Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איבוד ההספק בדרך מהמנוע לגלגל בהנעה אחורית עוד בשנות ה 90 המוקדמות עמד בסביבות ה 17%,

עשור וחצי מאוחר יותר סביר להניח שיעילות מערכות העברת הכח השתפרה, הפסימיות שלך בדבר אובדן 68 כ"ס

השקולים לאבדן 20% נראית לי מופרכת

 

דוגמה להתקדמות בגזרת ההנעה הקדמית : סיויק איבדה באותה תקופה 14% הספק וכבר בתחילת שנות ה 2000 פולקסוואגן הצליחה לקזז את איבוד ההספק בפלטפורמת הגולף שלה ל 7%.

 

כדאי שתקרא את הפסקה True Transmission Losses בלינק הזה

 

58 כ"ס מ-328 כ"ס זה ~17%.

בלינק שנתת כתוב:

By the time you get to RWD cars with engines in the 300 to 500+ bhp range, losses can eventually drop to as little as 12% to 14% or so.

כך שיכול להיות שה-370Z נותנת גם 280-285 בגלגל (זה גם מה שמדברים עליו בלינק הזה, למשל)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז יש אפשרות להחליף משהו שיוריד את האחוז הזה? איזה שהוא שיפור שיגרום לכוח להגיע מהר יותר לגלגל בלי לשפר את הכוח ?

פורסם

בכל פעם שאתה מזיז מסה אתה משקיע אנרגיה.

לסובב פחות משקל של גלגל תנופה וציר מניע לא יוסיפו לך כוח אבל יבזבזו לך פחות ממנו.

להגיד שלמנוע קל יותר להאיץ זה בסה"כ להגיד את אותו הדבר בדרך אחרת.

אובדן הכוח המוגבר בהנעה אחורית/כפולה נובע מהצורך לסובב יותר אביזרים, סובב פחות - תפסיד פחות.

אם הרכב לא אמור להיות למסלול/דראג בהחלט אפשר להסתפק באלומיניום כפשרה ראויה, אם תרצה הטרייד אוף הרגיל של משקל מול כסף.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

Fangio טענה מעולה !

 

אין לי מושג למחירים אבל חיפוש מהיר באיביי העלה לי דרייב שאפט קרבון ל370ז ב650 שקלים, הגיוני?

פורסם

בלי להעליב חברים , הגיבו פה כמה בעלי זדים עם ניסיון אמיתי , ואתם מתעניינים בדרייב-שאפט מקרבון (1,500$ למשהו שלא עשוי מאורז ועבר איזון בנגריה) בגלל המלצה מתוך משחקי מחשב?

מזל שהדרייב-שאפט המקורי שלך עשוי מקומפוזיט קרבון , זה חוסך אלף לינקים על סדר עדיפויות בעניינים של הפחתות משקל .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

ה"המלצה" שלי הייתה משועשעת לגמרי ויש לקחת אותה ברצינות רק עם הרכב משופר למעל 500 כ"ס עם מערכות בלימה ומיתלים משופרים ונטיית מסלול מובהקת.

לחסוך אחוזים בודדים של אובדן כח ומשקל בעד אלפי פאונדים טובים זה רק אחרי שכבר שפכת 30-50K$ על הרכב.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"


×
×
  • תוכן חדש...