Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש ברשותי ניסאן 370Z עם צנרת של INVIDIA וספייסרים 30מ"מ של H&R.

איזה שיפורי מנוע אני אני יכול להוסיף בכדי לקבל הספק יותר גבוה מהמנוע האטמוספרי המפלצתי הזה? (חוץ מטורבו/סופר) וכמובן דברים שהם מעבר לקיט יניקה...

 

 

תודה!

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה מנוע די גדול ובריא, תבדוק אופציה של תוכנה, לעיתים במנועים גדולים כאלה אפשר לסחוט לא מעט סוסים באמצעות תוכנה בלבד (20-30 כ"ס זה לא מספרים גסים בנפחי מנוע גדולים, לא יודע ספציפית לגבי ה-Z370).

 

מעבר לתוכנה יהיה לך קשה לסחוט עוד סוסים בלי להכנס להליך "כירורגי" של פתיחת מנוע ו\או סופרצ'ארג'ר כשבמקרה הראשון מדובר במקרה הטוב באלפי שקלים, במקרה השני (צ'ארג'ר) אתה כבר מדבר על אלפי $ כנקודת פתיחה.

 

אישית הייתי מתחיל מלבדוק על תוכנה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תודה לכולם.. באמת סופר או טורבו לא בעניין שלי.

עדן תודה רבה על התגובה המעמיקה.

עידו, לא פסלתי סדנאות שיפורים רציני תחילה ידע בסיסי.

פורסם

אם עדיין אין קולר שמן מנוע - דבר ראשון ברכב הזה .

אם עדיין לא הגעת למצב שצריך קולר - אז גם לא צריך שיפורים .

תעשה חיפוש בפורומים של זדים , אני לא נותן את זה כהמלצה כללית אלא דבר שכל בעלי הזד התלוננו עליו (גם בארץ) .

אם תצטרך המלצה לקולר , אני אשאל חברים שכבר התקינו .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

אכן, אם אתה חי בישראל עם ניסאן Z ועד עכשיו לא התעורר אצלך הצורך ב COOLER שמן - יש סיכוי לא רע שאינך זקוק לתוספת סוסים...לפחות לא בפן השימושי או בהגעה למגבלות הרכב.

 

ובכל זאת- טמפ' העבודה של ה Z (ספציפית מנוע 3.7) גבוהה מהממוצע. היצרן מציין שזה ידוע ומקובל עליו ואין בכך משהו לא תקין, ויחד עם זאת בדגם ה - FL היצרן התקין כבר מלכתחילה קולר ברכב כסטנדרט (ובכך למעשה הכיר בקיומה של הבעיה).

 

בפועל, מה שקורה הוא שבנסיעה מאומצת (בייחוד במסלול סגוור) ה-Z עלולה להתחמם יתר על המידה (140 C ומעלה). אז- הרכב נכנס ל SAFE MODE ולמעשה לא מאפשר למנוע לעלות מעל 3 או 3.5 אלף סל"ד. די מבאס במכונת נהיגה מושחזת כמו ה- Z שבאה לעולם מתוך מטרה לנהוג בה חזק.

 

ולכן - רוב בעלי ה- Z שמשתמשים ברכב לנסיעה ספורטיבית - מתקינים קולר באופן סטנדרטי. אני הזמנתי כבר להתקנה - אבל מכרתי את הרכב בטרם הגיעה ארצה. ב- 1M אין בעיה דומה :wink:

 

לגבי שיפורים - האורים והתומים בעניין החזקת Z בארץ כולל שיפורים הוא מר מוטי הנכבד. בחור זהב ומלך אמיתי. אם תהיה מעונין במספר שלו שלח לי ה"פ. אני יודע שהוא אוהב לסייע לבעלי Z.

---

פורסם

ביום שני אני אמור לשלם לבחור פיני בערך 240 יורו כולל משלוח על:

Stillen gen 3 intake - כולל שני פילטרים של K&N.

AAM competition 2.5'' HR test pipes - שמחליפים את הממיר המקורי.

בתקווה, יגיעו תוך שבוע ואוכל לעדכן. אם כי אין לי כוונה ללכת לבדיקת דיינו כרגע. שניהם ביחד אמורים לסדר תוספת של יותר מ-20 כ"ס בגלגל

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

silver-mr2

תודה רבה על התגובה המפורטת, כשתידלק המנורה אני אבין שאני צריך אחד.. או שכבר כדאי להתקין מראש?

 

- יניקה

- ממירים ספורטיביים

זה בייסיק של הבייסיק

 

תודה, כמובן שזה הבייסיק אבל מה מעבר..

 

 

ביום שני אני אמור לשלם לבחור פיני בערך 240 יורו כולל משלוח על:

Stillen gen 3

intake - כולל שני פילטרים של K&N.

AAM competition 2.5'' HR test pipes -

שמחליפים את הממיר המקורי.

בתקווה, יגיעו תוך שבוע ואוכל לעדכן. אם כי אין לי

כוונה ללכת לבדיקת דיינו כרגע. שניהם ביחד אמורים לסדר תוספת של יותר מ-20 כ"ס

בגלגל

 

הוא מוכר עוד כאלה? :-D


×
×
  • תוכן חדש...