Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מתכוון לקנות רכב חדש בחודשים הקרובים (=עד סוף שנת 2013). מאחר והתקציב יחסית נמוך (80K), הכיוון הוא רכבי מיני/סופר מיני. לאחר סקירה של השוק הנוכחי, ההתלבטות היא בין הרכבים הבאים:

  1. פורד פיאסטה (Ambiente), ידני, 1.2 ליטר
  2. סיאט איביזה Flow, ידני, 1.4 ליטר

 

בעיקרון, מה שחשוב זה גודל תא המטען, מרווח (3 נוסעים ונהג...), וכמובן, צריכת דלק חסכנית.

אם יש צורך בפרטים נוספים, ציינו אותם.

 

אגב, אשמח לשמוע על רכבים נוספים בטווח המחירים הזה (בסביבות ה-80 אלף)

 

תודה! :)

פורסם

הונדה ג'אז 1.2 ידנית, תהיה יותר מרווחת בהרבה, עם בגאז' גדול יותר משמעותית (כ100 ליטר יותר מסיאט/פורד), חסכונית יותר (לא הצלחתי לרדת מ1:15 ממנה, וניסיתי) וכנראה שגם תשמור על ערכה טוב יותר.

החיסרון טמון במחיר ואולי גם בקצת איבזור (לא משמעותי ואיבזור בטיחות מלא בשונה מהאיביזה) , כנראה שתצטרך לקנות אחת משומשת בת שנה-שנתיים.

 

עוד אופציה היא הפיאט קובו 1.4 בנזין, מכונית מסחרית קטנטנה בגירסת נוסעים, מרווחת יחסית, משאר הבחינות אינני מכיר אותה.

 

אבל בין האיביזה לפיאסטה, הייתי בוחר בפיאסטה.

פורסם

בהחלט פיאסטה,

 

דרישות הביטוח של הסיאט הם גבוהות יותר, וגם הפרמיה גבוהה יותר , ממה שהבנתי (רכב מבוקש יותר על ידי הגנבים משום מה ) תבדוק עם סוכן הביטוח שלך אם יש הבדלים בין שני הרכבים וכמה

 

בנוסף ממליץ לך לקחת רכב מאילון מוטורס,

קנינו בחברה פיאסטה אחת לפני כשנה וחצי (מדלק מוטורס) שאני נוסע עליה

ולאחרונה לקחנו עוד פיאסטה הפעם מאילון מוטורס , אותו מחיר , רמת גימור גבוהה יותר

הכוללת :

דיבורית BT מובנית עם אפשרות לחיוג מהדש,

פנסי ערפל מקדימה

המון ניקלים

הגה וידית הילוכים מצופה בעור

חלונות אחוריים כהים

מחשב דרך

ואולי עוד כמה דברים קטנים ששכחתי.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
הונדה ג'אז 1.2 ידנית, תהיה יותר מרווחת בהרבה, עם בגאז' גדול יותר משמעותית (כ100 ליטר יותר מסיאט/פורד), חסכונית יותר (לא הצלחתי לרדת מ1:15 ממנה, וניסיתי) וכנראה שגם תשמור על ערכה טוב יותר.

החיסרון טמון במחיר ואולי גם בקצת איבזור (לא משמעותי ואיבזור בטיחות מלא בשונה מהאיביזה) , כנראה שתצטרך לקנות אחת משומשת בת שנה-שנתיים.

איך אתה מציע ג'אז כשהיא לא נמצאת בכלל במסגרת התקציב? נדמה לי שהוא מתלבט בין שני רכבים חדשים ולא בין משומשים. גם הרכב הזה כמעט לא נמכר בגרסה ידנית, בהתחשב בעובדה שהוא עלה עד לא מזמן 100 אלף ש"ח בערך.

 

בין שתיהן אכן הייתי בוחר בפורד פיאסטה. היא הרבה יותר מודרנית, השוק פחות מוצף בה, היא יותר מאובזרת, יותר בטיחותית, האחריות שלה ארוכה יותר והטיפולים זולים יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תודה!

בדוק גם את הפיאסטה שמציעים איילון מוטורס ( יותר מאובזרת ) , ואת הקליאו החדשה.

שקלתי את העניין (איילון מוטורס), אך שמעתי שהחברה עדיין ב"הרצה", ויש לא מעט בעיות מבחינת אספקה ומחירים.

כמובן שאשקול שנית בשל ההמלצות שהופיעו בשרשור זה.

לא מחבב צרפתיות. עניין של העדפה אישית.

 

הונדה ג'אז 1.2 ידנית, תהיה יותר מרווחת בהרבה, עם בגאז' גדול יותר משמעותית (כ100 ליטר יותר מסיאט/פורד), חסכונית יותר (לא הצלחתי לרדת מ1:15 ממנה, וניסיתי) וכנראה שגם תשמור על ערכה טוב יותר.

החיסרון טמון במחיר ואולי גם בקצת איבזור (לא משמעותי ואיבזור בטיחות מלא בשונה מהאיביזה) , כנראה שתצטרך לקנות אחת משומשת בת שנה-שנתיים.

