליון קילומטר, קרוב לוודאי שנשאר לה עוד בריאות לעשות יותר קילומטרים מאשר לרכב עם קו חוצה בגריל בעודו חדש, כל זה באיכות נסיעה ברמה גבוהה יותר בהנחה שתחזקו את הרכב ברמה ראויה.

 

אבל מה אני יודע? היו לי רק 3 רכבי כוכב ורק שני רכבים עם קו חוצה בגריל, בשניהם היה שבלול אחד לפחות ובשניהם הלך מנוע.

 

ובכלל אני לא מתלהב מרכבים עם קו חוצה בגריל: בשנים האחרונות הם בכיוון של דגרדצייה, צמחו עד מנועי 8 צילינדר והנה חזרו ל4. בדגמים החדשים הפלטפורמה לא תאפשר מנועים גדולים. פשר להגיד שבלול זה קדמה עד מחר.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

קודם כל אני לא מתלהב מהכוכב אני מיסתכל על הרכב כחבילה כוללת כגון בטיחות איכות נסיעה איבזור לגבי מכירה היום קשה למכור אפילו מזדה ובמחיר של מזדה אני קונה מרצדס

פורסם (נערך)

השאלה מה עדיף: טרקטור לבן עם סמל כוכב או פוקוס ליסינג עם קו חוצה בגריל?

לקרא לוולוו פוקוס רק בגלל שהמרכב זהה זה בדיחה!

אם ככה אז אלפה מיטו היא פנדה ? האודי היא למבורגיני? רנו היא ניסן? ויש עד המון דוגמאות כאלו.

כנראה שאין לך ממש מושג ואתה זה שחי בסטיגמות!

ילד...

עריכה אחרונה על ידי hotride

×
×
  • תוכן חדש...