Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Abarth Israel Event בראשית 2013


amiger
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ככה מתחזקים מותג!

 

גלברט הרים פה מותג שלא היה מוכר ובנה אותו, תוך טיפוח מתמיד של הלקוחות (דגש על מתמיד, שזה ההפך מאירוע אקראי פה ושם).

באמת מלאכת מחשבת.

אני רק מציע לעקרבים לשים עליו עין טוב-טוב, כי יש כמה מותגים גדולים יותר שהיו מתים לכזה ניהול...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

איזה כיף.

 

ח"ח ליבואן שבאמת הגדיל לעשות, כן יירבו כמותך.

 

מתבקשת: מתי אלפא יקבלו פינוק שכזה?

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

האירוע הזה, היה פשוט תענוג.

 

כן ירבו :)

 

היה מושקע, היה חברתי מאוד. היה פשוט הרגשה של חופש. :)

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

כל הכבוד על הארגון! עושה חשק לאבארט'...

אין ספק שזה יעשה רק טוב למותג.

Citroen C4 2.0 SX-PK

Renault Clio ​Sport 172 ph2

פורסם

אין מילים פשוט מדהים,אפילו הזוי!

בא היבואן ופשוט הכניס את היד עמוק עמוק לכיס ופינק את הלקוחות,איזו ירידה לפרטים גם באירוע!

צריך להעריך מאוד דברים מהסוג הזה,מישהו שם מוכר מכוניות אברט כי הוא פשוט אוהב את זה קודם כל,אחרי זה מחפש להרוויח.

כל הכבוד...

פורסם

כיף לראות את התמונות והיה כיף לקבל עדכונים בזמן אמת.

 

עוד מילה לגבי עומר - אישית מאד אהבתי שעומר לא בא לדחוף לי אבארת' כשבאתי לקנות את ה-500 הרגילה, הוא יודע איזה רכב יש לי באורווה ולא עשה מעצמו צחוק. אני מאד מעריך את זה מאיש מכירות.

 

מעניין אותי מאד איזה יבואן ישראלי יוכל להציע לעומר חופש פעולה כזה ומותג מלהיב כמו אבארת'. אולי כשאלפא רומיאו יחזרו להציע דגמים סקסיים, עוד שנתיים שלוש, סמל"ת יוכלו להשתמש בו כדי להרים את המותג.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

זה בקלות יכול להפוך לשרשור הערצה לעומר, אבל העובדות הן שהוא מוכר כמו לחמניות מוצר שהוא overpriced ובלי יתרונות "כמותיים" מהותיים על מתחרותיו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הוא שאמרתי :-)

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אין מילים פשוט מדהים,אפילו הזוי!

בא היבואן ופשוט הכניס את היד עמוק עמוק לכיס ופינק את הלקוחות,איזו ירידה לפרטים גם באירוע!

צריך להעריך מאוד דברים מהסוג הזה,מישהו שם מוכר מכוניות אברט כי הוא פשוט אוהב את זה קודם כל,אחרי זה מחפש להרוויח.

כל הכבוד...

 

:-D:roll:

חסר פה אייקון מתגלגל מצחוק, אז תראה בשניים מעל את דעתי.

אין ספק שמגיע להם פירגון על המהלך, אבל הכניס יד לכיס? לא מחפש להרוויח? MY GOD איפה אתה חי?

אם כבר - הוא כנראה מרוויח כל כך הרבה על כל אבארט שהוא מוכר, שכדי להמשיך עם זה הוא מוכן להשקיע נניח 1500 ש"ח מכל XK שהרוויח על כל אבארט, בדיוק כדי שירכשו אצלו שוב (לקוחות חוזרים) ועוד (לקוחות חדשים שיתפעלו ממה הוא עושה "מכיסו").

 

שוב - סחטיין לסמלת במקרה הזה, אבל אל תחשוב שזה על חשבונם... המותג הזה מכניס להם כל כך הרבה, שממש לא מעניין אותם למכור רכבים אחרים ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...