Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
silver-mr2

תודה רבה על התגובה המפורטת, כשתידלק המנורה אני אבין שאני צריך אחד.. או שכבר כדאי להתקין מראש?

 

לא תידלק שום מנורה. עליך להקפיד היטב על מבט תכוף לשעון חום שמן מנוע. שים לב שבנסיעה מאומצת (או לחילופין בנסיעה פקוקה בעיר לאורך זמן רב) - המד עולה ל- 130 מעלות וצפונה. שם מתחילה הבעיה. באזור 140 מעלות נכנס ה SAFE MODE. אין נורה שמלמדת על כך ש SM נכנס לפעולה.

---

פורסם

לא הבנתי - אתה מחפש דברים מעבר לשיפורי בסיס אבל עדיין לא ביררת כמה הם עולים?

בחיית זי-מאן, לך לגוגל תוראה מה נגד מה.

אין לך מה לחלום על דברים מתקדמים - קודם מתחילים עם הבסיס.

יניקה, פליטה.

אחרי זה תתחיל לברר לגבי עדכון המחשב, אולי קאמשאפטים, מזרקים וכו'.

האמת - שיפורים הכי חשובים הם צמיגים, בלמים, ונהג.

את עצמך כבר שיפרת?

זה הכי זול ומקצץ זמנים בצורה הכי משמעותית.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

ועוד - אתה כאן נכנס למדרון חלקלק שכל צעד יעלה לך צריכת דלק.

אתה בסדר עם הסוגיה הזו?

כי אם אתה רוצה לחסוך בדלק כמה שיותר - זה ממש לא הכיוון....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

Croc קודם כל תודה.

ברורים לי מחירים של חלק מהדברים, הדברים הבסיסיים מובנים לי וברורים לגבי המשפט של עדכון תוכנה וכו' לזה התכוונתי.. כנובן שהכי חשוב זה נהג בלמים וצמיגים אבל לא זאת הכוונה שלי בפוסט שפתחתי. ידוע לי צריכת הדלק אני לא מתכוון להשתגע עם השיפורים. שוב תודה.

פורסם

לא יודע כמה סוסים מגיעים סטוק, אבל אני ראיתי (במו-עיני, מולי בחיים האמיתיים, לא בסרטון וכד') Z שבה השיפור היחיד היא הסרה של הממירים - הוציאה כ-310 כ"ס בגלגל (!) על דיינו נאבות.

 

לא מוסרי אולי, אבל יעיל!

פורסם

נתונים של החברה הם 328 כס במנוע ככה שהגיוני שבלי ממירים בנאבה זה יהיה 310.. אני מתכנן לעלות על דיינו בקרוב ולראות כמה הצנרת מוסיפה לי.

פורסם
נתונים של החברה הם 328 כס במנוע ככה שהגיוני שבלי ממירים בנאבה זה יהיה 310.. אני מתכנן לעלות על דיינו בקרוב ולראות כמה הצנרת מוסיפה לי.

 

אולי לך זה הגיוני אבל לפי הידוע לי, 328 סוסים במנוע זה אולי 270 סוסים בגלגל, ביום טוב. להוסיף 40 בגלל הוצאת ממירים זה חתיכת הבדל. מחכה לראות מה זה יעשה אצלי...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תיקון קטן, ברכב היה קיט יניקה של STILLEN G3 ו-TEST PIPE.הרכב הוציא 312 כ"ס בנבה .

מקורי הרכב מוציא בסביבות ה-270 כ"ס.

מבחינת האפשרויות חוץ ממה שכבר רשום (בתקציב הגיוני) זה -סעפות,ותוכנה של UPREV.

אתה צריך להגדיר מה אתה מחפש שהאוטו יעשה - ייסע בקו ישר או שיתקוף פניות או סתם יהיה יפה וחזק.

בכל מקרה בהצלחה!

פורסם

תודה אורי.. בהחלט קיט יניקה מוסיף... מי עושה תוכנה של uprev בארץ? אני מחפש שהרכב יהיה שלושת הדברים שאמרת עם פחות דגש על קו ישר.. מצטרף לsronis לשאלה שלו :)

תודה !

פורסם
אולי לך זה הגיוני אבל לפי הידוע לי, 328 סוסים במנוע זה אולי 270 סוסים בגלגל, ביום טוב. להוסיף 40 בגלל הוצאת ממירים זה חתיכת הבדל. מחכה לראות מה זה יעשה אצלי...

 

איבוד ההספק בדרך מהמנוע לגלגל בהנעה אחורית עוד בשנות ה 90 המוקדמות עמד בסביבות ה 17%,

עשור וחצי מאוחר יותר סביר להניח שיעילות מערכות העברת הכח השתפרה, הפסימיות שלך בדבר אובדן 68 כ"ס

השקולים לאבדן 20% נראית לי מופרכת

 

דוגמה להתקדמות בגזרת ההנעה הקדמית : סיויק איבדה באותה תקופה 14% הספק וכבר בתחילת שנות ה 2000 פולקסוואגן הצליחה לקזז את איבוד ההספק בפלטפורמת הגולף שלה ל 7%.

 

כדאי שתקרא את הפסקה True Transmission Losses בלינק הזה


×
×
  • תוכן חדש...