Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בטוח שהשמש אשמה, ומוכן להתערב שבמכוניות עם הדשבורדים המתנפחים לא בוצע שימוש במגן שמש בשמשה הקדמית והמכוניות מרבות בחניה בשמש.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה צודק, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שדגמים של רוב היצרנים האחרים גם חונים בשמש ולא כולם משתמשים במגן שמשה, ועדיין הדשבורדים מחזיקים לפחות 10-15 שנה ללא בעיות מיוחדות.

 

פה יש מבנה בעייתי ו/או שימוש בחומרים ודבקים לא עמידים מספיק.

 

זה לא אמור לקרות, גם במדינה חמה, גם כשהרכב חונה כל היום בשמש.

בוודאי לא אחרי 3 שנים בלבד.

 

 

פורסם

אני לא מתווכח על העובדה שזה לא מקובל לדרוש מלקוח לשלם סכומי עתק על דשבורד חדש, כתוצאה מבלאי או איכות חומרים זולה. לא משנה אם מדובר בדשבורד של מאזדה 6 או לקסוס LS, רצוי להגן על הרכב מפני השמש עד כמה שניתן.

פורסם
פה יש מבנה בעייתי ו/או שימוש בחומרים ודבקים לא עמידים מספיק.

 

אתה צודק. זה בדיוק מה שאני כתבתי קודם :

 

 

זה פגם בייצור ובגלל החום הקיצוני שלנו דבק פשוט לא מחזיק את הפאנל במקום הזה ומסביב לחלק עם רדיו ופתחי מזגן.

פורסם

הפנתי השבוע חבר מהעבודה לשירשור הזה, הוא רץ לבדוק אם גם אצלו זה ככה ונדהם לגלות שגם אצלו התרומם הדשבורד.

הוא מוזמן לקיה ביום שישי להתרשמות המוסך. הוא מקווה שיחליפו לו ללא בעיות.

 

בברכה,

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
החליפו לי את הדשבורד בסיד במסגרת האחריות ללא תשלום 8)

לדעתי, מגיע כל הכבוד ליבואן על השרות הזה, לאחר תום האחריות (איפה הבחור עם הפיאט 500... ? :wink:).

מקווה רק שההענות של היבואן אינה חד פעמית.

alfa 156 2.5.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא שאני מצדיק שימוש בחומרים לא עמידים וכמובן שלא מאשים את הבעלים, אבל בכל זאת, אתם קונים רכב חדש בהמון כסף.

לא תשקיעו 50 ש"ח בסוכך שמש שישמור על הדשבורד?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא תשקיעו 50 ש"ח בסוכך שמש שישמור על הדשבורד?

 

 

קניתי את קיה סיד בדיוק לפני שנתיים וחצי.

שנה אחרי שקניתי את האוטו שמתי לב לתופעה הזו אצל אחרים. מאז כשאני חונה, בנוסף לוילון קדמי אני תמיד שם על חלק הזה מגבת לבנה. בנתיים זה עוזר אך אני לא חושב שזה יעזור להרבה זמן.

 

בגלל הבנה שלו והגודל שלו סוכך שמש (או וילון קדמי) לא סוגר את האזור פתחי האוורור ליד שמשה קדמית! כמו שכתבתי קודם - אני סוגר אותו בנפרד, אך לדעתי גם זה לא יעזור.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ראיתי שיש סוככי שמש שמתאימים בול לצורת השמשה לפי סוג הרכב. אבל הם כנראה עולים יותר מ50 ש"ח.

זה חוסם לגמרי את קרני שמש ולדעתי כן יעזור.

בכל אופן אין ספק שהתכנון לקוי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ראיתי שיש סוככי שמש שמתאימים בול לצורת השמשה לפי סוג הרכב.

 

זה משכתוב עליו. אבל בפועל הוא לא מספיק גבוה ורחב מידי (בגודל L או XL).

חוץ מזה, כשאתה נוסע אתה מוריד אותו :cry: ואז שמש מחממת את הפאנל.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא, אני מתכוון סוכך במידה הספציפית של החלון שמכסה במדוייק את שטח החלון, לא משהו אוניברסלי לפי גדלים.

ראיתי כאלה לאאודי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...