Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היתרון של ה 301 הוא תא מטען פי 2 משל סופר מיני בערך,היא מרווחת מאחור,היא כמו משפחתית מאשר סופר מיני,מושבים מאוד נוחים,כדאי שתעשה נסיעת מבחן,אולי הגיר מאוד קצר דומה לקליאו וזה. עוזר מנוע חלש יחסית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

למי ששאל על איילון מוטורס,

הרכב הוא אותו רכב , רק ברמת גימור גבוהה יותר, עלה כמו רמת הגימור הנמוכה בדלק מוטורס,

 

בזמן האספקה חלו מעט עיכובים , בעיקר בגלל המימון, הם לא מאורגנים על מימון היטב , וכדאי לדאוג לזה לבד או לחלופין לשלם במזומן

 

הרכב נקנה לפני כשלושה - ארבעה חודשים וזמן האספקה היה קצת יותר ארוך מהמובטח (מספר ימים לא זוכר בדיוק)

 

באותו הזמן היתה גם אפשרות לקנות פיאסטה מאלדן יד ראשונה , בהנחה של כ 2000 ש"ח, העדפנו את הרכב המאובזר יותר.

היה חשוב לנו דיבורית BT מהחברה , בלי להתעסק עם התקנות מקומיות ...

 

הצבע הוא לבן ועל צבע שונה יש תוספת של 1000 ש"ח.

 

לא נראה שהם יודעים בדיוק מה קורה כי למשל הם לא הזכירו את התוספת של שמשות כהות מאחורה ,

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

גם אני רכשתי את הפיאסטה שלי מאיילון מוטורס.

זמן ההספקה משתנה לפי המלאי והגעת המשלוח הבא. אני קיבלתי את שלי בתוך חודש (הזמנתי יומים אחרי הפתיחה).

 

השירות שקיבלתי הוא שירות טוב מאוד, גם לאחר שקיבלתי את הרכב.

 

בנוסף לתוספות שהוזכרו אני קיבלתי את הרכב גם עם בקרת אקלים, סלון הרכב מפואר, עם כיסא מתכוונן ותאי איחסון בגב המושב, מראות וידיות בצבע הרכב.

 

אני חושב שאם אתה רוצה פיאסטה ידנית של איילון הרבה יותר מפנקת, ומרגישה כמו אוטו מודרני ולא כמו רכב משנות ה-90.

 

שים לב שאיילון נותנים רק שנתיים אחריות לעומת שלוש בדלק מוטורס, לי זה נראה פחות משמעותי.

פורסם
למי ששאל על איילון מוטורס,

הרכב הוא אותו רכב , רק ברמת גימור גבוהה יותר, עלה כמו רמת הגימור הנמוכה בדלק מוטורס,

 

בזמן האספקה חלו מעט עיכובים , בעיקר בגלל המימון, הם לא מאורגנים על מימון היטב , וכדאי לדאוג לזה לבד או לחלופין לשלם במזומן

 

הרכב נקנה לפני כשלושה - ארבעה חודשים וזמן האספקה היה קצת יותר ארוך מהמובטח (מספר ימים לא זוכר בדיוק)

 

באותו הזמן היתה גם אפשרות לקנות פיאסטה מאלדן יד ראשונה , בהנחה של כ 2000 ש"ח, העדפנו את הרכב המאובזר יותר.

היה חשוב לנו דיבורית BT מהחברה , בלי להתעסק עם התקנות מקומיות ...

 

הצבע הוא לבן ועל צבע שונה יש תוספת של 1000 ש"ח.

 

לא נראה שהם יודעים בדיוק מה קורה כי למשל הם לא הזכירו את התוספת של שמשות כהות מאחורה ,

 

זה קורה גם אצל היבואנים הותיקים, לא תמיד יש תיאום מלא בין המפרט שהיבואן מבקש ובין מה שהוא מקבל, לפעמים יש מלאים שנתקעו איתם שמיועדים לשווקים אחרים והם מוצאים את דרכם לארץ.

גם יבואן גדול ומסודר, בסופו של דבר, הוא סוחר שרוצה להרוויח.

פורסם
למי ששאל על איילון מוטורס,

הרכב הוא אותו רכב , רק ברמת גימור גבוהה יותר, עלה כמו רמת הגימור הנמוכה בדלק מוטורס,

 

בזמן האספקה חלו מעט עיכובים , בעיקר בגלל המימון, הם לא מאורגנים על מימון היטב , וכדאי לדאוג לזה לבד או לחלופין לשלם במזומן

 

הרכב נקנה לפני כשלושה - ארבעה חודשים וזמן האספקה היה קצת יותר ארוך מהמובטח (מספר ימים לא זוכר בדיוק)

 

באותו הזמן היתה גם אפשרות לקנות פיאסטה מאלדן יד ראשונה , בהנחה של כ 2000 ש"ח, העדפנו את הרכב המאובזר יותר.

היה חשוב לנו דיבורית BT מהחברה , בלי להתעסק עם התקנות מקומיות ...

 

הצבע הוא לבן ועל צבע שונה יש תוספת של 1000 ש"ח.

 

לא נראה שהם יודעים בדיוק מה קורה כי למשל הם לא הזכירו את התוספת של שמשות כהות מאחורה ,

 

איזה עוד מנועים מוצעים באיילון? והאם יש אפשרות לחישקי מגנזיום?

