Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טל 25

לצערי זה המחיר של ממיר מקורי +עבודה

 

zvrdvd

בשבילי זה היה יותר מדי ע"מ להזיק לממיר, תחכה לעוד תשובות ...........

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדכון (2) - כפי שהבטחתי:

 

הבוקר הרכב נכנס למוסך מורשה וחובר לסורק תקלות.

 

הממצא - צינור נשם (ואקום) קרוע.

 

מחיר נדרש לטיפול - 236 ש"ח חלק, 300 ש"ח עבודה.

המחירים המופקעים לפני מע"מ ולפני התמקחות.

 

ממה ששמעתי מחברים - מוסכים מורשים ממליצים להחליף צינור זה במסגרת טיפול 105 אלף, במסגרת אחזקה מונעת.

 

תודה לכולם, אפשר לנעול.

פורסם

הצינור נשם לא יגרום לקרטועים בעומס או בסלד גבוה רק למעט זיופים בסרק או יותר נכון סל"ד סרק מעט יותר גבוה בדגם מע הזרקה זו.

אני בספק אם נפתרו כל הבעיות נחכה ונראה.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם
הצינור נשם לא יגרום לקרטועים בעומס או בסלד גבוה רק למעט זיופים בסרק או יותר נכון סל"ד סרק מעט יותר גבוה בדגם מע הזרקה זו.

אני בספק אם נפתרו כל הבעיות נחכה ונראה.

בברכה.

חיים יוד.

 

 

רגע רגע, בדקו את הרכב מכל הכיוונים, כולל סריקת מחשב.

שני מוסכים אמרו שצינור נשם קרוע יכול לגרום לגמגומי מנוע.

 

זה היה חד-פעמי, מאז נסעתי כ 100 קילומטר עם הרכב, כולל עליות, והתופעה לא חזרה על עצמה.

 

הרי אמרת שבמידה ומדובר בסליל הצתה תקול סריקת מחשב תעלה עליו?

פורסם
רגע רגע, בדקו את הרכב מכל הכיוונים, כולל סריקת מחשב.

שני מוסכים אמרו שצינור נשם קרוע יכול לגרום לגמגומי מנוע.

 

זה היה חד-פעמי, מאז נסעתי כ 100 קילומטר עם הרכב, כולל עליות, והתופעה לא חזרה על עצמה.

 

הרי אמרת שבמידה ומדובר בסליל הצתה תקול סריקת מחשב תעלה עליו?

 

סבבה אני מכווה שזה לא יחזור .

יכול להיות שהקוד עדיין לא אומת עי המחשב והוא בסטטוס ממתין לאימות מפני שזה אקראי ולא קבוע - מאבחן צריך לדעת לחפש תקלות גם כשהם לא מתחת לפנס .

יש לבדוק תקלות ממתינות לאימות ולא שמורות מאומתות .

האם אמרת להם שהרכב מקרטע בנסיעה - מחסיר פעימות מידי פעם?

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

חיים - זו הייתה תופעה חד פעמית, לא הצלחתי לבדוק מה בדיוק גורם לה להתרחש.

להגיד שהרכב מקרטע בנסיעה זה ממש לא מדוייק.

בוא ניתן קרדיט למוסכים (שניים...) שיבדקו ויאבחנו.

 

אגב, תקרא את השרשור הנוסף שפתחתי - על הטיפול והכיוון שהוא הולך אליו... הון תועפות. נראה איך אני יוצא מזה.

פורסם

איזה שיט !

 

ביצעתי טיפול 105 והחלפתי צינור ואקום,

ובדרך הביתה הגמגומים לא רק שלא חלפו - אלא אף הורגשו ביתר שאת והתגברו.

 

חיים,

האם לחשוש לנסוע מחר למוסך ברכב ולהזמין גרר?

שאלתי אותם על סליל הצתה - הם אמרו שהם 'לא ממציאים בעיות' וזה לא מופיע בסריקת תקלות.

מה לומר להם מחר בבוקר??

 

אוף. עד שהשלמתי נפשית עם פרידה מ 4,500 ש"ח על כל הטיפולים בולמים ותושבת.

עכשיו עוד הוצאות. נורא

פורסם

שלום לך.

תאמר להם שאתה רוצה לשלם רק על פתרונות .

