Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות חשמל גולף 4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום.

יש לי בעיות חשמל בגולף 4 שנת 2002

1.שאני מושך את ידית המגבים להפעיל את המתזים הקדמיים המשאבה לא עובדת,שאני דוחף את הידית להפעיל את המתז האחורי המשאבה כן עובדת,מדדתי מתח מהכבל וראיתי 12V (תקין) חיברתי את המנוע של המשאבה ומשכתי את הידית ומדדתי מתח,על הצג במולטימטר המתח צנח ל-0V

 

2.בידית האיתות לצד ימין האיתות לא עובד לפעמים (יש קליקים מהירים כמו שנשרפת נורה).

שאני מושך לאורות גבוהים הנורות לא נדלקות ושאני דוחף את הידית לאורות גבוהים הנורות נדלקות

 

יש למישהו מושג מה הבעיה בכל אחד מהמקרים?

English cake

פורסם
שלום לחברי הפורום.

יש לי בעיות חשמל בגולף 4 שנת 2002

1.שאני מושך את ידית המגבים להפעיל את המתזים הקדמיים המשאבה לא עובדת,שאני דוחף את הידית להפעיל את המתז האחורי המשאבה כן עובדת,מדדתי מתח מהכבל וראיתי 12V (תקין) חיברתי את המנוע של המשאבה ומשכתי את הידית ומדדתי מתח,על הצג במולטימטר המתח צנח ל-0V

או שקייימת בעיה בידית המגבים או הממסר של המגבים תקול.

הממסר (יחידת בקרה) נמצא בפנל ממסרים מתחת להגה בצד שמאל ראה תמונה של הממסר.

2.בידית האיתות לצד ימין האיתות לא עובד לפעמים (יש קליקים מהירים כמו שנשרפת נורה).

שאני מושך לאורות גבוהים הנורות לא נדלקות ושאני דוחף את הידית לאורות גבוהים הנורות נדלקות

בדוק שכול המנורות תקינות ומתאימות מבחינת הספק המנורה וסוג המנורה. במידה וכול המנורות תקינות כנראה קיימת בעיה בידית של האורות (תקלה די נפוצה לרכב יישן).

יש למישהו מושג מה הבעיה בכל אחד מהמקרים?

לפני הכול חובה לבדוק את כול הפיוזים הרלוונטים וגם את החיווט החשמלי.

194714_x800.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

1.איך אני יכול לדעת אם הממסר תקול?

 

2.הנורות מסוג H1 אור לבן מסין שהזמנתי מאי ביי, יכול להיות שזה משפיע? (שאני דוחף את הידית לאור גבוה הם דולקות ללא בעיות)

English cake

פורסם

בכדי לבדוק את הממסר (יחידת הבקרה) תצטרך אחד משומש או חדש ולבדוק.

 

אור גבוה מנורות H1.

אור נמוך מנורות H7.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...