Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלתי בפייסבוק.

נראה לי הU27GT-S אלטרנטיבה טובה והוא יוצא מתחת ל75$ עם קופון 3f3128.

http://www.banggood.com/Cube-U27GT-S-MTK8127-Quad-Core-8-Inch-Android-4_4-Tablet-p-957215.html?p=V1071136884620131265

העברתי לחבר שרוצה לקנות. תודה.

תומך ב3g?

ראיתי שבשפות לא מופיע עברית,אין בעיה עם אנדרואיד נכון?

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
מיכל גז (הצילינדר ולא זה שמנקבים) יעלה לך בסביבות ה-30 שקלים.

הראש עצמו של הברנר יעלה לך כמה דולרים בודדים (5$+-), ותוכל גם לקנות בארץ, לא כזה יקר וללא הבדל משמעותי מחו"ל.

 

 

חיפשתי לך ראש:

http://www.ebay.com/itm/311141638992

http://www.ebay.com/itm/281702352316

 

 

שלום

האם יש ראשי ברנר שמתחברים לגזיות עם הברגה ולא מיכלי נקב?

הגיוני יותר למי שיש גזיה ומיכל מתפרק בפקל קפה.

תודה

עריכה אחרונה על ידי blackpolo
פורסם
תומך ב3g?

ראיתי שבשפות לא מופיע עברית,אין בעיה עם אנדרואיד נכון?

 

אין 3G ואין עיברית. אולי אפשר להוסיף עיברית לא בטוח.

השימוש הוא בעיקר לילד קטן שישחק עליו משחקים ויראה תוכניות ילדים.

פורסם

מיכל גז (הצילינדר ולא זה שמנקבים) יעלה לך בסביבות ה-30 שקלים.

הראש עצמו של הברנר יעלה לך כמה דולרים בודדים (5$+-), ותוכל גם לקנות בארץ, לא כזה יקר וללא הבדל משמעותי מחו"ל.

חיפשתי לך ראש:

http://www.ebay.com/itm/311141638992

http://www.ebay.com/itm/281702352316

שלום

האם יש ראשי ברנר שמתחברים לגזיות עם הברגה ולא מיכלי נקב?

הגיוני יותר למי שיש גזיה ומיכל מתפרק בפקל קפה.

תודה

נכנסת לקישורים שסיפקתי לך? הם בהברגה (רבע סיבוב והם ננעלים על המיכל) +תסתכל בהדגשה

אם התכוונת למשהו אחר או שעדיין יש לך שאלה, שאל שאלה מדויקת יותר.

פורסם
נכנסת לקישורים שסיפקתי לך? הם בהברגה (רבע סיבוב והם ננעלים על המיכל) +תסתכל בהדגשה

אם התכוונת למשהו אחר או שעדיין יש לך שאלה, שאל שאלה מדויקת יותר.

קודם כל תודה על התשובה. בהחלט נכנסתי ללינקים שסיפקת ,פשוט בתמונות זה ניראה שהם מתחברים למיכלים הדומים למיכלי אירוסול ולא למיכל אמגזית עם הברגה.לכן רק רציתי לוודא

פורסם
חברים מחפש אוזניות Over earעד 30 דולר.לא מחפש איכות סאונד כמו איכות הרכבה, והזדקנות

תודה!

 

תבדוק ב MASSDROP

לפעמים יש שם אוזניות במחירים כאלו.

They are trying to ban me...

פורסם

חפש אוזנית שלBluedio T2 , יש לחברה הזו אוזניות טובות, חפש ברשת עוד דגמים לפי ביקורות.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
חברים מחפש אוזניות Over earעד 30 דולר.לא מחפש איכות סאונד כמו איכות הרכבה, והזדקנות

תודה!

 

אם אתה יכול למתוח את התקציב ל 39$ נראה לי שזה הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לקבל:

http://www.ebay.com/itm/New-JVC-HA-S680-B-Black-over-the-ear-head-phone-Japan-Import-/161732521651?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item25a8026eb3

 

 

סקירה:

http://www.head-fi.org/t/690493/the-jvc-ha-s680-s400s-and-s500s-big-brother-is-here

 

http://www.head-fi.org/products/jvc-ha-s680-over-ear-headphones

 

 

אמנם לי אין את האוזניות האלו, אבל לשני חברים יש ושניהם מרוצים מאוד.

שמעתי באוזניות האלו וממה שראיתי הן גם בנויות בסדר גמור.

 

 

לי יש דגם שונה שהוא "האח הקטן" של האוזניות האלו אבל לא אמליץ לך עליו כי הוא בנוי מפלסטיק (אם כי הוא משרת אותי נאמנה כמעט שנתיים עם שימוש על בסיס יום יומי)

עריכה אחרונה על ידי אני רוצה מכונית
פורסם

ובתפנית מפתיעה... לאור הניסיון הרב שיש פה לאנשים עם סוללות ניידות! ולא, אני לא מנסה לגרום לדיון לחזור לעוד 20 דפים בנושא, רק כמה פוסטים יספיקו ☺

מה אתם ממליצים עם נפח 15000~ לקנייה בארץ במחיר שפוי?

בארץ כי אני חייב את זה לסוף השבוע הקרוב.

פורסם

לא מת על הסוללה שלהם, האמת שזה פשוט נסיון רע.

היו לי 2 סוללות שלהם של ה 10000~ ופשוט לא החזיקו מעמד, ולאחר זמן יחסית קצר התחילו לקרטע

יש עוד אופציות?

פורסם

מוזר, נישמע שנפלת על חיקוי- האם יש לך אפשרות ליפתוח אותם ומאיפה קנית?.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...