תגיד להם מה אתה מרגיש בנהיגה ותן להם לחשוב על הפתרונות - כמו שאמרתי מראש לצינור נשם אין קשר לתקלה בדגם מע הזרקה זו , והוא לא יגרום לקרטועים אלה לתופעות אחרות וזה בסדר שהחליפו אותו אבל להצהיר שהוא הגורם זוהי הצהרה שגוייה.

 

אני לא עושה עושה לעצמי פרסומת אך עם תרצה אתה מוזמן להגיע אלי לאבחון של התקלה.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

לדעתי אם צינור הנשם קרוע אז צריך להחליף אותו. גם אם בגללו יש "רק" רעידות סל"ד "רק" בסרק.

 

מתי פעם אחרונה החליפו ברכב מצתים ואיזה שמו ? האם הוחלפו פעם חוטי הצתה ?

 

הסיכוי לכך קלוש אבל מכיוון ש- "חיים יוד" מומחה בנושא יש אולי סיכוי שתוכל לדבר עם המוסך שלך אם יש להם אולי סליל הצתה מפירוקים או שיסכימו לשים לך זמנית סליל הצתה לבדוק אם הבעיה נפתרת ?

 

האם יש מצב שתושבת מנוע קדמית ( הכוונה לעליונה? ) קרועה יכולה לגרום לגמגומים ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
לדעתי אם צינור הנשם קרוע אז צריך להחליף אותו. גם אם בגללו יש "רק" רעידות סל"ד "רק" בסרק.

 

מתי פעם אחרונה החליפו ברכב מצתים ואיזה שמו ? האם הוחלפו פעם חוטי הצתה ?

 

הסיכוי לכך קלוש אבל מכיוון ש- "חיים יוד" מומחה בנושא יש אולי סיכוי שתוכל לדבר עם המוסך שלך אם יש להם אולי סליל הצתה מפירוקים או שיסכימו לשים לך זמנית סליל הצתה לבדוק אם הבעיה נפתרת ?

 

האם יש מצב שתושבת מנוע קדמית ( הכוונה לעליונה? ) קרועה יכולה לגרום לגמגומים ?

 

צינור הנשם הוחלף !! והבעיה לא נפתרה

אני מכיר רעידות של תושבות, זה משהו אחר לגמרי - גמגומי מנוע. מי שלא חווה לא יוכל להבין....

הוחלפו מצתים לפני שנה. לא יודע איזה פירמה - מה ששמים במורשה...

פורסם

שלום לך.

אתה לא חייב להזמין גרר ועדיף שתגיע אליהם ותסביר להם פנים אל פנים מה אתה מרגיש -הרכב מקרטע בעומס מידי פעם .

סע במתינות וזהו.

תן להם לאבחן - לזה הם הוכשרו ושיפתרו לך את התקלה .

בברכה.

חיים יוד.

פורסם
שלום לך.

אתה לא חייב להזמין גרר ועדיף שתגיע אליהם ותסביר להם פנים אל פנים מה אתה מרגיש -הרכב מקרטע בעומס מידי פעם .

סע במתינות וזהו.

תן להם לאבחן - לזה הם הוכשרו ושיפתרו לך את התקלה .

בברכה.

חיים יוד.

 

 

הוא מקרטע בעיקר סביב 2,000 סל"ד

עדיין לא הבנתי את משמעות 'קרטוע בעומס'.

לבקש מהם ספציפית לבדוק את סליל ההצתה?

הבנתי שעלי לבקש מהם לבדוק תקלות באיתור/השהיה,

תודה רבה על תשובותיך.

פורסם
הוא מקרטע בעיקר סביב 2,000 סל"ד

עדיין לא הבנתי את משמעות 'קרטוע בעומס'.

לבקש מהם ספציפית לבדוק את סליל ההצתה?

הבנתי שעלי לבקש מהם לבדוק תקלות באיתור/השהיה,

תודה רבה על תשובותיך.

 

אל תבקש מהם דבר - הם לא אוהבים שאמרים להם מה לעשות.

פשוט תסביר להם מה אתה מרגיש כנהג ותן להם לפתור זאת לזה הם הוכשרו , ובעם צריך לנסוע עם הרכב עם סורק תקלות שיעשו זאת .

בברכה.

חיים יוד.


×
×
  • תוכן חדש...