Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך החברה DLS בייצור של רמקולים/קומפוננט, אני רוצה לקנות את הדגם "מגנזיום"

 

המחיר שהציעו לי הוא 1500, שווה? ושוב, החברה באמת ברמה? או שבמחיר של 1500 אפשר למצוא משהו אחר יותר איכותי(שיהיה מעל 100RMS ולא חובה גם טווטרים עם זה רצוי 6"), אם כן אז איזה?

פורסם

אני הייתי ממליץ לך לקנות, אבל לפני תקרא בFAQ ובחיפוש כל מה שתוכל על קומפוננטים כדי ללמוד מזה...

 

בתנאי שאתה מתכוון לסט הזה ULTIMATE Iridium

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

בתור בעלים של סט של DLS אני ממליץ בחום רב, אמנם הסט שלי הוא מסדרה גבוהה שלהם

אבל שמעתי גם את המגנזיום והם נשמעים טוב מאוד, מה גם שהמחיר נשמע סביר למדיי.

 

איציק.

פורסם
בתור בעלים של סט של DLS אני ממליץ בחום רב, אמנם הסט שלי הוא מסדרה גבוהה שלהם

אבל שמעתי גם את המגנזיום והם נשמעים טוב מאוד, מה גם שהמחיר נשמע סביר למדיי.

 

איציק.

הגבוה היא אירידיאום...........לא??

פורסם

Iridium הוא ה-הכי גבוה ואני אמרתי ששלי הוא מסדרה גבוהה - אבל לא הכי גבוהה,

שלי זה סדרה אחת מתחת ל-Iridium.

 

איציק.

פורסם

אני הייתי חושב על סט של מורל היברייד במחיר הזה !

הוא גם 160 RMS וגם איכותי בטירוף !

 

סט חדש

http://www.d-sound.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=426

 

סט "ישן " הדגם הפחות חדיש לא קריטי למרות שאני אישית הייתי משלם את ההפרש

 

http://www.d-sound.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=446

פורסם

סתם הערה ושאלה קטנה , למיטב זכרוני DLS קנו או היו קונים חלק מהדרייברים שלהם בקומפוננטים מחברת מורל כמו מאקרום לדוגמא לא ?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...