 

עוד אופציה היא הפיאט קובו 1.4 בנזין, מכונית מסחרית קטנטנה בגירסת נוסעים, מרווחת יחסית, משאר הבחינות אינני מכיר אותה.

 

 

אבל בין האיביזה לפיאסטה, הייתי בוחר בפיאסטה.

אכן מפתה, ולמען האמת, חשבתי מספר פעמים על רכב יד שנייה. אך העדיפות היא לרכב חדש לחלוטין. במקרה ואוותר על הפיאסטה/איביזה, אבדוק את ג'אז.

 

בהחלט פיאסטה,

 

דרישות הביטוח של הסיאט הם גבוהות יותר, וגם הפרמיה גבוהה יותר , ממה שהבנתי (רכב מבוקש יותר על ידי הגנבים משום מה ) תבדוק עם סוכן הביטוח שלך אם יש הבדלים בין שני הרכבים וכמה

 

בנוסף ממליץ לך לקחת רכב מאילון מוטורס,

קנינו בחברה פיאסטה אחת לפני כשנה וחצי (מדלק מוטורס) שאני נוסע עליה

ולאחרונה לקחנו עוד פיאסטה הפעם מאילון מוטורס , אותו מחיר , רמת גימור גבוהה יותר

הכוללת :

דיבורית BT מובנית עם אפשרות לחיוג מהדש,

פנסי ערפל מקדימה

המון ניקלים

הגה וידית הילוכים מצופה בעור

חלונות אחוריים כהים

מחשב דרך

ואולי עוד כמה דברים קטנים ששכחתי.

 

תודה על הפירוט!

דרישות הביטוח אכן גבוהות יותר. יש צורך באיתוראן כדי לקנות את הרכב.

עד כמה "איילון מוטורס" אמינים? פשוט שמעתי עליהם מספר תלונות.

 

לגבי הפיאסטה:

איך הביצועים שלה? סוחבת בעליות של ים המלח?

פורסם
איך אתה מציע ג'אז כשהיא לא נמצאת בכלל במסגרת התקציב? נדמה לי שהוא מתלבט בין שני רכבים חדשים ולא בין משומשים. גם הרכב הזה כמעט לא נמכר בגרסה ידנית, בהתחשב בעובדה שהוא עלה עד לא מזמן 100 אלף ש"ח בערך.

 

בין שתיהן אכן הייתי בוחר בפורד פיאסטה. היא הרבה יותר מודרנית, השוק פחות מוצף בה, היא יותר מאובזרת, יותר בטיחותית, האחריות שלה ארוכה יותר והטיפולים זולים יותר.

 

אני אסביר לך בדיוק למה, כי בדרישותיו הבחור ציין שמה שחשוב הם 3 פרמטרים

1. מרווח לנוסעים

2. גודל תא מטען

3. צריכת דלק

 

בכולם הג'אז מובילה, ובגדול ולדעתי עדיף לקנות רכב שיענה על דרישותיך וצרכיך באופן מלא והתפשר על קריעת הניילונים.

אם הבחור היה אומר שהוא רוב הזמן נוסע לבד או עם עוד נוסע, בכלל לא הייתי מעלה את הג'אז על הפרק (ובאופן כללי התמחור של הונדה בארץ מוגזםל דעתי).

בנוסף, קניית רכב משומש, ובמיוחד משומש צעיר תהיה חכמה יותר מבחינה כלכלית.

פורסם

הבעיה שבתקציב כזה ידנית זה מאוד מאוד נדיר,תסתכל ביד 2.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זו לא הבעיה, אבל בהחלט בעיה.

 

אבל רגע רגע, כולנו פה מקשקשים, בעוד אם נציץ רגע בחלקו העליון של המסך נזכר שיש פיז'ו 301 1.2 ידנית במבצע ב80 אלף ש"ח.

 

אני לא מכיר אותה היטב, אבל כמדומני שהיא עונה על הדרישות...

פורסם

השאלה איךרכב של כמעט טון יתמודד עם מנוע כמו הפנדה שלי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לפי הקטלוגים, הפיאסטה שוקלת כ70 ק"ג יותר, המנוע של הפיז'ו מעט גמיש יותר, וזמן התאוצה ל100 ארוך בכשניה משל הפיאסטה.

 

על הנייר, ביום יום ההבדל לא אמור להיות גדול. מעניין איך זה עובד מחוץ לפרוספקט.

פורסם

שאלה לבחור שקנה פיאסטה דרך איילון אם אפשר לדעת את המחיר ? ומתי זה היה ?

ואם אתה מרוצה מהכוח של הידני ? או שכדאי ללכת על 1600 שהצלחתי למצוא במחיר לא הרבה יותר יקר?

פורסם

ה301 לא נראית עסקה מוצלחת במיוחד, נראה אוטו די פשוט, ולפי מה שמצאתי ברשת הבטיחות לא מי יודע מה. המנוע יותר חלש ממה שיש לי בקליאו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...