Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני מעוניין לצבוע את פסי הגומי בחלונות ברכב יש לי רק 2 שטלות: האם ספרי צבע שחור מט עמיד בחום גבוה יתאים?

ואם אפשר לבצוע מבלי לפרק אותן מהרכב ולקבל תוצאה טובה?

הרכב סיוויק 2001 אם זה משנה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא חושב שכדאי לצבוע גומי. הגומי גמיש והצבע כנראה לא יתפס טוב ויתחיל להתקלף אחרי זמן קצר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אני לא חושב שכדאי לצבוע גומי. הגומי גמיש והצבע כנראה לא יתפס טוב ויתחיל להתקלף אחרי זמן קצר.

 

זה לא בדיוק גומי, אני מדבר על החלק הזה:

http://www.fastup.co.il/images/89772763.jpg

 

הבנתי שכדי שלא יהיו קילופים יש צורך בצבע יסוד, השאלה אם זה אפשרי לצבוע מבלי לפרק מהרכב.

פורסם

כמו קודמי, בגלל שמדובר בגומי כל צבע קשיח יסדק.

מה דעתך על פלסטי דיפ?

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

כשעשיתי ניקלים מסביב לחלונות, הבחור שעשה לי את זה הדביק לי על הפסים האלה פס קישוט מנרוסטה שמתלבש על פס הקישוט הישן.

 

76884220.jpg

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

כמו שמישהו כאן הציע, פלסטידיפ.

זהו צבע כשכאשר הוא מתייבש הוא כמו גומי

מה שזה אומר שהוא גמיש וגם כן אפשר לקלף אותו

 

לגבי האם הוא מתאים לצביעת גומיות אין לי מושג אבל יכול להיות שיהיה טוב.

כדאי לנסות אם לא תמצא פתרונות אחרים

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

הפס עצמו הוא סוג של ניקל צבוע בשחור ועכשיו הוא מתקלף.אשמח לשמוע פתרונות, חוץ מהדבקת מסגרת ניקל.

×
×
  • תוכן חדש...