Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

שמח לראות שאני לא היחיד שנתקל במקרה הזה.

יש ברשותי קיה סיד שנת 2010 , וגם אצלי הדשבורד התרומם למעלה וזה רק הולך ומחמיר.

אשמח אם תוכל להפנות אותי לכתב הרכב שיעזור לי לטפל בעניין כדי שלא אצטרך לשלם סכומים מטורפים על הדבר הזה.

 

המון תודה מראש.

עידן 0509744617

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

שלום ,

שמח לראות שאני לא היחיד שנתקל במקרה הזה.

יש ברשותי קיה סיד שנת 2010 וגם אצלי הדשבורד התרומם מעלה.

אשמח אם תוכל להפנות אותי לכתב הרכב כדי שיוכל לעזור לי לטפל בזה בלי לשלם סכומים מטורפים.

 

המון תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי idan272
פורסם (נערך)

הכי קל זה להאשים את השמש, אין לה אין להגיב פה בפוסטים..

אבל תאחלס, ליצרן כמו קיה (מה לגבי יונדאי??) זה די מביך..

השמש בארץ היא חזקה, יש מקומות גרועים יותר בעולם (מבחינת אקלים כמובן- מה עם מצרים וכ"ד, בסוריה בטח התפוצצו כמה וכמה דשבורדים......) אז אני בספק שזה קורה רק פה

דרך אגב, יצא לי לראות דברים כאלו בצרפתיות המון פעמים (זה עוד יותר מביך בשביל קיה)

עריכה אחרונה על ידי msti
פורסם

קיה סיד עד כמה שאני יודע זה רכב בעיקר לשוק האירופאי (לא כל כך חם שם).

דגמי קיה עולמיים (כמו שלי) לא סובלים מהבעיה הזו, קשור אולי? או שגיבבתי שטויות?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

קיה סיד של האישה סוף 2008 שהרכב היה בן 8 הוחלף הדשבורד בחינם לא ביקשו שקל עשו עבודה מקצועית ביותר במוסך טלקאר המרכזי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

אצל חבר החליפו פעמיים באותו הרכב.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
הכי קל זה להאשים את השמש, אין לה אין להגיב פה בפוסטים..

אבל תאחלס, ליצרן כמו קיה (מה לגבי יונדאי??) זה די מביך..

השמש בארץ היא חזקה, יש מקומות גרועים יותר בעולם (מבחינת אקלים כמובן- מה עם מצרים וכ"ד, בסוריה בטח התפוצצו כמה וכמה דשבורדים......) אז אני בספק שזה קורה רק פה

דרך אגב, יצא לי לראות דברים כאלו בצרפתיות המון פעמים (זה עוד יותר מביך בשביל קיה)

 

אתה מוזמן לראות איך נראים הדשבורדים ב307 בת 17 ו406 בת 18...

 

כמו חדש..אבל זה בסדר אם אתה רואה.

 

בסובארו B4,מאזדה 3 ו6 יש בדיוק אותה הבעיה של דשבורדים מתפוצצים/מתנפחים/נמסים.

פורסם

לי החליפו בסיד 2009 לפני שנה את הדשבורד על חשבון היבואן - בהתחלה שבאתי למוסך מורשה לא רצו להחליף לי כי אני לא מטפל שם אבל אחרי בילבולי מוח עם המנהל שם החליפו כמו גדולים


×
×
  • תוכן חדש...