פורסם

לפי מה שאני מכיר הסיאט הוא רכב מאוד גניב, ועם הגל גניבות שיש עכשיו לא הייתי לוקח את הסיכון (בגלל זה גם הביטוח ידרוש ממך לשים עליו איתוראן, שזו הוצאה בפני עצמה).

את הפיאסטה אני לא ממש מכיר, לא שמעתי עליה לא לטוב ולא לרע. לפני שאתה מחליט תבדוק אם היא מבוקשת בשוק (כדי שאם תרצה למכור לא תהיה לך בעיה)

בלי קשר, לפני שאתה קונה רכב חדש תבדוק טוב טוב מה יש בשוק ומה מציעים לך. בקטגוריה הזאת יש לך גם את הסיטרואן C3 (למרות שהחלקי חילוף קצת בעייתיים) ואת הקיה ריו שאני שומע עליה רק דברים טובים, והיא גם מגיעה עם 7 שנים אחריות מהיבואן שזה כבר יתרון.

אז תעשה סקר שוק נרחב וקח לנסיעות מבחן, הכי חשוב.

פורסם

לא מחבב צרפתיות. עניין של העדפה אישית.

 

 

על טעם ועל ריח אין להתווכח.

עם זאת אני תוהה על מה זה מבוסס.

 

אם על תיזוקה ואמינות אז מדובר בשיקול הגיוני. האם הוא נכון או לא זו שאלה מורכבת. רנו עבדו רבות לשפר את האמינות. עד כמה הצליחו אני לא יודע. מוסכניק שאני מכיר ומעריך אמר שמדובר ברכב אמין.

 

אם אתה לא אוהב את צרפת והצרפתים אז אתה לא לבד. יש הרבה כמוך. אם זה שיקול עבורך אז המשך ההודעה שלי לא חשוב.

 

אם אתה לא אוהב את האופי הצרפתי הטיפוסי של הרכבים הצרפתיים אז השיקול הזה לא במקום ביחס לקליאו.

 

המתלים והתחושה מבחינת נוחות מזכירים יותר "מוצא גרמני". פחות רך וסופג. מאוד לטעמי.

 

מבחינת התפעול של הגה, גיר ודוושות ההתרשמות שלי היא ששם האופי המוכר של רנו מהשנים האחרונות לא השתנה. רך מאוד. יש שיאהבו. אני לא.

 

נהגתי ברכב שבוע ומאוד אהבתי (0.9 טורבו ידנית).

 

תשקול לחיוב. אחלה רכב. מעט חורג מהתקציב שלך

פורסם
זו לא הבעיה, אבל בהחלט בעיה.

 

אבל רגע רגע, כולנו פה מקשקשים, בעוד אם נציץ רגע בחלקו העליון של המסך נזכר שיש פיז'ו 301 1.2 ידנית במבצע ב80 אלף ש"ח.

 

אני לא מכיר אותה היטב, אבל כמדומני שהיא עונה על הדרישות...

 

השאלה איךרכב של כמעט טון יתמודד עם מנוע כמו הפנדה שלי.

 

לא פחות טוב מהפנדה שלך.

 

לפג'ו יש קצת יותר כוחות סוס וקצת יותר מומנט (שניהם באותו סל"ד).

 

תיבות הילוכים די דומות.

 

והפז'ו שוקלת פחות.

נכון, היא שוקלת, כדבריך "כמעט טון" (980 ק"ג) שזה 35 ק"ג פחות מהפנדה (1015 ק"ג).

 

הפז'ו בטח לא זריזה במיוחד. אבל ההשואה לפנדה שמה אותה על הצד החיובי של הסקאלה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
למי ששאל על איילון מוטורס,

הרכב הוא אותו רכב , רק ברמת גימור גבוהה יותר, עלה כמו רמת הגימור הנמוכה בדלק מוטורס,

 

בזמן האספקה חלו מעט עיכובים , בעיקר בגלל המימון, הם לא מאורגנים על מימון היטב , וכדאי לדאוג לזה לבד או לחלופין לשלם במזומן

 

הרכב נקנה לפני כשלושה - ארבעה חודשים וזמן האספקה היה קצת יותר ארוך מהמובטח (מספר ימים לא זוכר בדיוק)

 

באותו הזמן היתה גם אפשרות לקנות פיאסטה מאלדן יד ראשונה , בהנחה של כ 2000 ש"ח, העדפנו את הרכב המאובזר יותר.

היה חשוב לנו דיבורית BT מהחברה , בלי להתעסק עם התקנות מקומיות ...

 

הצבע הוא לבן ועל צבע שונה יש תוספת של 1000 ש"ח.

 

לא נראה שהם יודעים בדיוק מה קורה כי למשל הם לא הזכירו את התוספת של שמשות כהות מאחורה ,

תודה על המידע!

אשמח לקבל פרטים על הביצועים, התנהגות בכביש, זריזות, "סחיבה" בעליות וכדומה.

אני אכן שוקל לרכוש את הרכב, ככל הנראה בחודשיים הקרובים, מידע מ'מקור ראשון' בהחלט יעזור.

אגב, הזמנתי נסיעת מבחן בפיאסטה מדלק מוטורס, וכנראה אין רכב ידני לנסיעה. מחכה כבר יותר מחודשיים... :?

×
×
  • תוכן חדש...