Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבארט' 500C


dor1234
שימו לב! השרשור הזה בן 3892 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם! אני נמצא כרגע בהתלבטות לגבי החלפת הרכב שלי, רציתי את עזרתכם בקבלת כמה שיותר פרטים על הדגם הנ"ל

אני מכוון אך ורק לרכב משומש (2011) בעקבות התקציב שלי. מבחינת עיצוב אני מאוד אוהב את הרכב ונסעתי בו רק פעמיים בגרסא הידנית לא קבריולט וקיבלתי רושם חיובי. רציתי לדעת אם הרכב אמין, אם יש בעיות מיוחדות לדגם, איך הבידוד רעשים של הגג, עלויות טיפולים וביטוח.

אשמח אם תוכלו לציין עוד דברים ופרטים שלא רשמתי בפוסט!

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע בגרסאות שונות מופיע בעוד דגמים והוא כמדומני אמין למדי. מציע שתקרא כאן בפורום על בעיות בחלק העליון של הדשבורד וכסוי כרית האויר של הנוסע בפיאט 500, קרא גם על טיפול היבואן בנושא ותתרשם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיות אמינות גורפות.

אין ולא היתה 500 אבארט' אחת שהתנפח לה הדשבורד, בדוק.

ביטוח תלוי ברקע שלך. מדובר ברכב ספורטיבי שחברות הביטוח לא ששות לבטח בשילוב עם נהגים צעירים.

על פונטו אבארט' משלמים בערך 3500 למקיף, אני מניח של500 יהיה דומה.

לא יודע לאמר לך לגבי מחירי טיפולים.

יש לקחת בחשבון שרק המוסך המרכזי בראשון מורשה לטפל באבארט'ים.

הרכב מאוד מהנה ויודע לגרות את הבלוטות הנכונות אצל הנהג.

חפש לך אחת עם אגזוז מונזה, זה מוסיף המון לחוייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא נכון, להיפך.

קצב העברת ההילוכים מהיר בהרבה מהעברת הילוכים בגיר ידני.

זה נכון לכל גיר רובוטי עם יומרות ספורטיביות מינימאליות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני לא מצליח להבין בקשר לרכב הזה (שהוא נראה מדהים לדעתי ובטח מהנה לנהיגה) הוא מדוע אנשים מוכרים אותו שנה שנתיים אחרי קניה? הרי הרכב מאבד מערכו המון ומהר...ובכל זאת לא מדובר ברכב שנמכר בכמויות ויש לא מעט מודעות ביד 2. משהו קורה לו אחרי שנתיים? :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני לא מצליח להבין בקשר לרכב הזה (שהוא נראה מדהים לדעתי ובטח מהנה לנהיגה) הוא מדוע אנשים מוכרים אותו שנה שנתיים אחרי קניה? הרי הרכב מאבד מערכו המון ומהר...ובכל זאת לא מדובר ברכב שנמכר בכמויות ויש לא מעט מודעות ביד 2. משהו קורה לו אחרי שנתיים? :roll:

 

לדעתי דווקא בגלל שזה רכב ספורט קטן מימדים,קשיח ולא פרקטי ואנשים מגלים שהוא לא מתאים להם רק לאחר הרכישה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
ממש לא נכון, להיפך.

קצב העברת ההילוכים מהיר בהרבה מהעברת הילוכים בגיר ידני.

זה נכון לכל גיר רובוטי עם יומרות ספורטיביות מינימאליות.

 

אחרי שהתנסיתי אישית בגיר הרובוטי, אני יכול להגיד שלטעמי הוא ממש לא משהו, בעיקר בתחילת הנסיעה. מצאתי את עצמי ממתין שתי שניות עד שהרכב יצא מהמקום. אולי בנסיעה עצמה זה יותר טוב אבל עדיין מבחינתי לא היה כיף. הגיר הידני עדיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי שניות לא המתנת.

אולי, וזה אולי גדול, שניה.

 

הגיר הרובוטי באבארט שונה ממה שיש בפיאט, מכוייל אחרת לטובה. נכון, לא מתאים לכל אחד, אבל עדיין מתפקד בסדר.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה אני מניח שהגיר דורש מיומנות ולמי שלא נהג ברובוטי הזה לפני כן, כמוני, זה לוקח קצת יותר זמן. הרגשתי גם שבהעלאת ההילוכים הגיר קצת מבולבל אבל שוב, דורש מיומנות. במצב הידני, ובלחיצת כפתור ה SPORT, המצב היה טוב יותר אבל ב"אוטומט" המלא התאכזבתי. ואם כבר מעבירים לידני וספורט (ולוקחים בחשבון שההגה נהיה קשיח וזה לא כל כך כיף בתוך העיר..) אז בתכלס לא ברור בשביל מה לקחת את הגיר הזה, אלא אם כן רוצים קבריולה וכרגע היא לא משווקת עם גיר ידני בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, הקבריו כן משווקת עם גיר ידני בארץ כרגע.

בשנתונים שמחפש פותח השרשור, לא.

 

שנית, יש אנשים שגיר ידני לא מתאים להם, ורוצים את האופציה לגיר אוטומטי, וכן נהנים משימוש בידיות מאחורי ההגה. להם מתאים הגיר הזה.

 

לא מבין מה כל כך קשורה קשיחות ההגה לסוג הגיר.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שהבנתי זה קשור כי הגיר במצבו הרגיל לא מוצא חן בעיניו כ"כ אך כאשר מעבירים למצב ספורט/ידני או מה שזה לא יהיה - אזי מצב הגיר משתפר - אבל(!) יחד עם שיפור בגיר באותו מצב ספורט גם ההגה נהיה קשיח יותר לדבריו וזה לא נוח לו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3892 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...