Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפילו האבק יפה....

ועכשיו ברצינות - כל מה שאתה צריך זה להשפריץ מים ולעבור לניגוב - 5 דקות והרכב יחזור להראות כאילו יצא מהחברה... לדעתי שווה את זה

פורסם

היה היום גשם מלוכלך, מאמין שירד גשם נקי וכמותי הרכב ישאר מבריק. עדיף מאשר להיות בלי הגנה ושעתיים לשפשף את הבוץ מהחלק התחתון של הרכב

פורסם
היה היום גשם מלוכלך, מאמין שירד גשם נקי וכמותי הרכב ישאר מבריק. עדיף מאשר להיות בלי הגנה ושעתיים לשפשף את הבוץ מהחלק התחתון של הרכב

 

זה ככה עוד מאתמול (שישי) בלי קשר למה שירד היום.

גם כשיורד גשם נקי ויש טיפת אבק על הרכב התוצאה היא כזאת.

"יאללה בירי".

פורסם

אני מניח שזה לא ינחם אותך..אבל אני חווה את אותה "בעיה" בדיוק.

היו פעמיים בשבועיים האחרונים גשם מלוכלך מאוד.

בכל מקרה מה שחשוב הוא שהצבע מוגן.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

אם יש לך חומר מספיק איכותי, נסיעה קצרה בשכונה שהשגשם עוד רטוב מסדרת את המצב - מצד שני, בד"כ הגשם הוא באמצע הלילה ואז אין מה לעשות - זה העונש שלנו בעלי הרכבים השחורים. איך אני מחכה כבר ליום שיהיה לי בית עם חניון מקורה.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

אכן גם על הרכב שלי (VAG שחור מטאלי) יש את אותה התופעה, לא יודע אם זה כבר טוב או לא (מוגן, אבל באופן קבוע נראה ככה אחרי גשם).

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
אם יש לך חומר מספיק איכותי' date=' נסיעה קצרה בשכונה שהשגשם עוד רטוב מסדרת את המצב - מצד שני, בד"כ הגשם הוא באמצע הלילה ואז אין מה לעשות - זה העונש שלנו בעלי הרכבים השחורים. איך אני מחכה כבר ליום שיהיה לי בית עם חניון מקורה.[/quote']

 

גם חניה מקורה לא תעזור לך, אצלנו בדרום הרכב השחור שלי מתלכלך עוד בזמן שאני מנקה אותו.

 

רק חניה בחדר נקי עם מסננים ימנע לכלוך על רכב שחור. :cry:

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

הרכב שלי נראה בדיוק כך אתמול...

לא הספקתי להנות ממראה הטיפות העומדות, אלא קיבלתי רק את התוצאה שאחרי :?

פורסם

אפשר להסתכל על זה כעוד הוכחה לכך שלמוצרים שאני משתמש בהם יש בידינג יפה, ושיש הגנה.

 

מחר אשטוף את הרכב ואבצע ניסוי קטן:

99% מהשטיפות שלי כוללות prewash, הפעם כרגיל, אבצע זאת כמעט על כל הרכב.

כשאגיע למכסה המנוע ארסס רק חצי אחד שלו, ואת החצי השני אשטוף רק בעזרת צינור המים, לקראת הסיבון.

אף פעם לא בדקתי את האפקטיביות של ה-prewash לעומק, הגיע הזמן.

יהיו תמונות.

"יאללה בירי".

×
×
  • תוכן חדש...