Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

להלן עדכון מס' 3.

נהגתי ברכב למוסך היום בבוקר, נסיעה של כ 50 ק"מ, הקפדתי לנהוג במתינות.

הורגשו זיופים קלים, ללא קפיצות סל"ד משמעותיות.

 

הרכב הוכנס ב 7:30 בדיוק למוסך מורשה יבואן, היישר לעמדת החשמלאי.

לאחר שהצגתי בפניו סרטון של שעון הסל"ד שצילמתי אתמול בזמן הגמגומים,

הוא הכניס את הרכב להילוך + אמברקס, ועם מכסה מנוע פתוח לאחר כשתיים-שלוש דקות הופיע זיוף,

והאבחנה המיידית - סליל הצתה / פלגים / חוטים.

 

חיים - בינתיים, ציונך 100.... [רק מקווה שזה כן יפתור את התקלה סופית! ולא יהיה עוד תחנה בדרך...]

 

כעת אני ממתין לפגישה עם מנהל המוסך,

אני מצפה לשני דברים

1. לקיחת אחריות של המוסך על תיקון התקלה [דהיינו אם מחליפים לי סליל/פלגים/חוטים והתקלה נשארת - האחריות עליהם].

2. תמחור הוגן של כל הטיפול, כולל בולמים ותושבת.

 

וגם, מעניין אותי לקבל הסבר מדוע רק כשעמדתי על הראש של החשמלאי בדקו את הבדיקות הנדרשות.

איך שחררו אותי אתמול בלי לוודא שאין זיופים? איפה האחריות והגדלת הראש?

 

ואליכם -

מבקש לקבל סדרי גודל סבירים לעלות החלפת סליל + פלגים + חוטים [חומר+עבודה].

האם העובדה שהחלפתי פלגים אצלם לפני שנה [ולא הייתי אמור להחליף כעת] - עוזרת לי בהתמקחות?

 

ושאלה אחרונה וזניחה - האם אפשר לבקש שיכניסו לי בסיבוב [בתור 'פיצוי' או 'מתנה'] תיקוני פחחות/קוסמטיקה קלים [לדוגמא - צביעת מכסה מראת צד חליפית בצבע של הרכב - עלות נדרשת בעבר כ 100 ש"ח], תיקון מעיכה קלילה במרכז הדלת? ניקיון פנסים? משהו? כמישהו שסוגר אצלם טיפול בכ 5,000-6,000 ש"ח, ואחרי שבשנה שעברה גם השארתי אצלם כמעט 4,000 ש"ח ?

 

תודה

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדכון מס' 4

סגרתי עם המוסך המורשה, לאחר דין ודברים ארוך עם מנהל המוסך,

על טיפול הכולל -

 

בולמים קדמיים [תחליפיים אירופאים טובים]*2

כיוון פרונט

תושבת מנוע קדמית ימין

החלפת סליל הצתה + 4 פלגים + אחריות לשנה על הזיופים

 

סה"כ 4,400 ש"ח ב 12 תשלומים.

 

תגידו לי שזה מחיר סביר, בבקשה....

 

זה אחרי טיפול 105 אתמול שכלל החלפת צינור ואקום בעלות כוללת של 900 ש"ח.

 

במידה ולא אעדכן שוב בימים הקרובים - זה אומר שאכן הנחתו של חיים יוד התותח התאמתה, ומדובר בסליל.


×
×
  • תוכן חדש...