Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מונית סדאן לימוזינה (6 דלתות)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התמונות האלו רינדור, לא ידוע לי על W212 לימוזינה אמיתית. האחרונה הייתה W124.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

את המוניות מרצדס לימוזינות שהיו בעבר החליפה מונית מרצדס ויאנו.

 

בזמנו הלימוזינות האלה היו בעלות מפרט בסיסי ומנוע חלש, היום כמדומני מדובר בדגמים מפוארים.

 

בכל מקרה תבדוק מי מייבא מוניות של מרצדס, ידוע לי שמגיעות דרכו בהזמנה מיוחדת גם מוניות E קלאס סטיישן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

סדנת BINZ מייצרת גרסאות מאורכות עם 6 דלתות ל-E קלאס אך מדובר בלימוזינות הנבנות לפי דרישה

 

 

יבוא לארץ לא ממש אפשרי באופן רגיל כי לחברה אין נציגות בארץ והרכב צריך לעבור תקינה. הדרך הרגילה היא קניה ביבוא אישי מדילר בחו,ל אבל אני בספק אם אפשר להעניק לרכב כזה רשיון של מונית.

פורסם
לפי ויקפדיה מהתאריך 2013 משרד התחבורה אינו מאשר יבוא של לימוזינות למדינת ישראל.

 

אז אם אני רוצה לנהוג בלימוזינה בארץ, מה אני צריך לעשות?

פורסם

תקנה משומשת. יש להשיג לימוזינה עם גיר ידני וזו W124 מונית לשעבר.

יש לימוזינות אמריקאיות, יש גם של וולבו מסתובבת. אפשר למצוא אם אתה ממש צריך לימוזינה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

החוק לא אומר שום דבר על יבוא לימוזינות, הוא אוסר על יבוא מכוניות שעברו שינויים אצל יצרן חיצוני (לצורך העניין גם רכב שעבר שדרוג בסדנת שיפורים לא ניתן יהיה לייבוא - אלא אם תצליחו "לעבוד" על משרד התחבורה איכשהו). אם יש לימוזינה שמיוצרת על ידי החברה הרשמית (אני לא יודע אילו כאלה יש), ניתן יהיה לייבא אותה.

פורסם

הבנתי כבר את העניין הזה, אי אפשר כרגיל, הכל עם ברוקרטיה וקשיים

בזמנו (שנות ה80 וה 70) הלימוזינות מרצדס (מוניות) שנסעו בארץ זה היה אורגינל מהחברה? או שעברו שינוי מרכב לפני שהגיעו לארץ?

פורסם

אני לא יודע לגבי הלימוזינות ההן, אבל התיקון הזה לחוק הוא יחסית חדש (נעשה איפשהו בשנות ה-2000), פעם היה מותר לייבא מכוניות כאלה.

פורסם

משהו פה לא ברור, מצד אחד אומרים "אסור" ומצד שני יש לימוזינות חדשות (ויקרות ...) של לינקולן שמביא היבואן המקביל גם הראו אותה באח הגדול וגם בגיא פינס. יש בכלל הגדרה ל"לימוזינה" ? :roll:

פורסם

קודם כל יכול להיות שאלה לימוזינות מקוריות שמיוצרות על ידי לינקולן. דבר שני, יכול להיות שהן יובאו לארץ לפני שהחל החוק הזה. דבר שלישי, וכנראה שמסביר את זה הכי טוב, זה שכנראה אפשר "לעבוד" על משרד התחבורה... אחרי הכל, אם מייבאים רכב יד שניה מדילר, אני לא חושב שמשרד התחבורה הולך להתחקות אחרי כל הסדנאות שהרכב ביקר בו.


×
×
  • תוכן חדש...