Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא חנה ואני שפשפתי אותו. השארתי לו פרטים כמובן. זה רכב יחסית שנראה חדש, צילמתי את השפשוף.

איך זה עובד, הוא מתקן ואני משלם את החשבונית? הוא צריך רק לתקן או שזכותו להחליף חלק שלם?

איפה הוא מתקן, במקום של ה"ביוקר" או מקום סטנדרטי? האם זה תיקון יקר שצריך להפעיל ביטוח או שזה

ממילא נכלל בהשתתפות העצמית? כמה בערך עולה לתקן את הפגיעה?

 

עזרה בבקשה..

 

תמונה פה:

http://i.imgur.com/RjSTAsb.jpg

RjSTAsb.jpg

תודה מראש

פורסם

לדעתי, אם השארת לו פרטים כמו שאמרת, פשוט חכה שהוא ייצור איתך קשר.

 

מבחינת התיקון, הביטוח שלך מכסה את זה אבל עם השתתפות עצמית שלך. יכול להיות שעדיף שתלכו ביחד למוסך שתסכימו עליו ושפשוט תשלם על התיקון, במידה ועלות התיקון לא גבוהה יותר ממחיר ההשתתפות העצמית שלך בביטוח.

 

אל תשכח שבמידה ומפעילים ביטוח כנראה שגם תעלה לך הפרמייה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אני מצטרף. ואני רוצה להוסיף:

 

קודם כל, כל-הכבוד לך שהשארת פרטים!

מה אתה צריך להתנהג כמו שאר "החיות האנושיות".

שגורמים עוול ובורחים. ולא רק בנזק ברכוש, אלא אפילו חס-ושלום פוגעים והורגים בבני אדם ובורחים.

 

על-פניו, אני יכול להגיד לך שזה לא נזק רציני, היות גם שהמגן יושב יפה במקומו.

השאלה אם הפנס נשבר שם? (אני מתכוון לפנס רוורס עם המחזיר אור)

 

אתה יכול לגשת עם בעל הרכב למוסך פחחות, שימצא חן בעייני בעל הרכב הנפגע, ושבעל המלאכה יראה, ואז תסגור איתו בצד על התשלום.(אל תשכח להתווכח על המחיר ואפילו להתחנן...להסביר לו...ושבבקשה יעזור...ויתחשב וכו')

 

אתה חייב במקרה כזה, להחתים את בעל הרכב הנפגע, שהוא מסכים לתקן שם את הרכב ובסוף התיקון שיחתום גם שהוא שבע רצון מהתיקון ושאין לו יותר טענות אליך מכאן. ושהעניין סגור.

 

עלות תיקון כזה, בעיקר אם אתה מסביר לבעל המוסך שדפקת אותו ואין לך ביטוח וכדו' יכול לעלות גג כ-600 ש"ח.

גם אם הוא יצטרך לצבוע את כל המגן.

 

* אבל זה לא כולל אם הפנס נשבר.

 

 

בכל מקרה, מנסיוני, במצב כזה לא כדאי לך להפעיל את הביטוח.

 

בנתיים (עד שבעל הרכב יתקשר) תעשה "שיעורי בית", תתחיל לחפש מקום טוב,זול ואמין. אולי אפילו תקפוץ פיזית לשם עם התמונה או התמונות ותתחיל להריץ עניינים (כמה יעלה, כמה זמן יקח לתקן וכו')

 

חשוב גם לציין, שכמעט אף-פעם הצבע שצובעים את המגן יהיה זהה בגוון לצבע של הרכב (מפני שהמגן הוא מפלסטיק)

 

 

ואל תדאג אם ההוצאה גבוהה עלייך, כי העיקר שהתנהגת כמו שצריך.

וה' ישלם לך את שכרך הטוב.

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

לא נעים, אך לא נורא קורה, זה רכב חדש! קיה פיקנטו

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

ממבט בתמונה נדמה שהרוב יירד בפוליש, ויישארו כמה נקודות שחורות שבהן הצבע ירד.

לא נראה לי שאמורה להיות פה צביעה יקרה אלא אם יחליטו בצביעת כל הפגוש.

 

כל הכבוד לך שלא ברחת.

פורסם

מצטרף,

כל הכבוד שלא ברחת,

לא נעים לקבל רכב כזה אחרי חניה

 

התיקון צריך לעשלות לא יותר מ 600 שח.

לא כדי לערב את הביטוח כי זה יעלה את הפרמיה.

פורסם

בפחחות יקחו לך על זה 400,500 יש פחח טוב בא.ת בני ברק ברחוב הירקון

קרה לי גם מקרה כזה שנכנסו בי והיא פשוט העדיפה לא להפעיל ביטוחים שלחה אותי לפחח הוא סידר ובזה נגמר הסיפור

×
×
  • תוכן חדש...