Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ראיתי רק וילון אוניברסלי שמוכרים ב- AutoDepot/Home Center.

 

בפורום הרוסי ceedclub.ru יש אלפי בעלי קיה סיד. רק לשניים-שלושה הייתה את אותה התופעה והם גרים ... בדרום רוסיה איפה שחם מאוד בקיץ.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה לא אותו יבואן כבר כמה שנים טובות.

 

קיה משכו את זיכיון היבוא מחברת סמל"ת והעבירו לחברת טלקר (שהייתה גם יבואנית דייהטסו ודייהו).

 

 

פורסם
אני בטוח שהשמש אשמה, ומוכן להתערב שבמכוניות עם הדשבורדים המתנפחים לא בוצע שימוש במגן שמש בשמשה הקדמית והמכוניות מרבות בחניה בשמש.

 

 

לפני שנה וחצי מכרתי סובארו לגאסי מודל 1991 עם דשבורד ופלסטיקה מושלמים.הרכב תמיד עמד בחוץ ללא מגן שמש.

 

לפני כשנה וחצי רכשתי קאיה ריו חדשה (מונית) שבזמן מנוחה היא נמצאת תחת חנייה מקורה .זמן קצר מאוד לאחר הרכישה החלו קרקושים ו"קנאקים" מעצבנים מכוון הדשבורד שפורק במוסך ולא התגלה המקור .

(שמו ספוגים :-( ולא עזר).

 

אז ברור שהשמש אשמה ולא איכות החומרים.

 

 

 

בברכה

מוטי

פורסם

קיה מאז ומתמיד היתה להם את הבעיה הזו, גם במנטור שנת 00' של אחותי יש את אותה הבעיה בדיוק.

בשרייד 97' שלי וגם בקורולה 09' אין את הבעיה הזו והרכבים מבפנים כמו חדשים, השמש זו לא הבעיה, האיכות החומרים שם כנראה ברמה נמוכה מאוד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
השמש זו לא הבעיה, האיכות החומרים שם כנראה ברמה נמוכה מאוד.

 

בפורום הרוסי ceedclub.ru יש אלפי בעלי קיה סיד. רק לשניים-שלושה הייתה את אותה התופעה והם גרים ... בדרום רוסיה איפה שחם מאוד בקיץ.

 

הבעיה היא השמש. בקיה סיד הפאנל לא מפלסטיק. זה יותר דומה לגומי.

הבעיה לא קיימת לא בקיה פורטה, לא בקיה ריו ולא בקיה פיקנטו. ושם הפאנל מפלסטיק.

פורסם

המספר של החלק שונה אז כנראה שהם שידרגו אותו מה שיימנע בתקווה בעיות בעתיד

 

בכל מקרה מי שמשתמש באיזה מגן מהשמש כדאי שיסיר אותו כי אז זה הדשבורד יתרומם לו אחרי פקיעת האחריות המורחבת8)

פורסם
הבעיה היא השמש. בקיה סיד הפאנל לא מפלסטיק. זה יותר דומה לגומי.

הבעיה לא קיימת לא בקיה פורטה, לא בקיה ריו ולא בקיה פיקנטו. ושם הפאנל מפלסטיק.

 

תגיד אתה אמיתי?

תשלח מכתב תלונה לשמש..

אם הבעיה רק בקיה סיד,מה זה אומר?

זה אומר שהחומר של הדשבורד וההרכבה שלו פשוט חרא.

פורסם

GUGY

 

חבל מאוד שאתה לא קורא את כל מה שכתבתי קודם בנושא.

 

זה פגם בייצור ובגלל החום הקיצוני שלנו דבק פשוט לא מחזיק את הפאנל במקום הזה ומסביב לחלק עם רדיו ופתחי מזגן.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

גם ברכבנו (סיד 2011 שבקושי נוסעת) החלה התופעה.

הדשבורד הוחלף ללא עלות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אצל חבר בעבודה הוחלף דשבורד פעמיים בהפרש של כמה שנים, ללא עלות אך עם ויכוח קצרצר.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

זה שהם החליפו, זה בסדר. הבעיה בכך שהם לא מתקנים את הפגם החוזר ונשנה מלכתחילה. אני בטוח שכל צרכן שהיה יודע שהדשבורד ברכב שהוא מתכוון לרכוש עשוי להתרומם תוך מספר שנים, היה חושב פעמיים לפני הרכישה.


×
×
  • תוכן חדש...