Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 2008 בישראל - מחיר החל מ-99,990 אלף שקל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהמגזין:

 

peugeot_2008_10-small.jpg

 

פיג'ו 2008 הושק בתחילת השנה ואלינו הוא מגיע באיחור קל, בעיקר בשל הציפייה לגרסת ה-1,600 סמ"ק האוטומטית. ל-2008 מידות קומפקטיות והוא דומה במידותיו לג'וק. אורכו 416 סנטימטרים, רוחבו 174 סנטימטרים ואורכו של בסיס הגלגלים הוא כ-254 סנטימטרים. תא המטען מציע נפח של 360 ליטרים במצב הרגיל או 1,194 ליטרים לאחר קיפול המושבים. האבזור הבטיחותי כולל 6 כריות אוויר, בקרת יציבות ועיגוני ISOFIX - אבזור שהספיק לרכב כדי לזכות בציון טוב של חמישה כוכבי בטיחות בסבב מבחני הבטיחות האחרון של ה-EuroNCAP. בשלב זה יגיע הרכב ארצה בשתי רמות גימור. רמת הגימור הבסיסית Access כוללת מחשב דרך, תאורת DRL מבוססת LED, תא כפפות מקורר, קישוטי כרום ומערכת שמע בסיסית. הגרסה המאובזרת יותר, Active, תכלול בנוסף גם מערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות אלקטרוני, מערכת שמע עם מסך מגע, דיבורית בלוטות' מקורית, 4 חלונות חשמל, חישוקי סגסוגת, פנסי ערפל קדמיים וגלגל הגה מצופה עור.

בהמשך תגיע ארצה גם גרסת פרימיום הכוללת גם גג שמש פנוראמי.

 

 

פיג'ו 2008 יגיע לישראל בשתי תצורות. גרסת הבסיס תצויד במנוע ה-1.2 ליטר 3 צילינדרים החדש (והמצוין) של היצרנית שישודך לתיבת הילוכים ידנית. גרסה זו תזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-13.1 שניות ותצרוך בממוצע 20.4 קילומטרים לליטר. גרסה נוספת תצויד במנוע 1,600 סמ"ק בהספק של 120 כוחות סוס שישודך לתיבת הילוכים אוטומטית (4 הילוכים). גרסה זו תזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-11.2 שניות ותצרוך בממוצע 15.8 קילומטרים לליטר. בהמשך צפויה להגיע ארצה הגרסה בעלת תיבת ההילוכים הרובוטית, שמשודכת למנוע ה-1.2 ליטר.

מחירו של פיג'ו 2008 יהיה זול יחסית למתחרות ויחל ב-100 אלף ₪ לדגם ה-1.2 ליטר ידני ברמת הגימור Access. אותו הרכב ברמת הגימור הגבוהה יותר (Active) יעלה 106 אלף ₪. הדגם האוטומטי ברמת הגימור Active יעלה כ-126 אלף ₪.

 

נכון להיום - הקרוסאובר הכי זול בארץ. אבל עם תג מחיר בדמות ביצועים. מעניין איך יגיב הצרכן הישראלי..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משקל עצמי בין 1045 ל 1080קג, כמו סופרמיני בסיסית.. מידע על המנועים מאותו אתר:

 

פיג'ו 2008 - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

1.2VTi: מנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר בהספק מרבי של 82 כ"ס ב-5,750 סל"ד ומומנט מרבי של 12 קג"מ ב-2,750 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית ומספק ביצועים של 13.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 169 קמ"ש. צריכת דלק: 20.4 ק"מ לליטר.

 

1.6VTi: מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 1.6 ליטר בהספק מרבי של 120 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של16.3 קג"מ ב-4,250 סל”ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטו' ומספק ביצועים של 11.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 189 קמ"ש. צריכת דלק: 15.8 ק"מ לליטר.

 

האמת שה1.2 לא כזה גרוע בכלל, לפחות על הנייר, מומנט מרבי שמושג בסל"ד נמוך להחריד ביחס למנוע אטמוספרי, אבל נייר לחוד ומציאות לחוד. נחכה למבחן משווה לשאר הזולים .. :)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

עגלה ב100 אלף ש''ח... אני לא יודע מה נסגר ואיך הכל נהיה על חיסכון בדלק, כאילו לא מפריע לאנשים לשלם סכומים גם נמוכים כמו 70-90 אש''ח לרכב שלא זז בלשון המעטה?, כל אחד ומה שהוא רוצה זאת מדינה חופשית אבל לי אישית זה היה מאוד מפריע.

זה אפילו בטיחותית לא פרקטי לנסות לעקוף פול טריילר למשל בכביש מהיר עם רכב שעושה 14-16 שניות ל100... :lol:

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

זה ג'יפון לא רכב בשביל 0-100.

מי שקונה את זה לא מחפש תאוצות.

