Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצילו! קונדיטוריה ברעננה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ביום חמישי אני אמור להכין את ההאפי האואר בעבודה, אך אבוי-

הקונדיטוריה האהובה עלי סגרה את הסניף (שכבר גם ככה לא כל כך) קרוב לביתי,

אני צריך משהו מרשים עם אפקט "וואו! ™" ולא סתם איזה עוגה בחושה.

הצעות כגון "תכין לבד בבית" יתקבלו בברכה רק אם ניתן לאפות את העוגה בטוסטר משולשים.

איזור מבוקש- רעננה עד נתניה.

רוב תודות לכל העוזרים!

פורסם

קונדיטוריה שוגר באיזור תעשיה ברעננה מול קניון רננים

קצת אחרי כיפה אדומה טרי מבחר גדול לא יקר

אנשים נחמדים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה רבה! אבדוק את העניין-

רק לא כל כך מסתדר לי:

כיפה אדומה נמצאית על אחוזה, ואילו רננים נמצא באיזור התעשיה, בדיוק בצד השני של העיר?

או שפתחו עוד סניף של כיפה אדומה בזמן שישנתי.

פורסם

תקציב ?

מספר ״מנות״ ?

שוגר נראים אחלה אבל לעוגות קרם הייתי מחפש משהו יותר חלבי/ שמנתי אוטנטי.

בימים שלפני החתונה (וגם קצת אחרי) אשתי הייתה מכינה מדי פעם עוגת ביסקוטים (עוגיות ארוכות) ללא צורך באפיה וברמת קושי נמוכה, המתכון והיוזמה אבדו.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אם במסגרת העבודה/ פרטי אתה מגיע לרחובות, לדעתי הקונדיטוריה הטובה ביותר בארץ!

 

הפטיסרי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא מגיע לרחובות?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא מגיע לרחובות,

אבל נראה לי שתומר מעלי התייחס לטיב הקונדיטוריה, בכל אופן אני לא רוצה להכניס לו מילים לפה :-)

(אגב הניקניים שלי זה לא "תומר המעופף" עם עשר שגיאות כתיב, אלא "לעוף למאדים" :-P)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תקציב ?

מספר ״מנות״ ?

שוגר נראים אחלה אבל לעוגות קרם הייתי מחפש משהו יותר חלבי/ שמנתי אוטנטי.

בימים שלפני החתונה (וגם קצת אחרי) אשתי הייתה מכינה מדי פעם עוגת ביסקוטים (עוגיות ארוכות) ללא צורך באפיה וברמת קושי נמוכה, המתכון והיוזמה אבדו.

 

תקציב- בערך 200 שקל, מספר מנות משתנה בין 8 ל15 תלוי כמה אנשים זוכרים שנגמרו החגים :wink:

בדרך כלל עוגת קרם אחת ועוגת פס (עשירה- שוקולד או גבינה) אחת סגרו את הפינה.

פורסם
אני לא מגיע לרחובות,

אבל נראה לי שתומר מעלי התייחס לטיב הקונדיטוריה, בכל אופן אני לא רוצה להכניס לו מילים לפה :-)

(אגב הניקניים שלי זה לא "תומר המעופף" עם עשר שגיאות כתיב, אלא "לעוף למאדים" :-P)

 

אמר וצדק

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
תקציב- בערך 200 שקל, מספר מנות משתנה בין 8 ל15 תלוי כמה אנשים זוכרים שנגמרו החגים :wink:

בדרך כלל עוגת קרם אחת ועוגת פס (עשירה- שוקולד או גבינה) אחת סגרו את הפינה.

 

אני בכלל חשבתי שזה לעוף טום ערס. fly tom ars.

בנתניה יש כמה קונדיטוריות יחסית טובות, השאלה היא איזה סגנון אתה רוצה? עוגת פירות? קרם? שוקולד? משהו אירופאי או משהו מזרחי, שמכיל יותר אגוזים דברים כאלו? אולי פחזניות?

להכין קרם פטיסייר בבית זה מאוד פשוט, וקרמשניט (ברוסית: נפוליאון, אין לי מושג למה) ביתי זו העוגה היחידה שאני אוכל.

 

אם אתה מחפש שם ויוקרה, אז נראה לי שגאיה ברטלה בפ"ת בטוח יעיף לכמה מהאנשים את הסכך. סה"כ מדובר באחד הקונדיטורים הטובים בארץ. אין לי כל היכרות עם המקום, אני משער זה טעים ויקר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אני בכלל חשבתי שזה לעוף טום ערס. fly tom ars.

בנתניה יש כמה קונדיטוריות יחסית טובות, השאלה היא איזה סגנון אתה רוצה? עוגת פירות? קרם? שוקולד? משהו אירופאי או משהו מזרחי, שמכיל יותר אגוזים דברים כאלו? אולי פחזניות?

להכין קרם פטיסייר בבית זה מאוד פשוט, וקרמשניט (ברוסית: נפוליאון, אין לי מושג למה) ביתי זו העוגה היחידה שאני אוכל.

 

אם אתה מחפש שם ויוקרה, אז נראה לי שגאיה ברטלה בפ"ת בטוח יעיף לכמה מהאנשים את הסכך. סה"כ מדובר באחד הקונדיטורים הטובים בארץ. אין לי כל היכרות עם המקום, אני משער זה טעים ויקר.

 

אני מעדיף קרם ו\או שוקולד.

יש לך המלצה טובה בנתניה? אם אפשר לכיוון פולג.

אגב, דווקא לא רע בכלל לעוף טום ערס, אולי אני דווקא אאמץ את זה :-)

פורסם

רח' אושיסקין ברמת השרון, קונדיטוריה של מיקי שמו.

יש לו עוגות ומיני מאפים שאני מצטער על היום שאישתי גילתה את המקום הזה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה דיסקו, לא ידעתי שיש שמו ברמת השרון,

הייתי בטוח שמדובר במוסד חיפאי בלבד, אני רואה עכשיו שיש לו הרבה סניפים.

×
×
  • תוכן חדש...