 

פ'יגו בקושי מוכרים מכוניות ופס הייצור של ה 2008 הכפיל את הייצור שלו בשביל לעמוד בדרישה אז שיהנו

אייל

פורסם

העיצוב לדעתי מוצלח הרבה יותר מזה של 208. המחיר קצת גבוה מדי. אקטיב ב-100K נשמע יותר סביר עבור המנוע הזה.

פורסם

רנו קפטור ידני נמכר עם 90 כ"ס.

ניסאן ג'וק בסיסי נמכר עם מנוע מוחלש בהספק של 94 כ"ס.

 

לא הייתי מגדיר אותו כעגלה, סך הכל סופר מיני מוגבהת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מה קרה למנועי הדיזל? חבל, יכול היה להיות מעניין וחסכוני ביחד.

לפי הוראת הרישום במשרד התחבורה, הדגם רשום ועבר תקינה גם עם מנועי דיזל.

 

אלעד

13-0570.pdf

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אני חושב שלובינסקי עדיין לא הפנימו שחלפו ימי הזוהר של המותג בישראל. הם כנראה עדיין חיים בתקופה ש-205 הייתה רכב הת"ש העיקרי של צה"ל וגרסת ה-GTI חלומו של כל בן-תשחורת. כל פעם מחדש מדיניות התמחור שלהם יוצאת מנקודת הנחה שפיז'ו זה מעין מותג יחודי שראוי לבקש עליו פרימיום.

 

בשביל להפוך לרלוונטיים הם צריכים להציע משהו "שובר שוק". זה יכול להיות בצורת ביצועים, אבזור יוצא דופן וכמובן תמחור אגרסיבי.

 

ה-2008 לא עושה את זה, לכל היותר היא מיישרת קו עם כולם - גרסה מנוונת וידנית במחיר סביר והרחק-הרחק מעליה הגרסה האוטומטית ובעלת הביצועים הסבירים. כמובן שהם ימכרו 2008 אחת על כל תריסר מכל אחת מהמתחרות מהמזרח. השם "פיז'ו" הוא רעל באוזני מר ישראל ישראלי שחושב שיש רק שני דברים שלפיהם רכב נמדד - "אמינות" ו-"שמירת ערך".

 

רוצים למכור? רוצים לשכנע את ישראל ישראלי להעדיף נשיקה צרפתית על פני השמרנות המזרח האסיאתית? תביאו 1.6 ידנית ב-100 אלף. תביאו את ה-1.6 דיזל הסופר-דופר-חסכונית עם גיר רובוטי ב-125 אלף.

פורסם

ב-125,000 לדיזל אוטומטי אני מזמין ראשון כבר מחר בבוקר.

יש לי את השילוב הזה ב-C3 פיקאסו, רכב מעולה, סוחב טוב וחסכוני. רק ההאצה מהמקום קצת כבדה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
עגלה ב100 אלף ש''ח... אני לא יודע מה נסגר ואיך הכל נהיה על חיסכון בדלק, כאילו לא מפריע לאנשים לשלם סכומים גם נמוכים כמו 70-90 אש''ח לרכב שלא זז בלשון המעטה?, כל אחד ומה שהוא רוצה זאת מדינה חופשית אבל לי אישית זה היה מאוד מפריע.

זה אפילו בטיחותית לא פרקטי לנסות לעקוף פול טריילר למשל בכביש מהיר עם רכב שעושה 14-16 שניות ל100... :lol:

 

אוי איזה קשקוש. מי ישמע ההונדה שלך זה רכב ספורט. בסך הכל משפחתית קצת יותר זריזה מהממוצע.

פורסם
ה-2008 לא עושה את זה, לכל היותר היא מיישרת קו עם כולם - גרסה מנוונת וידנית במחיר סביר והרחק-הרחק מעליה הגרסה האוטומטית ובעלת הביצועים הסבירים. כמובן שהם ימכרו 2008 אחת על כל תריסר מכל אחת מהמתחרות מהמזרח. השם "פיז'ו" הוא רעל באוזני מר ישראל ישראלי שחושב שיש רק שני דברים שלפיהם רכב נמדד - "אמינות" ו-"שמירת ערך".

 

קודם כל יש להם קצת ערך מוסף בדמות אחריות של 5 שנים.

שנית, הקרוסאובר היחיד שזול יותר בגרסה אוטומטית הוא הסוזוקי SX4 החדש, כל השאר מתחילים ב10K יותר לפחות, ככה שהמחיר משחק לטובתם גם בידנית וגם באוטומטית.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אוי איזה קשקוש. מי ישמע ההונדה שלך זה רכב ספורט. בסך הכל משפחתית קצת יותר זריזה מהממוצע.

 

תיקון: לא יותר מהממוצע, אולי אפילו מתחת.


×
×
  • תוכן חדש...